• Anonym (rätt eller fel)

Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=4672752

Är detta OK för en partiledare som ska föregå med gott exempel? Tror hon att hon fortfarande är 20?

• Svar på tråden Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?
  • CarinaL26

Varför i hela världen skulle hon inte få ha vilka trosor hon vill? Skulle någon ha synpunkter på vilka kalsonger en manlig partiledare använder? Knappast.

• nanneN

Hon får väl gå helt utan trosor om hon nu vill det, vem fan bryr sig?

• Aikido

De flesta av oss är ganska bara om rumpan under byxorna.

• Mentat

Dels är inslaget från SR alltså från tiden innan hon blev partiledare och dels frågar jag mig varför public service skall bry sig om det över huvud taget?

Jag gör det inte.

• Zadre

Hur påverkar hennes val av underkläder hur hon är som partiledare? Gäller det samma sak om annat också, t.ex. val av husdjur?

• kittykatty
    CarinaL26 skrev 2015-05-13 10:38:55 följande:

Varför i hela världen skulle hon inte få ha vilka trosor hon vill? Skulle någon ha synpunkter på vilka kalsonger en manlig partiledare använder? Knappast.

Om det kom fram att Stefan Löfven hade stringkalsonger så kan du nog vara rätt säker på att hans image skulle få sig en rejäl törn.
    Aikido skrev 2015-05-13 10:44:56 följande:

De flesta idag har inte stringtrosor.

• kivirush
    kittykatty skrev 2015-05-13 11:23:13 följande:

Om det kom fram att Stefan Löfven hade stringkalsonger så kan du nog vara rätt säker på att hans image skulle få sig en rejäl törn.

Hade tyckt om honom mer om det kan fram att han hade haft string.

Härligt med en man som inte räds att sticka ut.
    Säger lite vad jag vill.
  • Zadre
    kittykatty skrev 2015-05-13 11:23:13 följande:
    Aikido skrev 2015-05-13 10:44:56 följande:

De flesta idag har inte stringtrosor.

Jag hade väl höjt på ögonbrynen men fortfarande så påverkar inte hans val av underkläder hur han sköter sitt jobb.
  • kittykatty
    kivirush skrev 2015-05-13 11:29:17 följande:
    Hade tyckt om honom mer om det kan fram att han hade haft string.

Härligt med en man som inte räds att sticka ut.
    Det är du nog ganska ensam om.
    Zadre skrev 2015-05-13 11:32:50 följande:
    Jag hade väl höjt på ögonbrynen men fortfarande så påverkar inte hans val av underkläder hur han sköter sitt jobb.
    Nej, men det påverkar hans image och hur folk ser honom.

Svar på tråden Annie Lööf använder stringtrosor - är det OK att en partiledare går med rumpan bar under byxorna?