Vinus759 skrev 2016-06-07 21:02:29 följande:
Kom inte in på min sida av någon anledning???? Jo det vet jag att folk gör, det är mest allt runtom som gör att varningsklockorna ringer. Han ljög först om sin ålder och sen om att han hade fått uppehållstillstånd, vilket han inte fått och inte kommer få heller. Sa även till henne att han var miljonär vilket han inte är kom det fram. Nu sitter han och hans familj nere i Albanien och pressar henne till att hon måste komma ner dit och gifta sig med honom därnere samt att hon ska låta honom adoptera hennes barn så han ska få komma hit pga det:-/
Då förstår jag din oro, var och är fortfarande samma sak med någon jag känner. Hon har skitit i hela sin familj och alla runt om kring sig, fast att hon vet vad han vill ha. Men han är inte alban så det är tydligen många som hjärntvättar andra.
Ifall jag har förstått dig rätt så vill han bara ha uppehållstillstånd och ifall hon nu vet det också så tycker jag personligen att det är dumt om hon gör allt detta för honom om han nu inte älskar henne osv.
Kanske ta en rejäl snack med henne så hon förstår vad hon går in i, ifall hon fortfarande inte lyssnar så finns det tyvärr inget annat att göra än att låta henne vara. Så får hon lära sig senare av sina misstag ifall det nu blir ett misstag.
Du kan kanske göra en sån tråd ang detta? Så kan man skriva där ifall man upplevt det själv, eller bara såna diskussioner. Hade varit intressant!