Umeå mammor JAN/FEB 2016
Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D
Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D
Åh!! Vad heter den Umeå gruppen? Går gärna med i den sen när vi gått ut med graviditeten till de närmaste. Ingen vet ju ännu att vi väntar ett till barn.
Japp, här finns en! :) Första barnet, Bf 24 januari (beräknades av barnmorskan vid KUB-testet). Själv är jag 32 år och inflyttad Umebo.
Tjohej! Här är en till! BF 17 feb, 32 år, andra barnet.
Tjohej! Här är en till! BF 17 feb, 32 år, andra barnet.
Halloj allihopa, är också med i 2 fb-grupper och gravida/föräldrar i västerbotten. Inte många umeåbor men det kanske är många som inte har berättat än :) jag är iaf i v.15 nu och har berättat för de flesta!
Halloj allihopa, är också med i 2 fb-grupper och gravida/föräldrar i västerbotten. Inte många umeåbor men det kanske är många som inte har berättat än :) jag är iaf i v.15 nu och har berättat för de flesta!
Å så roligt med Rul, jag får vänta till 16 sep
Vet inte om jag skrivit tidigare i tråden, är 32år och väntar barn nr 2! Har en dotter på 18 mån :)
Så synd att den här tråden inte är vidare aktiv Jag är så uttråkad.. Sjukskriven, och dagarna går sååå sakta!
Så synd att den här tråden inte är vidare aktiv Jag är så uttråkad.. Sjukskriven, och dagarna går sååå sakta!
Vi är inte så vidare många de är ju de. Är du sjukskriven pga Foglossnig eller? Vilken vecka är du I nu?
Jag är sjukskriven pga "recidiverande depression" men pga mitt yrke hade jag haft svårt att jobba med tanke på min foglossning också. Jag är i v.25 :) Du då?
Ok på så vis! Jag går in i v.27 i morgon helt galet att man redan är så långt gången ändå, kändes som man nyss plussade! Själv jobbar jag fram till den 4 dec om ja får må som jag gör ny.