gravid o nojig. hur aktivivera snart 5 år när jag tar hand om nyfödd i sommar? hur gör andra?
Hejsan
Är gravid i v37 har blivit lite nojig för hur gör andra föräldrar med en livlig blivande 5 åring och en nyfödd i sommarens bad och andra aktiviteter, barnet har semester från dagis i 4 veckor o pappan har lovat att va hemma endel i sommar, mormor o farmor är ju ett alternativ, vattenspridaren är ju ett alternativ hemma o poolen när bebis sover. jag har ju kört iväg o badat med den stora var o varannan dag o jag vill ju inte att han känner sig bortglömd/missunnad heller
tänker också på i vilken grad man vågar lämna sovande bebisen i vagnen i skuggan. (vet ju inte än om det blir en *vagnbebis" som storasyskonet) men antar det. iaf ska man noja över att det kommer någon och tar vagnen med bebis i, spekulerar alldeles för mycket om allt nu. Har inte hittat så mycket erfarenheter ifrån andra om saken, så berätta gärna! är nyfiken!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-06 13:52
tänker på det med, på badstränder är det ju oftast inte skuggigt.. hur gör man egentligen? inhandlar man uv tält då? i sommar sovs det ju mest