• SofiaLindbladh

Ni som är "bakmusade"

Jag är vad man kallar för bakmusad. Om jag har förstått det rätt är det när en tjej anatomiskt har musen sittandes lite eller för den delen mycket längre bak än vad som är vanligt förekommande. I mitt fall börjar "underlivet" ganska högt upp och gör en djup skärning nedåt och bakåt, om ni förstår vad jag menar. Under hela min ungdom har jag inte tänkt så mycket på det men på senare tid har jag börjat uppmärksamma min kroppsbyggnad. Det var sedan en kille som jag strulat med (alltså varit tillsammans med och ändå inte..) berättade för mig att han tyckte jag var den mest bakmusade som han hade sett (och då har han sett en del vill jag lova).

Så nu vill jag få kontakt med andra tjejer som har samma problem.

kram Fia

• Svar på tråden Ni som är "bakmusade"
  • SofiaLindbladh

Alltså till Kina via jordens mitt

• Anonym (komigen!)

Jamen, har du sett detta som problem innan du fick kommentaren från killen? Har du verkligen längtat efter att ligga raklång och bli slickad?? Är det så att klitoris sitter väldigt långt ner mellan benen också? För när det gäller själva hålet så tror jag inte det är så många som kan ligga raklånga och killen kommer åt det med tungan. Eller jag kanske också är bakmusad Man får ju öpnna lite på benen och vinkla upp sig så det kommer åt! Samma sak när killen ligger ovanpå. När det gäller penetrering bakifrån så är det jättevanligt att det gör ont, finns t ex flera trådar om det här, så det behöver ju inte bero på det. Oroa dig inte. Strunta i hans kommentar!

• Mimen

Kan inte förstå att det ska va ett problem att man har en viss "musvinkel", inte utseendemässigt iaf. En del tycker att en sak är snyggare/sexigare och en del en annan. Vi killar har ju olika mycket böjd snopp när vi har stånd och det funkar ju bra det oxå.

Känns det obehagligt att ha samlag pga slidans vinkel så bör man nog byta ställning. Prova att bli tagen bakifrån på mage om det lutar för mycket bakåt. lägg en kudde under om det inte är tillräckligt.
    Lutar det för mycket frammåt så kan ju tjejen ligga på rygg med en kudde uner rumpan medan killen stödjer sig på armarna.
    Liggandes på sidan kan man dessutom få till de flesta vinklar.

Om det stramar i både anus ock klitoris när man har sex behöver man nog lite mer smörjning först bara.

• Neko

Mimen,

Mja, det blir så oavsett hur blött det är, det är inte obehagligt heller, blir ju lite stimulans där också liksom :P

• SofiaLindbladh

Jag förstår att problemet trots allt är utbrett, med tanke på de privata meddelanden som jag får.

Kort kan jag säga att jag hatar att vara bakmusad. Det är inte så mycket sexet som sådant som är problemet utan just att kläderna sitter som om man gick med en påse nötter mellan benen och där nötterna höll på att trilla ut därbak...

• SofiaLindbladh

Är det förresten någon som har hört talas om att operera (läs: förminska) sitt kvinnliga kön och flytta det framåt?

• Sheyla

Dagens i-landsproblem...
    Jag har då aldrig ens funderat i dessa banor. Man ser ut som man gör och det är inte ett jota man kan göra åt det. Om någon imbecill karl har åsikter om det så är han välkommen att dra vidare till någon annan frammusad.
    Operera "fram" musen? Hur i hela friden då?

• SofiaLindbladh

Visst kan det tyckas vara ett I-lands problem men det är i alla fall mitt problem. Inte vet jag hur man opererar. Det är därför som jag frågar. Tycker ni att jag gör bäst i all lämna killen så att han får fritt att finna en frammusad och därmed en tjej med bättre kropp än vad jag har.

• Mimen

Neko,
    aha, missförstod och trodde att du tyckte det var obehagligt. men är det stimulerande så är det ju som det ska vara.

SofiaLindbladh,
    Är det så att du lägger märke till det här hos andra oxå? alltså att kläderna sitter illa pga "bakmus", eller är det något som du mest ser på dig själv.

