• Svar på tråden Hur hittade ni Familjeliv.se?
  • Bavuvf

Jag sökte nånting på Google. Men jag hatar den här sidan. Den borde byta namn till Familjeskit.se.

Riktigt dåliga moderatorer som blir kränkta av småsaker. Om man tänker annorlunda raderas inlägget

• Bavuvf
    Bavuvf skrev 2017-08-19 12:11:09 följande:

Jag sökte nånting på Google. Men jag hatar den här sidan. Den borde byta namn till Familjeskit.se.

Riktigt dåliga moderatorer som blir kränkta av småsaker. Om man tänker annorlunda raderas inlägget

Eller jag "hatar" inte sidan men jag "ogillar" den och användarna som för det mesta är troll.
  • Nimzay
    Bavuvf skrev 2017-08-19 12:11:09 följande:

Precis så, typ!! Och sen spärrar de en för fan!!! Skrikandes
  • Nimzay

Vet inte riktigt hur jag hittade sidan faktiskt, känns lite som om jag vetat att den här sidan finns ganska länge, men det var först nu i våras jag började använda den.

• Tecum
    lövet2 skrev 2017-08-19 13:24:47 följande:
    Jag var medlem på en annan sajt. Där pratade de om familjeliv.se, och jag blev nyfiken.
    Samma här.
  • riboflavin

Min rumskompis garvade regelbundet åt något vid datorn en och visade mig.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • flygrl

Har vetat om sidan långt innan jag blev aktiv. Hamnade här ibland precis som på Flashback via googlingar. Tyckte forumet verkade trevligt och gick med och har nu vart medlem snart 2 år. Typ så.

• ajnas

Hamnade väl här efter nån googling när jag försökte bli gravid för 10+ år sen. Inte ett skit har hänt med forumet sen dess, det är verkligen kasst skött på alla fronter. Och ändå sitter vi här.

• Gizmo

Via google för 5 år sedan och nu är jag fast - FL är verkligen "beroendeframkallande"!

• Ms H

Googlade efter hur jag skulle göra för att lyckas få bort en fläck från en tröja, hamnade här.

• Aikido

Minns inte. Allt är som en dimma från den tiden. Ungefär som att vakna upp på en parkbänk i Köpenhamn efter en mycket blöt kväll med diffus smärta i anusregionen.

• Physalis

Har av och till googlat saker och hamnat här under flera år.

När jag fick barn så började jag aktivt söka mig hit för att läsa trådar. Blev tillslut medlem så jag kunde kommentera för att ha något att göra när jag ammade i timmatal.

Sen dess är jag beroende av att läsa folks åsikter i olika ämnen.

Korrekturläser som en kratta
  • Alexi

Var aktiv på Bröllopstorget och när jag slängde ppillren efter bröllopet sökte jag mig över hit.

Svar på tråden Hur hittade ni Familjeliv.se?