• bornybear

    Tvillingar bf 2017

    Hej! Var idag på tidigt ultraljud (6+3) och där såg gynekologen inte bara en utan TVÅ hinnsäckar! Herregud! Blir första barnen för oss och shit va vi är nervösa! Någon mer som fått reda på att det växer två i magen?

  • Svar på tråden Tvillingar bf 2017
  • Sandra 577

    Hej jag precis fått reda på att jag väntar tvillingar, ser att ni nämner en Facebook grupp får man gå med i den?

    Jag ska ha tvillingar i slutet på juni och är gravid i vecka 10.

    Har många frågor och funderar mycket.

    Jag har en son på 4 år oxå.

    Med vänlig hälsning, Sandra

  • Frisören89

    Jag väntar också tvillingar i juni/juli :) skulle jätte gärna vilja bara med i en Facebook grupp om det finns :) är i vecka 10. känns helt fantastiskt!

  • Hoppfullatankar

    Hej! Jag väntar tvillingar med bf I maj Jag kan tyvärr inte skicka pm för att få bli medlem i Facebook gruppen.. Någon som kan fixa detta ändå?

  • jonie

    Alla som vill gå med måste bli tillagda av en admin. Gruppen är hemlig än så den går inte att hitta.

    Du skickar ett PM till mig här där du skriver ditt namn och beskriver din profilbild. Då kan jag lägga till dig som vän på Facebook och när du accepterat kan jag lägga in dig i gruppen och ta bort dig som vän igen :)

  • elnur

    Hej! Jag skulle vilja bli medlem i tvillingar 2017. Men kan inte skicka meddelande till dig eftersom det kommer upp att din profil är privat. Kan du lägga till mig?

  • jonie

    Det måste göras via dator eller iaf via hemsidan och inte appen tror jag.. ska kolla om jag kan skriva till dig


    elnur skrev 2017-01-14 00:43:27 följande:

    Hej! Jag skulle vilja bli medlem i tvillingar 2017. Men kan inte skicka meddelande till dig eftersom det kommer upp att din profil är privat. Kan du lägga till mig?


  • Så älskade
    jonie skrev 2016-12-20 15:04:05 följande:

    Alla som vill gå med måste bli tillagda av en admin. Gruppen är hemlig än så den går inte att hitta.

    Du skickar ett PM till mig här där du skriver ditt namn och beskriver din profilbild. Då kan jag lägga till dig som vän på Facebook och när du accepterat kan jag lägga in dig i gruppen och ta bort dig som vän igen :)


    Finns det bara den gruppen på fb som är hemlig?
  • jonie
    Så älskade skrev 2017-01-23 11:35:14 följande:
    Finns det bara den gruppen på fb som är hemlig?
    Det är den största gruppen. Sen har det bildats fler grupper som heter t.ex. "Tvillingar mars-maj 2017". Om dom går att söka på eller inte vet jag inte (just den går nog att hitta men vet inte vad de andra har för inställningar). Så finns det en grupp som heter "Vi som har eller väntar tvillingar eller fler" som är sökbar. Där är vi över 2000 medlemmar där en del är gravida och andra har stora tvillingar t.ex.
  • DollieAnn

    Hej, Jag ska också ha tvillingar i juli/augusti. Roligt att se så många, känner mig ensam på ett annat forum för där har alla enlingar Flört
    Jag skickar PM för jag vill in i fb-gruppen, ses där!

  • CML
    jonie skrev 2016-12-20 15:04:05 följande:

    Alla som vill gå med måste bli tillagda av en admin. Gruppen är hemlig än så den går inte att hitta.

    Du skickar ett PM till mig här där du skriver ditt namn och beskriver din profilbild. Då kan jag lägga till dig som vän på Facebook och när du accepterat kan jag lägga in dig i gruppen och ta bort dig som vän igen :)


    Skicka gärna ett meddelande till mig, jag vill gärna gå med i gruppen:)
  • jonie

    Oj är aldrig inne här och har missat att ni skrivit tjejer! Har ni kommit med i gruppen eller ska jag fixa?


  • SaraT81

    Hej 
    Precis i dagarna fått reda på att vi väntar tvillingar, med bf i december :). Lite chockerande även om vi visste att chansen fanns då vi genomgått IVF och fick två embryo tillbaka. Men trodde verkligen inte att vi skulle få sån tur eller flera "misslyckade" stimuleringar och försök!
    Går gärna med i fb-gruppen men kunde inte skicka meddelande till dig, så du får gärna skicka till mig :)

Svar på tråden Tvillingar bf 2017