Duktiga tjockisar?
Varför tror alltid alla tjocka personer att de är så jävla duktiga som går ner i vikt? Har de inte själva ätit sig feta?
Jag bajsar ibland på toaletten och brukar då torka mig själv. Är jag duktig då?
Varför tror alltid alla tjocka personer att de är så jävla duktiga som går ner i vikt? Har de inte själva ätit sig feta?
Tack för frågan, jag har faktiskt dyslexi :)
Fast varför ska normalviktiga få hjälp när det kostar skattebetalarna pengar? För exempelvis mannen sperma som simmar långsamt så hjälper ju knappast viktnedgång.
Allt detta kan du läsa på om, tror det skulle kunna hjälpa dig.
TS är avundsjuk för att folk som går ner i vikt får beröm men inte han! Vill du ha beröm TS så gör nåt bra, men misstänker att du är en människa som är liten, korkad och avundsam så du får nog gå utan beröm.
Btw, pengarna som inte går till någons överviktig gastric bypass kanske inte alls läggs på nån hemlös utan på att exportera vapen och stridsplan. Fortfarande bättre än att en överviktig person får hjälp?
Alltså, är det verkligen ingen här som lagt märke till att tråden ligger i "Ironi & Satir"?
TS är avundsjuk för att folk som går ner i vikt får beröm men inte han! Vill du ha beröm TS så gör nåt bra, men misstänker att du är en människa som är liten, korkad och avundsam så du får nog gå utan beröm.
Btw, pengarna som inte går till någons överviktig gastric bypass kanske inte alls läggs på nån hemlös utan på att exportera vapen och stridsplan. Fortfarande bättre än att en överviktig person får hjälp?
Vi har alla fattat att du inte är imponerad av folk som går ner i vikt. Dock rätt talande att du sparkar åt alla håll och kanter; överviktiga, dyslektiker, handikappade.
Att sen skylla på ironi är ju ett klassiskt grepp. Då fattar ju alla att du egentligen är en superempatisk snubbe som älskar hela världen och inte en patetiskt rasist utan utbildning och ambitioner.
Vi har alla fattat att du inte är imponerad av folk som går ner i vikt. Dock rätt talande att du sparkar åt alla håll och kanter; överviktiga, dyslektiker, handikappade.
Att sen skylla på ironi är ju ett klassiskt grepp. Då fattar ju alla att du egentligen är en superempatisk snubbe som älskar hela världen och inte en patetiskt rasist utan utbildning och ambitioner.
Jag har en katt som har den största hängbuken du någonsin sett. Det är en motherfucker att få ner den kuksugaren i vikt.
Jävlar vilken usel stämning här. Riktigt dålig humör blev man på av den här tråden.
En del människor har problem med sin vikt. För dem kan det vara en otrolig utmaning att försöka minska sin vikt och en fantastisk prestation att bli normalviktig.
För någon annan är det kanske busenkelt att hålla vikten, men den personen har svårt att förstå exempelvis matematik, och för honom/henne skulle det vara en kamp att klara en grundläggande universitetskurs i matematik.
Jag har lätt för matematik och har läst matte på universitet utan att behöva anstränga mig alltför mycket. Men det betyder inte att jag tycker man ska sluta gratulera folk som kanske har slitit jättemycket för att klara sin första mattetenta.
Lär dig inse att saker är olika svårt för olika människor, och bara för att du tycker en sak är lätt betyder inte att alla tycker det är lätt.
Jag har alltid haft bra förbränning och tränat men ätit alldeles för mycket. Pga. det tog det 30 år av svullande att bli riktigt tjock. 30 års tid är lång tid. Trots dessa 30 års svullande, så tog det bara (relativt) tre år med diet och mer träning att bli smal. 90 vägde jag som mest, nu väger jag 65.
När jag lyckades på tre år att motverka vad jag åstadkommit under 30år så tycker jag att jag är väldigt duktig. Dessutom så äter jag fortfarande som en gris, men en mindre gris.
Jag har alltid haft bra förbränning och tränat men ätit alldeles för mycket. Pga. det tog det 30 år av svullande att bli riktigt tjock. 30 års tid är lång tid. Trots dessa 30 års svullande, så tog det bara (relativt) tre år med diet och mer träning att bli smal. 90 vägde jag som mest, nu väger jag 65.
När jag lyckades på tre år att motverka vad jag åstadkommit under 30år så tycker jag att jag är väldigt duktig. Dessutom så äter jag fortfarande som en gris, men en mindre gris.
Va fan strunta i TS han har haft trasiga leksaker sen barnsben och har ingen hum om saken..
Han bajsar ibland på toaletten jag gör alltid det...
Jag tycker själv att jag är jätteduktig som har gått ner i vikt eftersom det har krävt en livsstilsförändring med väldigt strikt disciplin och mycket slit i gymet under lång tid för att lyckas.
Men jag brukar inte involvera andra i mina hälsoproblem och diskuterar det helst inte alls.
Det baseras väl på ett beroende. Gissar att många söker tröst i mat eller staffar sig själva med att smälla i sig så dom blir feta som grisar, bara för att få det bekräftat att dom är dåliga. Själv har jag förnekat mig en tvättbräda hela livet, antingen gillar jag öl och bea för mycket eller så har jag en övertygelse att jag inte är värd att vara "perfekt". Djupt va?