• Hannaj1991

fundering

Ska ta ut pstaver vilken dag som hälst nu .

Vill bara säga att jag går ner i vikt sakta nu genom o äta mindre .

När märker man om man får gravid symtom ?

Bara trevliga svar ej negativa el dumma svar..

• Svar på tråden fundering
  • Nonym
    Anonym (Que) skrev 2015-10-25 20:12:38 följande:

Fundering? Vad funderar du på?

Äsch du har fått svar på dina frågor av andra så lämnar denna tråd. Tack hej!

Funderingen kanske är varför hon får samma svar i alla trådar, istället för svaret hon vill ha?
  • Anonym (Que)
    Nonym skrev 2015-10-25 20:14:02 följande:

Ska stå "nicket" och "många" inte nickel och måhända *haha*

Man måste älska autocorrect :)

Ja de är bara pinsamt... Det finns inga genvägar när man ska gå ner, inga mirakelkurer. Att träna och äta rätt är det ända som funkar!
  • Anonym (E)

Jag fick t.o.m en av mina kommentarer anmäld. Känns väldigt komiskt måste jag säga!

• Anonym (Que)
    Anonym (E) skrev 2015-10-25 20:17:46 följande:

Jag fick t.o.m en av mina kommentarer anmäld. Känns väldigt komiskt måste jag säga!

Från den här tråden? Mycket märkligt isf...
  • Nonym
    Anonym (Que) skrev 2015-10-25 20:18:43 följande:

Har också blivit anmäld, dock inte i den här tråden (än)
  • Nonym
    Anonym (Que) skrev 2015-10-25 20:16:42 följande:

Man måste älska autocorrect :)

Ja de är bara pinsamt... Det finns inga genvägar när man ska gå ner, inga mirakelkurer. Att träna och äta rätt är det ända som funkar!

Jag tränar inte, men har extremt tungt fysiskt yrke, och äter väl bara halv-vettigt, men går lätt ner ändå om jag vill, ser ju bara till att då äts MINDRE
  • Anonym (Que)
    Nonym skrev 2015-10-25 20:21:44 följande:

Jag tränar inte, men har extremt tungt fysiskt yrke, och äter väl bara halv-vettigt, men går lätt ner ändå om jag vill, ser ju bara till att då äts MINDRE

Hoppas att du inte tog min kommentar som något negativ till dig? För de var de verkligen inte :) precis, jag tränar inte heller men äter mindre mål 6ggr om dagen så jag aldrig blir megahungrig. Har haft samma vikt sen 3-4 är tillbaka när jag började med denna metod, jag vill ju inte gå ner iofs..
  • Anonym (E)

Anonym (Que) skrev 2015-10-25 20:18:43 följande:

Japp, jag kallade detta en trolltråd, det fick jag inte göra eftersom det "tar bort fokus med syftet från tråden". Men jag har googlat nicket nu och förstår bättre... Det är ingen trolltråd, det här är något helt annat ;)
  • Nonym
    Anonym (Que) skrev 2015-10-25 20:25:18 följande:

Hoppas att du inte tog min kommentar som något negativ till dig? För de var de verkligen inte :) precis, jag tränar inte heller men äter mindre mål 6ggr om dagen så jag aldrig blir megahungrig. Har haft samma vikt sen 3-4 är tillbaka när jag började med denna metod, jag vill ju inte gå ner iofs..

Absolut inte, har läst ts tidigare trådar, så jag vet vad du menar..

Själv har jag vägt ungefär samma sen jag slutade röka för tio år sen.. I samband med rökstoppet la jag på mig tio kilo (som jag fortfarande har kvar) men är normalviktig nu, så det är inget jag grämer mig över väntar dessutom en liten nu så jag jobbar på att lägga på mig, och följer min viktökningskurva fint
  • Nonym
    Anonym (E) skrev 2015-10-25 20:37:14 följande:

Japp, jag kallade detta en trolltråd, det fick jag inte göra eftersom det "tar bort fokus med syftet från tråden". Men jag har googlat nicket nu och förstår bättre... Det är ingen trolltråd, det här är något helt annat ;)

Nej.. Ts är bara väldigt fundersam (?)
  • Anonym (fundering)

Hur har ni mått efter att tagit ut p-staven? Ska ta ut den i veckan .

Svar på tråden fundering