Tittar ofta in hur kläder sitter på folk men har aldrig ens lagt märke till att en tjej är "bakmusad" om hon har kläder på.

När jag har funderat lite på det kan jag å andra sidan uppleva problem med min egen utrustning som andra förmodligen inte lägger märke till.

Angående könsoperationer tycker jag att det verkar dumt. Har hört att nästan alla plastikkirurgiska ingrepp på könet påverkar känsligheten och det vill man väl inte. Man bör nog leva med det man fått och lära sig att tycka om det.

• Mimen

Om det är pga vad killen har sagt som du känner som du gör tycker jag att du inte ska bry dig om det så mycket.(vet att det är lättare sagt än gjort)
    Trodde först att han sagt det för att han tyckte det var sexigt. Om det inte var så tycker jag inte att han verkar som någon trevlig typ som kommenterar ditt kön negativt. Såna bör man hålla sig ifrån.

Jag kommenterade själv en tjejs kön utseende lite klumpigt en gång i gymnasiet, det var egentligen utan att tycka att hon var det minsta osexig, tvärtom. Det visade sig att det var något hon hade komplex för och att jag kommenterade det gjorde saken 100 ggr värre. Jag ångrade mig bittert och har varit mer försiktig efter det.

• Anonym (Madde)

Jag tillhör den sk. bakåtmusade kategorin.
    Märks bl a av att gynekologen alltid ber än att komma lite längre fram och att mensen hamnar längre bak på bindan. Att killar tidigare "missade" hålet när de skulle "pulla" och faktiskt att just bakifrån blev lite awkward. Killen ville liksom trycka ner ryggen ännu mer för att få ett bättre läge!? Däremot kanske ståendes bakifrån skulle kunna tänkas vara "enklare" för en sk. bakåtmusad. Vad vet jag.

En annan sak är att även min livmoder ligger bakåt, förmodligen av samma anledning. Så när jag blev gravid resulterade det i att barnet inte riktigt kunde vända sig och därmed kejsarsnitt, vilket jag iofs hade önskat ändå. Så inget problem i sig.

Så summa kardemumma. Vi bakåtmusade existerar i allra högsta grad!

• Anonym (A)

Tror inte att det är så

• Anonym (Madde)

jamen alltså GLÖM det där med operation. Vad i hela friden, att vara bakåtmusad är ju inget jätteproblem så herre gud!!! Anatomin är bara lite annorlunda. Jämför det med att vissa har breda axlar andra ser ut som en ölflaska. Det finns smala människor och det finns tjocka. Vissa har brett ansikte, andra hjärtformat. 

Aldrig reflekterat över att placeringen av musen skulle ha med hur kläder sitter att göra, men nu när du säger det så har jag alltid haft problem med att hitta jeans som inte "påsar" sig i grenen. Detta har jag dock trott beror på att jag är rätt svankig....

• Anonym (Madde)

Vadå "tror inte att det är så". Man blir ju förbannad på riktigt. 
    Den anatomiska förändringen finns. Går inte under termen bakåtmusad annat än i folkmun, men existerar i allra högsta grad!

• Anonym (Trodde det handlade om svank)

När killar skapar trådar på ämnet så trodde jag det handlade om svank. Svankar man så ser det ut som den sitter längre bak sett bakifrån. Skulle musen sitta mer bakåt hade anus hamnat upp i svanskotan typ, eller anus och vagina växt ihop till en kloak som på en krokodil typ (anus och vagina är samma hål, då kallat kloak) Blev typ arg när nån snubbe pratade om bakmöss ( ;D )här då det finns ett par trådar. Så resonerade jag men då ni säger att ni är det så är det väl så.

Själv måste jag svanka och böja mig fram en bit för att den skall synas från sett bakifrån. 

• Anonym (ll)
    Anonym (Madde) skrev 2024-02-25 22:33:43 följande:

Vadå "tror inte att det är så". Man blir ju förbannad på riktigt. 
    Den anatomiska förändringen finns. Går inte under termen bakåtmusad annat än i folkmun, men existerar i allra högsta grad!

Ser ut att varit en trolltråd med tanke på svaren i slutet.
Svar på tråden Ni som är "bakmusade"