• Anonym (alle)

    Jag är bög, fråga vad du vill.

    Jag är bög, fråga mig vad du vill så ska jag försöka svara Glad

  • Svar på tråden Jag är bög, fråga vad du vill.
  • Anonym

    Känns det inte förfärligt att behöva avstå från att kyssa och krama söta mjuka kvinnor och smeka deras lena hy?
    Hur klarar du av att frivilligt avstå från detta himmelrike?
    Hur är det ens möjligt att inte längta efter kvinnor som är så charmiga och vackra? Som har så ren, ljust klingande röst och doftar så gott? Som har så behagfulla rörelser, känslosam ansiktsmimik och utstrålar ljuv kvinnlighet?

    Hur lyckas ni bögar övervinna er att pussa dessa fula skäggiga grova män utan att kväljas? Ni använder väl deodorant innan och munskölj och handsprit efteråt? Trär ni påsar över era huvuden för att kunna förmå er till att ha sex? Får ni mardrömmar efteråt?

  • Anonym (Hmm)
    Anonym skrev 2016-02-09 23:30:07 följande:

    Känns det inte förfärligt att behöva avstå från att kyssa och krama söta mjuka kvinnor och smeka deras lena hy?
    Hur klarar du av att frivilligt avstå från detta himmelrike?
    Hur är det ens möjligt att inte längta efter kvinnor som är så charmiga och vackra? Som har så ren, ljust klingande röst och doftar så gott? Som har så behagfulla rörelser, känslosam ansiktsmimik och utstrålar ljuv kvinnlighet?

    Hur lyckas ni bögar övervinna er att pussa dessa fula skäggiga grova män utan att kväljas? Ni använder väl deodorant innan och munskölj och handsprit efteråt? Trär ni påsar över era huvuden för att kunna förmå er till att ha sex? Får ni mardrömmar efteråt?


    Lite väl onödigt sagt va.
  • fluu
    Anonym skrev 2016-02-09 23:30:07 följande:
    Känns det inte förfärligt att behöva avstå från att kyssa och krama söta mjuka kvinnor och smeka deras lena hy?
    Hur klarar du av att frivilligt avstå från detta himmelrike?
    Hur är det ens möjligt att inte längta efter kvinnor som är så charmiga och vackra? Som har så ren, ljust klingande röst och doftar så gott? Som har så behagfulla rörelser, känslosam ansiktsmimik och utstrålar ljuv kvinnlighet?

    Hur lyckas ni bögar övervinna er att pussa dessa fula skäggiga grova män utan att kväljas? Ni använder väl deodorant innan och munskölj och handsprit efteråt? Trär ni påsar över era huvuden för att kunna förmå er till att ha sex? Får ni mardrömmar efteråt?
    Skärpning.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (nn)
    Anonym skrev 2016-02-09 23:30:07 följande:

    Känns det inte förfärligt att behöva avstå från att kyssa och krama söta mjuka kvinnor och smeka deras lena hy?

    Hur klarar du av att frivilligt avstå från detta himmelrike?

    Hur är det ens möjligt att inte längta efter kvinnor som är så charmiga och vackra? Som har så ren, ljust klingande röst och doftar så gott? Som har så behagfulla rörelser, känslosam ansiktsmimik och utstrålar ljuv kvinnlighet?

    Hur lyckas ni bögar övervinna er att pussa dessa fula skäggiga grova män utan att kväljas? Ni använder väl deodorant innan och munskölj och handsprit efteråt? Trär ni påsar över era huvuden för att kunna förmå er till att ha sex? Får ni mardrömmar efteråt?


    Men jösses. Visa lite respekt tack. Fullständigt onödigt.
  • Anonym (Micke)

    Jag har en barndomsvän som är bög och vi umgås fortfarande mycket, ibland bara vi men
    han är även mycket hemma hos mej och min familj och jag hänger även med han ut med sina
    bög kompisar. Oftast brukar det vara kul kvällar men jag stör mej något enormt på elakheter
    från vissa av dessa killar.

    Typ om vi är på väg hem efter en ute kväll kan någon säga:
    - Jasså det bär iväg hemmåt till lilla söta frun och barnen ?  ( på ett elakt vis som det vore nått dåligt )

    eller om min kompis varit hemma hos oss en kväll kan hans kompisar pika honom med
    att han fått en " dos av kärnfamiljsmys"  ( som vår familj vore dåligt )

    Jag har bett honom att säga ifrån vid dessa tillfällen då han vet att jag tar illa vid mej.
    Har själv sagt ifrån vid dessa tillfällen men då har jag efteråt fått höra att jag inte kan ta ett skämt
    eller är en partypooper.

    Så, varför har vissa bögkillar sånt behov av att trycka till dom som inte är det.

  • Anonym (alle)
    fluu skrev 2016-02-08 14:23:07 följande:
    Beklagar att du blev illa behandlad.
    Tack!
    fluu skrev 2016-02-09 09:42:25 följande:

    Med tanke på att du och din man träffades så unga, har du haft några andra förhållanden?


    Jag har haft två väldigt korta förhållanden innan. Min man har haft en flickvän innan mig(han är bi).

  • Anonym (alle)
    Anonym skrev 2016-02-09 23:30:07 följande:

    Känns det inte förfärligt att behöva avstå från att kyssa och krama söta mjuka kvinnor och smeka deras lena hy?
    Hur klarar du av att frivilligt avstå från detta himmelrike?
    Hur är det ens möjligt att inte längta efter kvinnor som är så charmiga och vackra? Som har så ren, ljust klingande röst och doftar så gott? Som har så behagfulla rörelser, känslosam ansiktsmimik och utstrålar ljuv kvinnlighet?

