Dräktig? (bilder)
Igår filmade jag min ena kisses spenar då jag misstänker en dräktighet hos henne. Allt började med att hon löpte i ca 7-8 dagar och sedan när det slutade så höll jag på att klappa henne en dag och märkte att hennes spenar var väldigt rosa. Detta försvann efter 1-2 veckor så då tänkte jag att det var nog inget, hade även läst att de inte blir rosa förrän efter 3-4 veckor (?). Men nu har de liksom blivit större och vissa är väldigt rosa, medan andra inte är lika men alla har blivit större. Dessutom tyckte min svärmor att hon hade ökat i vikt och när man känner på henne så känns magen nästan som en ballong, den känns spänd och inte som att det skulle vara fett.
Jag märker inte så värst mycket att hon t.ex. sover eller äter mer, men jag tror det är för att det inte är något jag haft så jättestor koll på före detta hände. Jag är inte erfaren av dräktiga katter och vet inte hur jag kan se om hon är det eller ej. Så, jag hoppades att med hjälp av lite bilder kanske någon mer erfaren kunde ge mig lite råd :)