• liberotutte

hur har ni det med sexet med era barns mor ?

Nu har jag börjat tröttna efter 10 år och 7 år av knappt inget sex.

Sex en gång i månaden om jag verkligen anstränger mig för att få det.

Jag hör hela tiden bortförklaringar att det är mycket med barnen vi måste vila ,tiden räcker inte till osv osv osv.

Jag är öppet för idéer och har inga gränser ,skulle kunna göra absolut allt för min fru. Älskar att göra det skönt för henne osv.

PS så vet jag att hon leker med sin dildo när jag inte är hemma

Det börjar kännas sorgligt att dra en runk i duschen .för att man är kåt , för att man inte vill chansa på att ligga ännu en natt kåt.

Jag älskar min fru och barn allt är perfekt förutom sexet.

Barnen är 2 och 4 år.

Är det verkligen okej med så mycket bortförklaringar?

Så fort jag te upp sex så är jag jobbig och hon tappar lusten och känner sig otillräcklig .

Börjar starkt fundera på att skaffa kk men det vill jag inte !!!!

• Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?
  • Anonym (Vaken)
    Jag är en gift man på drygt 50 år. Här kommer ett råd som jag önskar att jag fått mycket tidigare i mitt liv. Det är till TS men även alla er andra som har en partner som inte vill ha sex. Anledningen till att din flickvän/fru inte har sex med dig är för att hon inte vill. Punkt. Bryt och hitta något annan som vill ha sex med dig eller acceptera ett liv av gråtrunkande i duschen.
    Vi bor i ett land som är ett av världens mest privilegierade, jämställda och lyckligaste och ändå vill hon inte ha sex med dig. För att hennes liv är för jobbigt? Buhu. Jämfört med vem? 99% av världens befolkning har det jobbigare och har ändå inte slutat med sex.
    Efter giftermålet blev det väldigt glest mellan gångerna och jag letade efter svar. Relationsmaffian ropade i kör: "Hjälp till mera hemma! Avlasta mera! Gör mera av allt!" Så jag jobbade så in utav h-e i 20 år och nu har vi:

Ett fint hus

Personal som sköter trädgården

Personal som städar

Bra arbeten som vi bara har för att det är roligt

Massor av tid och ork för sex som vi ändå inte har

Jag förstår nu att hon inte vill. Inte då. Inte nu. Inte däremellan.
    Anledningen till att det inte blir ligga av är att hon inte vill. Acceptera det eller hitta någon annan.
    Bonustips till TS: Om hon leker med sin dildo så vill hon ha sex men bara inte med dig. Ryck upp dig och gå vidare.
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Vaken) skrev 2025-05-18 23:58:52 följande:
    Jag är en gift man på drygt 50 år. Här kommer ett råd som jag önskar att jag fått mycket tidigare i mitt liv. Det är till TS men även alla er andra som har en partner som inte vill ha sex. Anledningen till att din flickvän/fru inte har sex med dig är för att hon inte vill. Punkt. Bryt och hitta något annan som vill ha sex med dig eller acceptera ett liv av gråtrunkande i duschen.
    Vi bor i ett land som är ett av världens mest privilegierade, jämställda och lyckligaste och ändå vill hon inte ha sex med dig. För att hennes liv är för jobbigt? Buhu. Jämfört med vem? 99% av världens befolkning har det jobbigare och har ändå inte slutat med sex.
    Efter giftermålet blev det väldigt glest mellan gångerna och jag letade efter svar. Relationsmaffian ropade i kör: "Hjälp till mera hemma! Avlasta mera! Gör mera av allt!" Så jag jobbade så in utav h-e i 20 år och nu har vi:
    Ett fint hus

Personal som sköter trädgården

Personal som städar

Bra arbeten som vi bara har för att det är roligt

Massor av tid och ork för sex som vi ändå inte har
    Jag förstår nu att hon inte vill. Inte då. Inte nu. Inte däremellan.
    Anledningen till att det inte blir ligga av är att hon inte vill. Acceptera det eller hitta någon annan.
    Bonustips till TS: Om hon leker med sin dildo så vill hon ha sex men bara inte med dig. Ryck upp dig och gå vidare.
    TS skrev endast trådstarten, inte ett inlägg efter det. Det är snart 9 år sen.
  • Anonym (TJ)

