Vad är det sämsta med mångkulturen so far?
Ös på med vad du tycker är det sämsta med mångkulturen än så länge.
Ös på med vad du tycker är det sämsta med mångkulturen än så länge.
Det värsta hittills med mångkulturen har varit de människor som inte accepterat det.
Det sämsta med mångkulturen är att populister utnyttjar mångkulturen till att bli något annat än vad det egentligen är. Dessa typer utav populister är snabba med att jämföra Alice Babs med Arne Hegerfors, så fort en/par terrorister är i farten (hur ologiskt det än låter).
Men jag tror att ni tror på det, och jag finns här med er...
"I Beleibe they are bench-luvers!!!"
Jag är egentligen en snäll herre, jag blir enbart uppretad (lite) ibland....
Absolut jag håller med. Inte bra blanda för mycket.
Negativt: bilbränder, gruppvåldtäkter (jo invandrare står för högst andel), hiv, våld, vägglöss osv
Här i Västernorrland ligger vi två i landet på antal hiv smittade per invånare. Smittskyddsläkaren sa i tidningen att det beror på alla flyktingar. Att annars blir inte ens en person drabbas av hiv per år här.
Sen tycker jag att stenkastande/ misshandlande/ våldtäktsmän ska åka ut med huvudet före ut landet.
Som vanligt har ts otur när han tänker
Hur tänkte du här? Klart som fan att det är mångkulturens förtjänst att det faktiskt finns olika musikstilar och maträtter. Man kommer inte så långt med typ bara köttbullarna med potatis och dansband.
Ja som Sd anhängare kan jag bara hålla med Gert
och jag är inte för mångkulturen ...att blanda för många religioner är inte bra
inte ens muslimerna kommer överens mellan varandra sen är det ju ett jvl liv bland muslimerna om dessa bilder på Mohammed som avtecknas i olika tidningar
Absolut jag håller med. Inte bra blanda för mycket.
Negativt: bilbränder, gruppvåldtäkter (jo invandrare står för högst andel), hiv, våld, vägglöss osv
Här i Västernorrland ligger vi två i landet på antal hiv smittade per invånare. Smittskyddsläkaren sa i tidningen att det beror på alla flyktingar. Att annars blir inte ens en person drabbas av hiv per år här.
Sen tycker jag att stenkastande/ misshandlande/ våldtäktsmän ska åka ut med huvudet före ut landet.
ja vart börjar man....?
Allt har blivit sämre. misshandel, våldtäkter rån ökar explosionsartat. Många svenskar växer upp i otrygghet. Välfärden demoleras. Folk känner ingen samhörighet med varandra samhället splittras.
Vi har fått IS i sverige nu www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/djupa-konflikter-och-dodshot-nu-lamnar-folk-vivalla
Vi hade en självmordsbombare i tranås.
listan kan göras oändligt lång.
Som pricken över i har vi en finns många vänstermänniskor i sverige som älskar terrorister och allt negativt mångkulturen för med sig.
Maten har inte alls kommit hit pga invandrare. svenskar kan svarva kebab med.
Maten har inte alls kommit hit pga invandrare. svenskar kan svarva kebab med.
ja vart börjar man....?
Allt har blivit sämre. misshandel, våldtäkter rån ökar explosionsartat. Många svenskar växer upp i otrygghet. Välfärden demoleras. Folk känner ingen samhörighet med varandra samhället splittras.
Vi har fått IS i sverige nu www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/djupa-konflikter-och-dodshot-nu-lamnar-folk-vivalla
Som pricken över i har vi en finns många vänstermänniskor i sverige som älskar terrorister och allt negativt mångkulturen för med sig.
Anledningen till att "folk" börjar prata om mat och musik när främlingsfientliga ska diskutera mångkulturen är att man ofta måste starta diskussionen från denna elementära nivå för att samtalet ska bli meningsfullt. Detta beror på att många främlingsfientliga har stora kunskapsluckor (eller blundar för hur det är) när det kommer till vad mångkultur är.
Jag tycker att många Sverigedemokrater för en ohederlig diskussion kring SD och invandringen. Å ena sidan vill ni inte att man rotar i SD:s mörka bakgrund i nazism å andra sidan vill ni inte diskutera de positiva sidorna med mångkulturen.
Ska vi övriga 87% ta SD på allvar så måste SD göra avbön från sitt nazistiska förflutna, rensa ut fascisterna ur partiet och faktiskt börja erkänna att det finns fördelar med mångkulturen.
Om ni i Sverigedemokraterna kan börja prata om fördelarna med mångkulturen så kanske övriga börja prata om nackdelarna. Självklart så finns det också problem med mångkulturen men de flesta är inte intresserade av att prata om detta med någon som bara ser problemen men som aldrig ser det positiva.
Mat, musik och mode ska enligt mig absolut vara med när man diskuterar mångkultur.
ja vart börjar man....?