    Hur lyckas ni bögar övervinna er att pussa dessa fula skäggiga grova män utan att kväljas? Ni använder väl deodorant innan och munskölj och handsprit efteråt? Trär ni påsar över era huvuden för att kunna förmå er till att ha sex? Får ni mardrömmar efteråt?


    Mycket enkelt, dina mardrömmar är mitt himmelrike.
  • Anonym (alle)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-02-10 02:49:53 följande:
    Lite väl onödigt sagt va.
    fluu skrev 2016-02-10 07:56:01 följande:
    Skärpning.
    Anonym (nn) skrev 2016-02-10 09:44:11 följande:
    Men jösses. Visa lite respekt tack. Fullständigt onödigt.


    Dumma frågor besvaras bäst med ett bra svar ;)
  • Anonym (alle)
    Anonym (Micke) skrev 2016-02-10 17:38:49 följande:

    Jag har en barndomsvän som är bög och vi umgås fortfarande mycket, ibland bara vi men
    han är även mycket hemma hos mej och min familj och jag hänger även med han ut med sina
    bög kompisar. Oftast brukar det vara kul kvällar men jag stör mej något enormt på elakheter
    från vissa av dessa killar.

    Typ om vi är på väg hem efter en ute kväll kan någon säga:
    - Jasså det bär iväg hemmåt till lilla söta frun och barnen ?  ( på ett elakt vis som det vore nått dåligt )

    eller om min kompis varit hemma hos oss en kväll kan hans kompisar pika honom med
    att han fått en " dos av kärnfamiljsmys"  ( som vår familj vore dåligt )

    Jag har bett honom att säga ifrån vid dessa tillfällen då han vet att jag tar illa vid mej.
    Har själv sagt ifrån vid dessa tillfällen men då har jag efteråt fått höra att jag inte kan ta ett skämt
    eller är en partypooper.

    Så, varför har vissa bögkillar sånt behov av att trycka till dom som inte är det.


    Bögkillar har inte det behovet, men idioter finns i alla grupper.
  • Anonym (alle)
    nordanvinden skrev 2016-02-10 17:42:59 följande:

    De där mycket feminina maneren som vissa bögar anammar. Vad handlar det om?


    Långt ifrån alla är ju så till att börja med. Men min egensnickrade teori går ut på att människan vill höra till och vara lik och får man inte höra till eller passa in i den manliga gruppen så söker man sig till den andra.
    Sedan så har jag faktiskt också flera bögkompisar som betett sig så i unga år för att de tänkt att det är så man är när man är bög. När de mognat till lite så blev de sig själva istållet.
  • laprikapaprika

    Vad kallar era barn er? Pappa och pappa? Är inte det förvirrande i så fall?

  • Anonym (alle)
    laprikapaprika skrev 2016-02-11 12:06:15 följande:

    Vad kallar era barn er? Pappa och pappa? Är inte det förvirrande i så fall?


    Pappa och Pappi.
  • Anonym (alle)
    Anonym (alle) skrev 2016-02-11 12:12:39 följande:
    Pappa och Pappi.
    Jaha, det var ju enklare. Vem är vem?
  • Anonym (Kör dubbelt?)
    laprikapaprika skrev 2016-02-11 12:06:15 följande:
    Vad kallar era barn er? Pappa och pappa? Är inte det förvirrande i så fall?
    Anonym (alle) skrev 2016-02-11 12:12:39 följande:
    Pappa och Pappi.
    Anonym (alle) skrev 2016-02-11 12:17:07 följande:
    Jaha, det var ju enklare. Vem är vem?
    Eh...vad menar du här TS?

  • Anonym (Kvinna)

    Hur upplever du kvinnor/tjejer? Som en syster/morsa eller?

    Hur känns det om en tjej försöker komma närmare eller tittar på dig mycket? (Undrar eftersom jag möjligen "skrämt bort" några bögar i min närvaro, helt av misstag)

  • Anonym (ts....)
    Anonym (Kör dubbelt?) skrev 2016-02-19 09:13:15 följande:
    Anonym (alle) skrev 2016-02-11 12:12:39 följande:
    Pappa och Pappi.
    Eh...vad menar du här TS?

    Ja, jag ställde en fråga för att hålla tråden igång. Och tyckte att det var pinsamt att jag gjorde fel så jag avreggade mig. Pinsamt!

    Men vill någon ställa ytterligare frågor så går det bra.
  • Anonym (ts....)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-02-19 09:17:41 följande:

    Hur upplever du kvinnor/tjejer? Som en syster/morsa eller?

    Hur känns det om en tjej försöker komma närmare eller tittar på dig mycket? (Undrar eftersom jag möjligen "skrämt bort" några bögar i min närvaro, helt av misstag)


    Jag har ett par väldigt nära tjejkompisar som nästan är som syskon(killkompisar med för den delen) eftersom vi växt upp tillsammans och är nära allmänt, men annars så känns inte tjejer som mammor eller systrar utan som vänner, kollegor, grannar och så vidare.

    Tjejer har raggat på mig och det har jag inga problem med. Jag bara förklarar hur det ligger till och oftast blir de mest lite förlägna, men det är okej.
Svar på tråden Jag är bög, fråga vad du vill.