• LolloN

    Spökstreck eller gravid?

    Gjorde precis ett grav- test, vad tycker ni? Är det ett spöksträck eller tror ni det är ett riktigt sträck? Glad om några skulle vilja lämna sin åsikt :)

  • Svar på tråden Spökstreck eller gravid?
  • Hanneles
    LolloN skrev 2017-08-08 22:48:00 följande:

    Ser du nått på mitt test?


    jag ser absolut ett svagt streck på ditt.

    men grejen är det att det inte ska visa plus på mitt test utan endast ett streck ????. men eftersom det digitala visade ej gravid är jag väldigt förvirrad!
  • LolloN
    Hanneles skrev 2017-08-08 22:59:36 följande:

    jag ser absolut ett svagt streck på ditt.

    men grejen är det att det inte ska visa plus på mitt test utan endast ett streck ????. men eftersom det digitala visade ej gravid är jag väldigt förvirrad!


    Hmm börjar ju undra om det är positivt... börja tvivla på mig själv och undra om jag inbillar mig själv att det är ett streck på mitt, men ni ät ju flera som skriver att ni ser ett!

    Får köpa ett sånt som du har köpt och testa igen.

    Va vad konstigt... jag tänkte väl först att det bara sa visa ett streck på ditt men tycker det ser ut som ett +, men det strecket som är vågrät är absolut starkast!

    Ja men tänker att det digitala kanske inte är lika känsligt kanske? Inte vet jag.

    Men testa dig igen med exakt likadant som du visade bild på här och se vad det visar
  • meicc
    LolloN skrev 2017-08-08 20:55:53 följande:

    Ja jag får vänta och ta det som det kommer. Även om det kommer bli väldigt jobbigt om de är ngt...

    Vet du hur tidigt man kan få de symptomen som jag har nu?


    Tror det är väldigt individuellt med symptom. Men om ditt test är positivt så är det ju väldigt tidigt. Har du testat igen?
  • LolloN
    meicc skrev 2017-08-09 08:21:24 följande:

    Tror det är väldigt individuellt med symptom. Men om ditt test är positivt så är det ju väldigt tidigt. Har du testat igen?


    Nej det har jag inte, tänkte att jag testar imorgon eller på fredag
  • LolloN

    Testade med CB i morse och det var negativt. Jag borde ha väntat längre eftersom jag tog i förrgår, men jag kunde inte låta bli för är så nervös!

    Har många tecken... haft molande värk i magen i ca en och en halv vecka nu och även lite i ländryggen idag och igår. Har varor jättetrött i snart en vecka också. Har vita flytningar som luktar annorlunda än vanligt men inte illa. Mer finnar, ont i huvudet och mådde illa igår kväll och lite grann till och från idag. Min temp är också förhöjd. Brösten är även lite ömma och känns svullna, även killen tycker de ser större ut.

    Och det har även hugger till vid sidan av livmodern om jag rört mig snabbt eller så. Vad hört att det kan göra ont eftersom den sitter fast i gummibands liknande band och att det kan göra ont om man rör sig snabbt m.m i början.

    Vet inte vad jag ska tro men det är så mkt saker!

    När jag har mensvärk i vanliga fall gör det mycket mer Ont och håller aldrig på såhär länge!

  • Mirja von Beau
    LolloN skrev 2017-08-07 17:01:37 följande:

    Gjorde precis ett grav- test, vad tycker ni? Är det ett spöksträck eller tror ni det är ett riktigt sträck? Glad om några skulle vilja lämna sin åsikt :)


    Men du är ju tydligen inte gravid. Vill du vara det, eller hur ska jag förstå tråden?
  • LolloN
    Mirja von Beau skrev 2017-08-10 12:49:35 följande:

    Men du är ju tydligen inte gravid. Vill du vara det, eller hur ska jag förstå tråden?


    Nej det vill jag inte! Men varför får jag allt det här isf? Jag får vänta några dagar till och testa igen
  • Mirja von Beau
    LolloN skrev 2017-08-10 12:58:42 följande:
    Nej det vill jag inte! Men varför får jag allt det här isf? Jag får vänta några dagar till och testa igen
    Vad är allt det här som du får? Du startar en tråd här med en bild som tydligen visar att du inte är gravid. Ändå känner du diverse graviditetstecken. Men istället för att boka någon tid hos någon kompetent, tänker du återigen göra någon graviditetstest. Vad är meningen med det?
  • LolloN
    Mirja von Beau skrev 2017-08-10 13:11:29 följande:

    Vad är allt det här som du får? Du startar en tråd här med en bild som tydligen visar att du inte är gravid. Ändå känner du diverse graviditetstecken. Men istället för att boka någon tid hos någon kompetent, tänker du återigen göra någon graviditetstest. Vad är meningen med det?


    Grav tecken??

    Ja du ser inget, men jag och flera andra ser det!

    Ja men de kanske inte ens har gått så lång tid så de visar nått eftersom jag inte vet när jag har BMI? Jag har gravtester hemma så vad spelar de för roll om jag väntar iaf några dagar o testar igen, och sen kan jag gå till vårdcentralen??
  • Mirja von Beau
    LolloN skrev 2017-08-10 16:40:28 följande:
    Grav tecken??

    Ja du ser inget, men jag och flera andra ser det!

    Ja men de kanske inte ens har gått så lång tid så de visar nått eftersom jag inte vet när jag har BMI? Jag har gravtester hemma så vad spelar de för roll om jag väntar iaf några dagar o testar igen, och sen kan jag gå till vårdcentralen??
    Nej, det är inte så många andra som ser det. Din gravtest visar precis ingenting. Men gör som du vill. Det var ju bara någon go råd att rekommendera dig till gym mott för att vara på den säkra sidan. Inte något krav alltså.
  • LolloN
    Linda2barnsmamma skrev 2017-08-13 16:44:57 följande:

    Hur gick det ??


    Har tagit ett nytt idag, det är inte starkt men visst är de nått där??

  • Sisterofthesun
    LolloN skrev 2017-08-14 10:06:43 följande:

    Har tagit ett nytt idag, det är inte starkt men visst är de nått där??


    Dåligt ljus men jag ser inget alls..
  • LillaJag06
    LolloN skrev 2017-08-14 10:06:43 följande:

    Har tagit ett nytt idag, det är inte starkt men visst är de nått där??


    Ditt test ser negativt ut.

    Vilken dag är du på?
  • princess77

    Om det senaste testet är en vecka efter det andra tror jag inte att du är gravid.

    Det borde visa ett starkt positivt vid det här laget. Jag ser inget på något av testerna som tyder på att du skulle vara gravid.

  • LolloN
    Sisterofthesun skrev 2017-08-14 10:22:40 följande:

    Dåligt ljus men jag ser inget alls..


    Bättre ljus på denna bilden?

  • Sisterofthesun
    LolloN skrev 2017-08-15 15:34:19 följande:

    Bättre ljus på denna bilden?


    Tror inte att du är gravid. Ser negativt ut. För nu har det ju gått ett tag och nu borde det visa tydligare om det va positivt.
  • Finlandarn
    LolloN skrev 2017-08-15 15:34:19 följande:

    Bättre ljus på denna bilden?


    Tror inte heller att du är gravid. Hade du redan "symtom" för över en vecka sedan borde nog testet visa positivt nu, du är antagligen skengravid. Hade absolut inga symtom före jag testade, var endast mensen som var sen och tjohopp..
Svar på tråden Spökstreck eller gravid?