• Anonym (Nyfiken)

    Hur smakar sperma?

    Ja, hur smakar mannens sats, berätta du som har tagit hans com i munnen eller svalt den!

  • Svar på tråden Hur smakar sperma?
  • Man 78
    Anonym (Inte så farligt) skrev 2016-04-06 21:50:54 följande:

    Det sägs ju att sperman får smak av vad mannen äter. Läst flera ggr att män ska undvika sparris, för just det kan ge extremt vidrig smak. Tur att exekt var en gottegris. Haha. Hans sperma var ganska smaklös. Svalde nästan dagligen i flera år. Hahaha, vilken sjuk tråd! :'D


    Nästan dagligen? Verkligen aktivs sexliv alltså? Kom han alltid i din mun?
  • Anonym (Fy)
    Arbor skrev 2016-04-06 22:36:28 följande:

    Som varma ostron ungefär.


    Haha. Då ska jag inte testa ostron med andra ord.
  • Flickanx2

    Oj, ja vilken svår fråga. Det smakar... liksom, som inget annat. Egentligen tycker jag faktiskt inte att det smakar någonting alls, lite beskt kanske. Men samtidigt inte illa. Ja,det var faktiskt en klurig fråga det. Tycker inte det är äckligt i alla fall, det är något helt naturligt och sägs ju vara till och med nyttigt ;) 


  • Arbor
    Anonym (Fy) skrev 2016-04-08 22:41:18 följande:
    Haha. Då ska jag inte testa ostron med andra ord.
    Ostron är väldigt gott Glad.

    "Det smakar hav i koncentrerad form, salt, friskt, beskt och blommigt, med lång, komplex eftersmak."
    Citat av någon okänd
     
  • Anonym (Inte så farligt)
    Man 78 skrev 2016-04-08 10:48:55 följande:
    Nästan dagligen? Verkligen aktivs sexliv alltså? Kom han alltid i din mun?

    Jupp. Han har stor sexdrift. Eller hög. Hur man nu säger. Jag tycker det är sexigt med avsugningar. Även om jag inte hade ngn större lust kunde jag bjuda på en och gärna få ryggmassage efteråt som utbyte. Oftast sväljer jag. Ibland kommer han i ansiktet, när jag ligger ner. Vi har mkt oralsex eftersom jag inte använder ngt preventivmedel.
  • Anonym (Lite salt)

    Det smakar salt men med en bismak av säd skulle jag säga. Som det luktar vid ett skördemoget vetefält, en lite komplex ton av veteax... lite som fräsch svett luktar,inte gammal sur gubbsvett utan färsk svett direkt från huden.... svårt att förklara....

  • Anonym (Lite salt)

    Svenskan har alldeles för få adjektiv för att beskriva smak och lukt! Prova själv att beskriva hur rök luktar eller hur en tomat smakar! Däremot finns många beskrivande ord för synintryck. Fram för fler adjektiv!

  • Hamburgartjuven

    Försatsen smakar godis

    Sperman smakar sådär men det är ju inte för smakens skull...

    Fittsås smakar inte heller mumma men det är ju magiskt att sörpla i sig

  • Anonym (Klor)

    Sperma har någon eftersmak av klor, jag klarar inte att svälja-spottar ut och sköljer munnen med söt dryck.

  • CleoX

    Smaken är olika, men till skillnad från min make så är min unge älskares sperma mer mjölkig och lös och nästan helt utan smak. Fräscht och mysigt, så jag har inga problem med att svälja den med ett leende! Jag t.o.m. gillar det. Jag håller med om att det är underbart när det börja rycka i kuken och sprutet kommer. Det har hänt ibland att jag har den enda ner i halsen när han kommer och då sprutar han rakt ner i mitt svalg. Jag har lärt mig att hantera det och svälja. Han kommer också rikligt och flera gånger så i början var det en riktig utmaning. Oftast blir det en sats att slurpa i sig och den andra i rumpan. Det är en viss känsla att komma tillbaka till maken med sperma smak i munnen och man känner hur det rinner längs benen. :)

  • Anonym (vv)

    Smaken är en sak (ej smakrik) men du kan storkna. Haha

  • Anonym (Lan)

    Min sambo satte sig över mitt ansikte efter jag sprutat i henne för att jag skulle slicka henne och blandat med fittsåsen måste jag säga att det var en angenäm smak. Lite salt, och kanske lite rått ägg - även om det inte låter så gott så tycke jag det var bra! 

  • Anonym (Isak)
    CleoX skrev 2023-01-28 21:49:08 följande:

    Smaken är olika, men till skillnad från min make så är min unge älskares sperma mer mjölkig och lös och nästan helt utan smak. Fräscht och mysigt, så jag har inga problem med att svälja den med ett leende! Jag t.o.m. gillar det. Jag håller med om att det är underbart när det börja rycka i kuken och sprutet kommer. Det har hänt ibland att jag har den enda ner i halsen när han kommer och då sprutar han rakt ner i mitt svalg. Jag har lärt mig att hantera det och svälja. Han kommer också rikligt och flera gånger så i början var det en riktig utmaning. Oftast blir det en sats att slurpa i sig och den andra i rumpan. Det är en viss känsla att komma tillbaka till maken med sperma smak i munnen och man känner hur det rinner längs benen. :)


    Vet mannen om det?
Svar på tråden Hur smakar sperma?