• Neol

    Tjejer! Vad tycker ni om fittsmisk egentligen??

    Ibland är det svårt att låta bli att daska till med handen eller kuken över fittan (min personliga uppfattning). Smisk kanske inte är rätt ord men lite trummande/daskande sådär, under en avsugning eller när man munknullar. Alternativt bara för att det ser så sjukt inbjudande ut innan man skall tränga in bakifrån. 

    Smisk på rumpan är det ju många som går igång på. Även av lite hårdare slag. Men fittsmisk pratas det aldrig om. Finns det tjejer som inte tycker om att ens få lättare daskar? Någon tycker kanske om att bli ordentligt smiskad över fittan? Var går egentligen gränsen för vad som är skönt? Eller är det hela bara ett jäkla otyg när någon daskar till lätt med handen när det egentligen bara är kuken man vill ha?


    Ordförande i seniorklubben
  • Svar på tråden Tjejer! Vad tycker ni om fittsmisk egentligen??
  • Anonym (Masochist)

    Med flogger eller ridpiska - mums Tungan ute Handen funkar om det absolut inte finns annat att tillgå.
    Att få dasen dängd på fittan är fruktansvärt avtändande.

  • MammAmma

    Hahah nää det är sånt som får mig att fnissa och vilja ta fram skämskudden, för det är en så töntig grej att göra xD Jag tar gärna emot hårt smisk på rumpan nån gång där under akten, men det där med att daska på fittan får jag verkligen inte ut nånting av, varken med handen eller kuken.

    Vaaad är syftet med detta fittdaskande egentligen? Har träffat på många killar som ibland liksom klubbar en antingen över fittan eller ansiktet med kuken några gånger - I just don't get it!

  • Anonym (Masochist)
    MammAmma skrev 2016-12-11 21:12:50 följande:
    Hahah nää det är sånt som får mig att fnissa och vilja ta fram skämskudden, för det är en så töntig grej att göra xD Jag tar gärna emot hårt smisk på rumpan nån gång där under akten, men det där med att daska på fittan får jag verkligen inte ut nånting av, varken med handen eller kuken.
    Vaaad är syftet med detta fittdaskande egentligen? Har träffat på många killar som ibland liksom klubbar en antingen över fittan eller ansiktet med kuken några gånger - I just don't get it!
    Jag måste fråga mina herrbekanta om de vet. Risken finns att de inte gör det eftersom de spelar i en helt annan liga. Flört
  • Anonym (Det är nice!)
    MammAmma skrev 2016-12-11 21:12:50 följande:

    Vaaad är syftet med detta fittdaskande egentligen? Har träffat på många killar som ibland liksom klubbar en antingen över fittan eller ansiktet med kuken några gånger - I just don't get it!


    Upphetsande? Vissa gillar, andra inte. 
  • Harzan

    Mitt ex älskade när jag piskade henne på fittan med kuken. Hon fick orgasm på orgasm av det. Känns som att hon verkar vara undantaget som bekräftar regeln.

  • Anonym (Ja tack)

    Älskar smisk lite överallt. Både kuken och handen får gärna daska/slå hårt över fittan. Förvånad över att inte fler verkar gilla det!

  • Anonym (Löjligt)

    Det är ungefär lika upphetsande som när småpojkar drar fram pillesnoppen och gör helikoptern. Så barnsligt så att man blir avtänd direkt och bara vill skratta och be dem dra på kalsongerna igen.

  • Anonym (Usch)

    Om en kille smiskade min fitta skulle jag smiska hans pung!

  • sextiotalist
    Anonym (Löjligt) skrev 2016-12-13 13:54:03 följande:

    Det är ungefär lika upphetsande som när småpojkar drar fram pillesnoppen och gör helikoptern. Så barnsligt så att man blir avtänd direkt och bara vill skratta och be dem dra på kalsongerna igen.


    Instämmer, jag gör samma koppling
  • Anonym (Masochist)
    Anonym (Ja tack) skrev 2016-12-13 13:46:56 följande:
    Älskar smisk lite överallt. Både kuken och handen får gärna daska/slå hårt över fittan. Förvånad över att inte fler verkar gilla det!
    Uppskattningsvis är det bara 3-12% som gillar sadomasochism så svaren här lär vara ganska representativt.

    sv.wikipedia.org/wiki/BDSM
  • 100kgpappa

    Min fru gillar att man daskar henne lite på fittan ibland. Blev helt paff när hon bad mig göra det, för jag tycker själv bara det ser fjantigt ut i porrfilm.

    Hon gillar även att man gör så med kuken, både på fittan och i ansiktet.

    Men jag skulle aldrig få för mig att göra så med en tjej om hon inte uttryckligen bett om det.

  • Anonym (M35)

    Brukar smiska till tjejens fitta ibland, kanske 1 av 10 ggr när jag ska avsluta henne med handen. Hon brukar komma när jag klappar henne där. Vet inte om det är psykiskt och hon känner sig undergiven när jag gör detta och att det är därför hon kommer. Jag gör detta inte varje gång utan bara som ett "överrasknings" moment. Det uppskattas i allafall. :)

  • Pussan
    EmmaIllbo skrev 2017-04-10 16:07:00 följande:

    Älskar lite smisk... överallt.


    mmmmm....det är GOTT
  • Anonym (Bosse-Batong)

    Mmm...gillar att använda kuken som batong och som tur är gav Gud mig en lång batong...

Svar på tråden Tjejer! Vad tycker ni om fittsmisk egentligen??