• Anonym (Bekymrad)

Vad tycker ni om mina bröst?

Vad tycker ni om mina bröst?

Jag är INTE ute efter uppmärksamhet. På internet är alla smala, tränade, har runda bröst och ser perfekta ut. Är det så folk vill att man ska se ut? Jag är inte perfekt men jag vill känna mig vacker ändå och vara stolt över mig själv. Min pojkvän älskar mig och min kropp så jag borde lyssna på honom men ibland känner jag mig ful utan förklaring. Ibland känner jag mig vacker men jag vill alltid vara nöjd med mig själv!

Jag blir så påverkad utav internet och folk. Nu sägs det att folk med stora bröst har hängiga och fula. Att folk med små bröst har finare för att dem är fastare. Så nu känner jag att jag har för stora och hängiga. Jag tänker absolut inte operera mig! 

Jag har 75C och någon enstaka 75D. Är mina för stora och hängiga? Jag har gått upp från storlek small till medium i kläder och internetsidor tycker att jag är tjock och överviktig. Varför är det på detta vis? Jag vill vara stolt över mig själv och mina bröst! Dem kommer inte bli fastare när jag skaffar mig barn men jag tycker att andras bröst efter en graviditet är vackra. Det är underbart vackert att man kan amma med sina bröst! 

Men jag vill känna mig lika stolt som andra. Folk jag känner verkar så himla stolta över sina kroppar och dem tycker att jag är konstig som inte gillar min kropp.

Jag tycker att min bröststorlek är perfekt för min kropp och jag tycker inte att dem är hängiga. Min mage är inte precis platt men jag tycker att det är fint, man ser frisk och välmående ut. 

Så varför vill så många bli smala, träna och skaffa perfekta bröst? Tänk om min pojkvän säger att jag är sexig och fin trots att han inte tycker det (men vore inte han konstig som var ihop med mig då)?
  • Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?
  • Tom Araya
    louloufox skrev 2015-06-19 09:40:52 följande:

Ni är på riktigt sjuka i huvudet...

En tjej lägger ut bilder på sina tuttar, anledning spelar ingen roll...

Det många av er gör är att klanka ner på henne.

Opererade

Små

Fula

Oproportionerliga

Mobbar ni folk på gatan oxå?

Varför hatar ni så jävla mycket på nätet?

Ni som säger att hon är opererad, varför måste ni ens nämna det? Spelar det nån roll? Folk kan operera sig och ändå inte tycka om dom, man kanske har för höga krav...

Hon säger att hon inte gjort det, så varför fortsätter ni och beter er som svin?

Och har hon gjort det, so fucking what... Man klankar inte ner på nån oavsett...

Hon har snygg kropp, snygga pattar och det är absolut NO NO på familjeliv.

Där ska man vara fet och inte bry sig om hur man ser ut. För gör man det så är man en förrädare och det är ok att klanka ner på snygga pattar men nåde den som gör det på nån tjockis...

Vad är skillnaden???

Jag kan hålla med om att vissa utlåtanden är överdrivet nedlåtande, uppenbara troll.
    Samtidigt får man ju anta att en sådan här trådstart vill ha kommentarer och helst ärliga sådana och kommentarer med antaganden om att de är opererade tycker jag inte är särskilt märkligt och kan rentav vara smickrande.
    Hur tänker du om kommentarer på en sådan trådstart och hur ärliga ska de vara, även om man inte tycker särskilt mycket om det man ser?
  • louloufox

Man kan ju säga negativa saker på ett bra sätt.

Jag tycker till exempel att stora restylan läppar är skutfult, men om nån skulle fråga mig vad jag tycker om dom så tycker jag att man har två val.

1 jag tycker att dom var finare innan men är du nöjd så är det det enda som spelar nån roll.

2 du håller käften

Finns ingen anledning att säga till personen - fy Fan vad fula hur tänkte du nu...

Men det verkar som att det är ok med viss mobbning.

• louloufox

Jag tycker till exempel att stora restylan läppar är skutfult, men om nån skulle fråga mig vad jag tycker om dom så tycker jag att man har två val.

1 jag tycker att dom var finare innan men är du nöjd så är det det enda som spelar nån roll.

2 du håller käften

Finns ingen anledning att säga till personen - fy Fan vad fula hur tänkte du nu...

• louloufox

2 du håller käften

• FIame

Jag gillar dem. Har du telefon så man kan se dem IRL?

