• Anonym (Skiträdd)

Nu flyger jag aldrig mer!

Germanwings som störtade rakt in i en bergvägg i Alperna för att en av piloterna beslöt sig för att begå självmord! Men fatta! Det är ju så sjukt och bortom allt jag hört! Jag har bestämt mig för att aldrig flyga mer. Förr var det kapare och terrorister som var riskerna, nu är det piloterna av alla människor. Tänker att det kommer väl att dyka upp copy cats nu! Det blir tåg, bil, buss och båt för mig i fortsättningen så nu är det slut på alla långresor. Fy fan! Är det någon mer som har blivit livrädd för att flyga efter det här? Hur tänker ni resa i fortsättningen?

• Svar på tråden Nu flyger jag aldrig mer!
  • audio

Ville bara ge min syn på saken.

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (Biggls)
    Förtryckt skrev 2015-04-01 12:22:20 följande:
    Men sluta korsposta!
    Att länka är inte att korsposta
  • Förtryckt
    Anonym (Biggls) skrev 2015-04-02 07:08:06 följande:

Att länka är inte att korsposta

Att klistra in samma länk som sitt inlägg i två tre trådar är att korsposta. Lika irriterande som folk som gör reklam för sin blogg.
    ---
  • Anonym (M)
    Förtryckt skrev 2015-03-31 17:31:14 följande:

Allt med att flyga har blivit jobbigt, anser jag. Kanske är det åldern?

Det är ibland så man undrar vad man står ut med för att få ett par veckors varmt klimat. Tunga väskor ska bäras tills armarna nästan går av, det ska tragglas med pass och boardingkort, man får panik om man tror man glömt något...

Man får inte ta med sig en vattenflaska, gater byts...

Och har man otur kan man få en färd där det känns som om man är instängd i en torktumlare.Där allting skakar åt alla håll.

Usch.

Ett tips, köp bättre flygbiljetter och bättre bagage. Jag snittar 45-50 enkelresor med flyg om året. Taxi till flygplatsen, Fast Track, lounge, en samsonite lite, app i telefonen och det tar mig max tio minuter mellan taxi och gaten, ibland med ett stopp i loungen om jag är tidig.
  • Anonym (Biggls)
    Förtryckt skrev 2015-04-02 10:57:39 följande:
    Att klistra in samma länk som sitt inlägg i två tre trådar är att korsposta. Lika irriterande som folk som gör reklam för sin blogg.
    Tycker du, annars brukar det vara att skriva samma inlägg i flera trådar. Jag ser gärna länkar till trådar om samma sak, inget OT som en del ökända stalkande troll lägger ut.
  • Anonym (Biggls)
    Anonym (M) skrev 2015-04-02 20:29:48 följande:
    Ett tips, köp bättre flygbiljetter och bättre bagage. Jag snittar 45-50 enkelresor med flyg om året. Taxi till flygplatsen, Fast Track, lounge, en samsonite lite, app i telefonen och det tar mig max tio minuter mellan taxi och gaten, ibland med ett stopp i loungen om jag är tidig.
    Privat med familjen?

Det här är Familjeliv och att flyga är riskabelt skit ens om man har bra benutrymme.

Dessutom förstör man klimatet för våra barn.
    För även du slarvar nog med Klimatkompensation.
  • Anonym (M)
    Anonym (Biggls) skrev 2015-04-03 01:35:38 följande:

Privat med familjen?

Det här är Familjeliv och att flyga är riskabelt skit ens om man har bra benutrymme.

Dessutom förstör man klimatet för våra barn.

För även du slarvar nog med Klimatkompensation.

Flyger i tjänsten (jösses, vem skulle flyga så mycket privat?!). Och företaget klimatkompenserar för hela vår verksamhet, inklusive våra tjänstebilar, som för övrigt är gashybrider.
  • Daniel12

Har aldrig flugit i hela mitt liv och kommer aldrig göra. Folk säger att risken för bilolyckor är betydligt större än flygplansolyckor, men skillnaden är att när du är nere på marken (kör bil) kan du klara dig. Störtar du från himlen så dör du om du inte har en stabil fallskärm med dig. Människan ska inte vara uppe i luften och flyga, stolleprov är vad det är.

• Anghammarad
    Daniel12 skrev 2015-04-03 09:03:38 följande:

Störtar du från himlen så dör du om du inte har en stabil fallskärm med dig. 

Vilket ju bevisas av att ingen någonsin överlevt en flygplanskrasch. Gottröra var bara en lögn iscensatt av Illuminati .
  • Förtryckt
    Anghammarad skrev 2015-04-03 11:41:07 följande:

Vilket ju bevisas av att ingen någonsin överlevt en flygplanskrasch. Gottröra var bara en lögn iscensatt av Illuminati .

Glöm inte Hudsonfloden! En rörande historia.
    ---
  • Anonym (Realist)

Snacka om att folk oroar sig för fel saker.

Svar på tråden Nu flyger jag aldrig mer!