Vårbebis Malmö 2016
Hej!
Några fler där ute som väntar en liten vårbebis? Själv har jag nyligen plussat så om allt går väl väntas ett litet syskon i början av april!
Hej!
Några fler där ute som väntar en liten vårbebis? Själv har jag nyligen plussat så om allt går väl väntas ett litet syskon i början av april!
Oj..har du gått ner 11 kg?! Skönt med ett extra ul. Hoppas det kan lugna dig.
Jag tror nog att vi väntar en liten kille till. Kom på mig själv med att säga "han" flera gånger när vi var på ul:) Sen satte jag mig in i nub-teorin och enligt den är det också en kille. Haha..ska bli så kul att få veta.
Lycka till i morgon!
Men oj 11 kg! Hur gick ul??
Var hos BM igår o fick lyssna på hjärtljuden. Bebis ville inte ligga still så det var svårt.
Här har jag börjat tro det är en pojke. I början har jag trott på tjej. Men nu har mina naglar blivit så hårda (med dottern klövs de på mitten) och haft UVI vilket jag hade jätteofta m killarna men aldrig med dottern
Tänkte skapa en fb-grupp nu men för att göra det måste jag lägga till en medlem. Kan du skicka pm med ditt namn så jag kan lägga till dig? Ska jag göra gruppen hemlig eller sluten?
Åh mysigt ha en egen doppler. Jag har varit lite sugen på en!
Skoj med gäster!!
Är det någon som vill vara med i fb-grupp? Jag tänkte skapa en grupp men för att kunna göra det måste jag bjuda in någon... Kan inte någon skicka sitt namn i pm till mig så att vi kan komma igång med en grupp. Vi börjar ju närma oss halvvägs nu;)
Jag är gärna med.:)
Är det någon som vill vara med i fb-grupp? Jag tänkte skapa en grupp men för att kunna göra det måste jag bjuda in någon... Kan inte någon skicka sitt namn i pm till mig så att vi kan komma igång med en grupp. Vi börjar ju närma oss halvvägs nu;)
Jag är gärna med.:)
Nu finns det en hemlig fb grupp! Skicka namn i pm till mig så lägger jag till er:)