• SponsraVM

    Vad är meningen med doggystyle?

    Vad är meningen med doggystyle?

  • Svar på tråden Vad är meningen med doggystyle?
  • Eena
    SponsraVM skrev 2015-09-23 16:13:31 följande:

    Vad är meningen med doggystyle?


    Meningen? Meningen är att ha det skönt. Precis som allt sex.
  • Tom Araya
    Eena skrev 2015-09-25 20:13:31 följande:
    Meningen? Meningen är att ha det skönt. Precis som allt sex.
    Kortfattat och en fullträff på spiken. SkålSolig
  • Tom Araya
    SponsraVM skrev 2015-09-23 16:13:31 följande:

    Vad är meningen med doggystyle?


    Att föra in min penis i hennes slida när hon står på alla fyra med rumpan vänd mot mig.
  • Anonym (Vet inte)

    Ingen aning faktiskt, sex är inte skönt i den ställningen, dessutom kan det tom göra ont i den ställningen. Men jag brukar ställa upp på att ha sex i den ställningen några gånger per år då min sambo verkar gilla secmx bakifrån

  • HäckHäxan
    Anonym (Vet inte) skrev 2015-09-26 11:37:51 följande:

    Ingen aning faktiskt, sex är inte skönt i den ställningen, dessutom kan det tom göra ont i den ställningen. Men jag brukar ställa upp på att ha sex i den ställningen några gånger per år då min sambo verkar gilla secmx bakifrån


    Självklart har du sagt till din sambo att du får ont av den, men han bryr sig inte utan pumpar på dig hårt bakifrån iaf?
  • Kolibri12

    Samma mening som med alla andra ställningar, man vill ha det skönt. Gillar man den inte har den ingen mening och då är det en bra idé att låta bli. Voilà

  • Anonym (Vet inte)

    Han pumpar inte på mig hårt bakifrån, eller det kanske han gör? Var längesen nu. Har oftast sex i den ställningen när vi är fulla och nu dricker jag inte så ofta längre. Men det gör ont när han kommer för långt in, men det gör inte så mkt, jag säger "aj", sen fortsätter han lite försiktigare tills han är klar så att säga. Jag unnar honom det. Ge och ta är väl vad ett förhållande går ut på

  • Furstinna

    Samma som alla andra ställningar? Dessutom sjukt nice när man har koppel på sig och blir styrd med järnhand.

  • HäckHäxan
    Anonym (Vet inte) skrev 2015-09-26 12:45:53 följande:

    Han pumpar inte på mig hårt bakifrån, eller det kanske han gör? Var längesen nu. Har oftast sex i den ställningen när vi är fulla och nu dricker jag inte så ofta längre. Men det gör ont när han kommer för långt in, men det gör inte så mkt, jag säger "aj", sen fortsätter han lite försiktigare tills han är klar så att säga. Jag unnar honom det. Ge och ta är väl vad ett förhållande går ut på


    Jag kommer aldrig förstå varför man har sex som man inte tycker är skönt eller varför någon vill ha sex på det viset när den vet att partnern absolut inte tycker att det är skönt.

    Men det är ert liv. Jag hade aldrig klarat utsätta min partner för något han inte tycker om alls och kunna njuta av det själv när jag vet att den andre inte får ut något av det.
  • Anonym (Vet inte)

    Nej jag kommer aldrig att förstå det heller, dock så har de flesta män jag träffat varit så. Verkar som om att deras kåthet tar över för mycket på något sätt. Min sambo har ju sagt till mig att han vill att jag ska ha sex och han vill inte göra nåt som jag inte gillar men sen verkar hans kåthet ta över. Men det är några ggr per år som jag ställer upp på det

  • Esteten

    Det är en skön ställning för killen precis som missionären är för tjejen. Det är ge och ta i ett förhållande.

  • Eena
    Esteten skrev 2015-09-27 19:51:54 följande:

    Det är en skön ställning för killen precis som missionären är för tjejen. Det är ge och ta i ett förhållande.


    Det här var ett för mig oväntat inlägg. Har verkligen preferenser om ställningar med kön att göra? Jag väljer bakifrån alla dagar i veckan om det bara vore upp till mig. Även om så klart ombyte förnöjer. Men upplever att många killar gillar missionären som enligt mig är minst rolig/skön.
  • Anonym (Älskar)

    För det mesta älskar jag när min sambo tar mig bakifrån. Särskilt när jag står på alla fyra på vårt vardagsrumsbord och han står på golvet bakom mig och tar mig hårt. Ibland kan det göra ont, om magen (eller om det är livmodern eller äggstockarna) känns lite svullen, men då brukar jag säga ifrån och så kör vi nån annan ställning istället.

  • Anonym (Älskar)

    Håller med Eena om att missionären är tråkig, jag känner oftast ingenting, och då min sambo väger en del blir det ibland svårt att andas. Fast den är ju mysig på sitt sätt, eftersom man kan kramas och hångla lite som man vill. Mer närhet. Men föredrar ändå bakifrån.

  • ensamärstark

    Tror det handlar lite om smaksak från person till person. Talar jag för mig så är doggyn en av de absoluta favoriterna. Jag kommer alltid som hårdast då och det är inga problem att få flera orgasmer på raken för mig iaf i denna ställning. Underbart! Men som sagt. Vissa avskyr den ställningen. Så smaken är som baken

  • nevermind
    Esteten skrev 2015-09-27 19:51:54 följande:

    Det är en skön ställning för killen precis som missionären är för tjejen. Det är ge och ta i ett förhållande.


    Missionären är ju döööötråkig! Här tycker faktiskt jag och mannen tvärtom. Jag älskar doggy!
Svar på tråden Vad är meningen med doggystyle?