• Anonym (rätt eller fel)

Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=4672752

Är detta OK för en partiledare som ska föregå med gott exempel? Tror hon att hon fortfarande är 20?

• Svar på tråden Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?
  • styrkejessica

Jag tycker inte att hon har snygg rumpa så bryr mig inte så mycket om hon har stringtrosor eller inte.

• Aikido
    Rataxes skrev 2015-05-13 15:04:55 följande:
    Säger mer om dig att du orkar bry dig...

Länken funkar inte...

Att folk inte kan lära sig att använda tinyurl på det här värdelösa forumet...
    Bara för dig:
    tinyurl.com/kvuw2gb
  • Rataxes
    Aikido skrev 2015-05-13 15:09:07 följande:
    Bara för dig:
    tinyurl.com/kvuw2gb
    Ok...

En 4 år gammal pseudonyhet...
    Svarar sällan anonyma, definitivt inte anonymt vänsterslödder.
  • Kjell2
    CarinaL26 skrev 2015-05-13 14:56:45 följande:

Är hon inkontinent? I så fall, hur kan det spela någon roll?

Inte vad jag vet. Hon slutade vid rätt unga år.
  • Gert

Annie Röv får en ny innebörd. Skrattande

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • kanskeinte

Klart det inte är okej! Det är dags att lagstadga vad för typ av underkläder en partiledare egentligen får använda. En viss längd och täckning är att föredra när man innehar en så viktig position i samhället. Kanske med någon klausul om att underkläderna får vara mindre om man yngre. 

En partiledare med små underkläder går uppenbarligen inte att lita på och bör bli avstängd från jobbet till hen lärt sig att klä på sig ordentligt. 

• Rataxes
    Gert skrev 2015-05-13 16:01:59 följande:

Annie Röv får en ny innebörd. 

Väx upp...
    Svarar sällan anonyma, definitivt inte anonymt vänsterslödder.
  • dessan59

Ts

om det är det sexigaste hon har på sig, för är det något hon inte har så är det noll utstrålningGladdet finns inget spännande med den kvinnan!

• Dr Nail

Jag kunde inte klicka på din länk då jag surfade från mobilen (alltid bra att referera artiklar i trådstarten istället för att bara länka, btw), men nu minns jag nyheten. Nån reporter hittade sexiga stringtrosor hemma hos henne, men hon sa att det var systerns. Så egentligen är det enda vi vet just nu är att hennes SYSTER bär string....tyvärr vet vi fortfarande nada om Annie Lööfs underkläder............eller? Nån som vet mer?

Skvaller, pls

• kittykatty
    Dr Nail skrev 2015-05-13 16:48:02 följande:

Jag kunde inte klicka på din länk då jag surfade från mobilen (alltid bra att referera artiklar i trådstarten istället för att bara länka, btw), men nu minns jag nyheten. Nån reporter hittade sexiga stringtrosor hemma hos henne, men hon sa att det var systerns. Så egentligen är det enda vi vet just nu är att hennes SYSTER bär string....tyvärr vet vi fortfarande nada om Annie Lööfs underkläder............eller? Nån som vet mer?

Skvaller, pls

Snarare världens sämsta bortförklaring från Annie - att skylla stringtrosorna på systern!
Svar på tråden Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?