Har du kvinna sparkat en man mellan benen? Har du man slagit en kvinna?
Aj då! Stackars kille!!
Jag har slagit en man, men aldrig sparkat mellan benen.
Ryktet? Hade det varit sant hade du vetat om det genom polisförhör, åtal, rättegång och skadestånd. Så du kan nog vara lugn.
Okej men har du inte dåligt samvete för det? Varför kontaktade du inte polisen?
Jag har hela tiden dåligt samvete för mina brott och jag satt ändå i fängelse för ett par av dom.
ja det har jag, hur så?
En annan intressant sak jag tänkte på nu, undrar hur han kände sig när han blev utsatt för en misshandel och sen sluter sig människorna som var med kring gärningsmannen. Måste vara väldigt läskigt, kan tänka mig att man lätt börjar känna att många människor är emot en. Att samhället liksom sluter upp mot en. Kanske har han t om träffat någon som var med den kvällen på stan flera år efter och blivit rädd för att personen ska vilja skada honom för att han "vet fel sak" om deras kompis. Undrar också vilken syn han har på rättsväsendet nu, undrar om han ser någon mening att polisanmäla saker? Eller om något skulle hända honom i offentlig miljö, kan man efter en sådan sak räkna med att dom som är där hjälper en.
Fascinerande att fundera på tycker jag.
Vet att jag är feg men jag vill helst inte tänka på detta ens. Han kan ju fått men för livet och jag bara gömmer mig.
Fega kräk!! Såna som du ska ta mig fan hållas inspärrade! Hur fan kan du ta i för fullt för en klapp på rumpan? En örfil hade väl räckt? Och att en oskyldig kille blev offer är ju fan helt sanslöst.
Jag har väl slagit mina systrar när jag var yngre, men i övrigt har jag aldrig slagit en kvinna. Tagit tag i handleder för att freda mig är nog så långt jag någonsin gått.
ja det har jag, en överförfriskad herre som hade svårt att ta in ordet nej.
Nej, jag har aldrig gjort nåt sånt.