• Miss Skywalker

Så tragiskt att fiska likes för pattarna på FL.. Sök hjälp för självförtroendet istället..

• Miss Skywalker

Så tragiskt att fiska likes för pattarna på FL.. Sök hjälp för självförtroendet istället..

• Miss Skywalker

• Miss Skywalker

• Northern Light

Vilka fina bröst du har. Du har absolut inte hängiga och absolut inte för stora. Jag tycker att du har sexiga bröst. Jag gillar ofta också de som hänger lite, lika mycket som fasta. I vissa fall kan brösten vara lika sexiga som fasta, även fast de hänger mer än bara lite. Du behöver absolut inte vara rädd för att dina hänger.  

Jag tycker absolut inte att du ska vara rädd för att vara för tjock. Man ser ju inte hela bilden av dig, men på bilden kan vi inte se några tecken på övervikt, absolut inte. Det är ett sjukt ideal som modebranschen har skapat, att alla tjejer ska vara så smala. De blir inte sexigare för att de är smala. Nästan inga män eller killar tycker att det är sexigt med extremt smala modeller. Jag tycker att en medelstor mage är idealet och om tjejen är lite mullig så blir hon inte mindre sexig för det. 

• Anonym (Hingsten)

Jag tycker att dina brösta ser perfekta ut och då vill jag tillägga att jag har erfarenhet (massor) av både små, stora, opererade och naturliga bröst så VAR STOLT!!!

• Anonym (Ful!)
    Anonym (Tårar) skrev 2015-01-22 19:04:43 följande:
    Ja förstår va du menar. Ja har jätte mycke komplex för min ena stortå. Ja kan lixom inte lita på när andra säjer att den e fin å så. Ja kollar på Paradise Hotel  å ingen av tjejerna där har en som ser ut som min, fast än dom e ju helt vanliga menniskor ju! Ja gråter varje da å kollar på alla perfekta kroppar!!!!!!!!!!!!
    Ful tå.
  • Anonym (Vante)

Jag tycker dom ser osams ut.

• Anonym (W)
    Anonym (Vante) skrev 2025-07-08 06:54:35 följande:

Jag tycker dom ser osams ut.

De har nog ändrat utseende nu efter 10 år. 
  • Anonym (VV)
    Anonym (Bekymrad) skrev 2015-01-22 18:16:58 följande:
    Vad tycker ni om mina bröst? Vad tycker ni om mina bröst?

Jag är INTE ute efter uppmärksamhet. På internet är alla smala, tränade, har runda bröst och ser perfekta ut. Är det så folk vill att man ska se ut? Jag är inte perfekt men jag vill känna mig vacker ändå och vara stolt över mig själv. Min pojkvän älskar mig och min kropp så jag borde lyssna på honom men ibland känner jag mig ful utan förklaring. Ibland känner jag mig vacker men jag vill alltid vara nöjd med mig själv!

Jag blir så påverkad utav internet och folk. Nu sägs det att folk med stora bröst har hängiga och fula. Att folk med små bröst har finare för att dem är fastare. Så nu känner jag att jag har för stora och hängiga. Jag tänker absolut inte operera mig! 

Jag har 75C och någon enstaka 75D. Är mina för stora och hängiga? Jag har gått upp från storlek small till medium i kläder och internetsidor tycker att jag är tjock och överviktig. Varför är det på detta vis? Jag vill vara stolt över mig själv och mina bröst! Dem kommer inte bli fastare när jag skaffar mig barn men jag tycker att andras bröst efter en graviditet är vackra. Det är underbart vackert att man kan amma med sina bröst! 

Men jag vill känna mig lika stolt som andra. Folk jag känner verkar så himla stolta över sina kroppar och dem tycker att jag är konstig som inte gillar min kropp.

Jag tycker att min bröststorlek är perfekt för min kropp och jag tycker inte att dem är hängiga. Min mage är inte precis platt men jag tycker att det är fint, man ser frisk och välmående ut. 

Så varför vill så många bli smala, träna och skaffa perfekta bröst? Tänk om min pojkvän säger att jag är sexig och fin trots att han inte tycker det (men vore inte han konstig som var ihop med mig då)?
    Jag tycker du är jättevacker.

Du har dessutom förmågan att kunna formulera dig.

Vacker och smart, ett klipp för din pojkvän.
Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?