• milla741

Umeå mammor JAN/FEB 2016

Vill bara kolla läget om det finns fler gravida i Umeå som ska ha januari/februari :D

• Svar på tråden Umeå mammor JAN/FEB 2016
  • milla741
    aurorasmamma skrev 2015-08-08 00:08:06 följande:

Åh!! Vad heter den Umeå gruppen? Går gärna med i den sen när vi gått ut med graviditeten till de närmaste. Ingen vet ju ännu att vi väntar ett till barn.

Gravida/ föräldrar i Västerbotten :D
  • milla741
    hulda83 skrev 2015-08-07 13:43:28 följande:

Japp, här finns en! :) Första barnet, Bf 24 januari (beräknades av barnmorskan vid KUB-testet). Själv är jag 32 år och inflyttad Umebo.

Välkommen! Vad kul med en till :D och vad kul du är beräknad på min födelsedag :) jag är beräknad den 26/1 så vi är riktigt nära.
  • hsh
    chas16 skrev 2015-08-13 10:42:08 följande:

Tjohej! Här är en till! BF 17 feb, 32 år, andra barnet.

Hej & grattis !
  • Theha

Halloj allihopa, är också med i 2 fb-grupper och gravida/föräldrar i västerbotten. Inte många umeåbor men det kanske är många som inte har berättat än :) jag är iaf i v.15 nu och har berättat för de flesta!

• hsh
    Theha skrev 2015-08-15 11:00:05 följande:

Halloj allihopa, är också med i 2 fb-grupper och gravida/föräldrar i västerbotten. Inte många umeåbor men det kanske är många som inte har berättat än :) jag är iaf i v.15 nu och har berättat för de flesta!

Vi har berättat för det flesta men väntar ut Facebook -grupper tills vi gått ut på Facebook och instagram med nyheten Jag är i v.18 och ska på RUL på torsdag!
  • Theha

Vet inte om jag skrivit tidigare i tråden, är 32år och väntar barn nr 2! Har en dotter på 18 mån :)

• hsh

Så synd att den här tråden inte är vidare aktiv Jag är så uttråkad.. Sjukskriven, och dagarna går sååå sakta!

• aurorasmamma
    hsh skrev 2015-09-30 08:27:15 följande:

Så synd att den här tråden inte är vidare aktiv Jag är så uttråkad.. Sjukskriven, och dagarna går sååå sakta!

Vi är inte så vidare många de är ju de. Är du sjukskriven pga Foglossnig eller? Vilken vecka är du I nu?
  • hsh
    aurorasmamma skrev 2015-10-02 03:10:16 följande:

Vi är inte så vidare många de är ju de. Är du sjukskriven pga Foglossnig eller? Vilken vecka är du I nu?

Jag är sjukskriven pga "recidiverande depression" men pga mitt yrke hade jag haft svårt att jobba med tanke på min foglossning också. Jag är i v.25 :) Du då?
  • aurorasmamma
    hsh skrev 2015-10-03 07:56:26 följande:

Jag är sjukskriven pga "recidiverande depression" men pga mitt yrke hade jag haft svårt att jobba med tanke på min foglossning också. Jag är i v.25 :) Du då?

Ok på så vis! Jag går in i v.27 i morgon helt galet att man redan är så långt gången ändå, kändes som man nyss plussade! Själv jobbar jag fram till den 4 dec om ja får må som jag gör ny.
  • hsh
    aurorasmamma skrev 2015-10-04 03:07:08 följande:

Ok på så vis! Jag går in i v.27 i morgon helt galet att man redan är så långt gången ändå, kändes som man nyss plussade! Själv jobbar jag fram till den 4 dec om ja får må som jag gör ny.

Blivit mycket bättre sen jag slutade jobba. Och allt med FK har gått otroligt smidigt. Så det känns bra! Lite tråkigt bara. Ja, jag känner samma sak. Bebisen börjar bli så stor, ibland känns det sannerligen overkligt Skönt att jobba!
Svar på tråden Umeå mammor JAN/FEB 2016