• Anonym (rätt eller fel)

Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=4672752

Är detta OK för en partiledare som ska föregå med gott exempel? Tror hon att hon fortfarande är 20?

• Svar på tråden Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?
  • nihka

Ett alldeles ypperligt val för en centerpartist! Hahahahahaha!

• Sheldore

Seriöst ?? Ska en vuxen kvinna inte få ha på sig vilken sorts underkläder hon vill utan att någon skall ifrågasätta detta ?

• Nataligbg

Tycker du ska skita i vad Annie har för underkläder.. Jisses vad är det för fel på vissa

• Manligt Initiativ

Om du nu lägger ner så mycket ork o tid på att påpeka att en Politiskt aktiv kvinna går med Stringtrosor på dig, då har du nog fan inte mycket till liv.

Man får väll ha vad man vill under kläderna? Det är ju inte upp till dig eller de du umsgås med/de som ser dig under din dag, som du ska anpassa din klädsel för. Absolut inte det som är under kläderna, där du högst troligen INTE ska vara och pilla o se ändå.

Lägg ner energin på något vettigt istället. Som moral och etik eller något liknande. Kanske skulle göra lite nytta.

• Rosebud

Vi kan nog avskriva den här misstanken, folks. Under valspurten på Sergels
    torg hade hon tunna, genomskinliga strumpbyxor på sig under den gröna/ turkosa
    klänningen.De syntes inte förrän hon klev upp scenen och solen lyste på hennes ben. Ingen färg alls, bara som en dimma. Mycket svalt och elegant.

Det var brottarvarmt den där septembersöndagen men vill man bli tagen på allvar i den branschen visar man sig naturligtvis inte oklädd.

• suspect2011

Tramsigaste jag nånsin läst. Ok eller inte att en kvinna har rätt att bära string? Jag är inte heller 20 men föredrar string alla dagar och det har jag burit sen 15-års åldern. Skönastr trosan helt enkelt. Ts har du på riktigt inget liv?

• AnnaZL

Eh, ALLA partiledare har bara skinkor under kläderna.

• Linnea1994
    Solidaritet skrev 2015-05-13 14:18:57 följande:
    Det finns många som tycker så på riktigt. 
    Jag tror bara det är en promille som är så korkade! Förmodligen samma promille som brukar hänga här på FL och ogilla att partnern onanerar eller tittar på porr...
  • Solidaritet
    Linnea1994 skrev 2015-05-18 09:47:36 följande:
    Jag tror bara det är en promille som är så korkade! Förmodligen samma promille som brukar hänga här på FL och ogilla att partnern onanerar eller tittar på porr...
    Eller kanske de som brukar gnälla om att feminismen gått för långt ... Flört
Svar på tråden Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?