Hur hittade ni Familjeliv.se?
Själv hittade jag hemsidan genom Google om jag minns rätt.
Själv hittade jag hemsidan genom Google om jag minns rätt.
Jag sökte nånting på Google. Men jag hatar den här sidan. Den borde byta namn till Familjeskit.se.
Riktigt dåliga moderatorer som blir kränkta av småsaker. Om man tänker annorlunda raderas inlägget
Typ genom aff gissar jag på
Jag sökte nånting på Google. Men jag hatar den här sidan. Den borde byta namn till Familjeskit.se.
Riktigt dåliga moderatorer som blir kränkta av småsaker. Om man tänker annorlunda raderas inlägget
Vet inte riktigt hur jag hittade sidan faktiskt, känns lite som om jag vetat att den här sidan finns ganska länge, men det var först nu i våras jag började använda den.
Jag var medlem på en annan sajt. Där pratade de om familjeliv.se, och jag blev nyfiken.
Min rumskompis garvade regelbundet åt något vid datorn en och visade mig.
Har vetat om sidan långt innan jag blev aktiv. Hamnade här ibland precis som på Flashback via googlingar. Tyckte forumet verkade trevligt och gick med och har nu vart medlem snart 2 år. Typ så.
Hamnade väl här efter nån googling när jag försökte bli gravid för 10+ år sen. Inte ett skit har hänt med forumet sen dess, det är verkligen kasst skött på alla fronter. Och ändå sitter vi här.
Via google för 5 år sedan och nu är jag fast - FL är verkligen "beroendeframkallande"!
Googlade efter hur jag skulle göra för att lyckas få bort en fläck från en tröja, hamnade här.
Minns inte. Allt är som en dimma från den tiden. Ungefär som att vakna upp på en parkbänk i Köpenhamn efter en mycket blöt kväll med diffus smärta i anusregionen.
Minns inte då det är så länge sedan jag blev medlem.
Har av och till googlat saker och hamnat här under flera år.
När jag fick barn så började jag aktivt söka mig hit för att läsa trådar. Blev tillslut medlem så jag kunde kommentera för att ha något att göra när jag ammade i timmatal.
Sen dess är jag beroende av att läsa folks åsikter i olika ämnen.
Var aktiv på Bröllopstorget och när jag slängde ppillren efter bröllopet sökte jag mig över hit.