Den slutsatsen kom jag till när jag var 35, och det resulterade i att jag tog initiativ till en skilsmässa. Det var tufft och priset blev högt när min dåvarande beslöt sig för att göra livet surt för mig med barnen som vapen. Det är många år sedan men jag ångrar det inte. Ett tag dejtade jag några kvinnor, en av dem är jag fortfarande kompis med även om vi inte har något förhållande på det sättet. Sedan träffade jag en kvinna som jag var tillsammans med i många år. Vi hade ett bra sexliv till hon hamnade i klimakteriet, men mot alla odds blev det faktiskt bättre igen efter några år. Det kunde vara bättre men det är inte katastrofalt dåligt heller. 

• Anonym (Sommar igen)

Kan du inte planera in lite egentid med din fru istället? Åka bort tillsammans på typ spa en helg ibland och ha barnvakt. 

• Anonym (TJ)
    Anonym (Sommar igen) skrev 2025-05-19 23:53:40 följande:

Kan du inte planera in lite egentid med din fru istället? Åka bort tillsammans på typ spa en helg ibland och ha barnvakt. 

Jag? Barnen behöver inte nån barnvakt, till sina egna barn möjligen. Jag har barnbarn. Jag har inte haft sex med mina barns mor på den här sidan sekelskiftet, av den enkla anledningen att vi redan hade separerat när det inträffade så vi bodde inte ihop längre, och jag tror att ett inplanerat spabesök med henne knappast skulle leda till sex efter att ha varit separerade i 26-27 år. 
  • Anonym (Sommar igen)
    Anonym (TJ) skrev 2025-05-20 11:45:10 följande:
    Jag? Barnen behöver inte nån barnvakt, till sina egna barn möjligen. Jag har barnbarn. Jag har inte haft sex med mina barns mor på den här sidan sekelskiftet, av den enkla anledningen att vi redan hade separerat när det inträffade så vi bodde inte ihop längre, och jag tror att ett inplanerat spabesök med henne knappast skulle leda till sex efter att ha varit separerade i 26-27 år. 

Nej jag tänkte på TS. Att lite tid tillsammans och komma bort kanske kan stärka relationen.

Jag förstår, det låter tufft. Jag hoppas att det kanske finns/kommer en ny kärlek i ditt liv som du kan åka med på spa och resor om du vill det. 

• Anonym (Jhj)
    Anonym (Sommar igen) skrev 2025-05-20 13:17:57 följande:

Nej jag tänkte på TS. Att lite tid tillsammans och komma bort kanske kan stärka relationen.

Jag förstår, det låter tufft. Jag hoppas att det kanske finns/kommer en ny kärlek i ditt liv som du kan åka med på spa och resor om du vill det. 

Tråden är tydligen 9 år gammal
  • Anonym (Sommar igen)
    Anonym (Jhj) skrev 2025-05-20 13:27:45 följande:
    Tråden är tydligen 9 år gammal
    Men oj. Var ser man det? 
  • Anonym (Jhj)
    Anonym (Sommar igen) skrev 2025-05-20 13:51:59 följande:
    Men oj. Var ser man det? 
    Sidan är buggig så det syns inte alltid. Men någon i tråden skrev det 
  • Anonym (TJ)
    Anonym (Sommar igen) skrev 2025-05-20 13:17:57 följande:

Det har det gjort de senaste 26 åren, jag träffade en ny nåt år efter skilsmässan. Den delen har inte varit speciellt tuff, det var å andra sidan rätt tjafsigt med barnens mamma några år efter skilsmässan, om du frågar mig drevs hon av ekonomiska motiv till största delen och till viss del av hämnd för att jag hade fräckheten att avsluta min relation till henne. Men det är min syn på saken, hon har säkert en annan. Jag har inga problem att umgås med henne idag men det är inget jag direkt saknar heller, och spa har nog aldrig varit hennes grej. 

• Anonym (TJ)
    Anonym (Jhj) skrev 2025-05-20 14:23:35 följande:
    Sidan är buggig så det syns inte alltid. Men någon i tråden skrev det 
    Hur har det gått för trådskaparen då? Det är nog en lågoddsare att han lämnat förhållandet.  
Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?