• LolloN

    Ådriga bröst! Någon som känner igen sig?

    Hej! För en vecka sedan såg jag inte några ådror alls på mina bröst, men för några dagar sedan började jag se, och de blir starkare för varje dag! Jag har nån konstig "växtvärk" i brösten och bröstvårtorna är även rödare/mörkare. Har lite andra symptom som molande värk långt ner i magen och i ländryggen. Känner även ibland att det lixom drar från livmodern ut mot sidorna (har aldrig kännt så innan). Och jag känner av yrsel flera gånger per dag, så har det varit i flera dagar nu, och jag känner aldrig av det annars! Spelar ingen roll om jag har ätit innan, så får jag det ändå. Och har även fått positivt på äl test i 6 dagar i rad.

    Snälla hjälp mig att tyda!

    Första bilden är för en vecka sedan, de andra två är från idag.

  • Svar på tråden Ådriga bröst! Någon som känner igen sig?
  • LolloN
    Anonym (Majken) skrev 2017-08-21 15:24:36 följande:

    Ta ett graviditetstest....


    Jag har det men de visar bara jättesvagt!
  • Anonym (Majken)
    LolloN skrev 2017-08-21 15:27:48 följande:

    Jag har det men de visar bara jättesvagt!


    Då är du gravid.
  • LolloN
    Anonym (Majken) skrev 2017-08-21 15:30:12 följande:

    Då är du gravid.


    Men alltså de är jätte svagt! Vet inte om jag kanske inbillar mig eller om det bara är spökstreck...

    men killen ser åxå nått svagt men vi är så osäkra om vi bara inbillar oss eller ej
  • LolloN
    Anonym (Majken) skrev 2017-08-21 15:30:12 följande:

    Då är du gravid.


    Cb early är från i lördags, och cb plus är från idag.

  • LolloN
    Anonym (Majken) skrev 2017-08-21 15:30:12 följande:
    Då är du gravid.
    vad säger du om grav testen? 
  • Anonym (Majken)
    LolloN skrev 2017-08-21 18:22:29 följande:

    vad säger du om grav testen? 


    Kanske kan ana nått svagt. När ska du ha nästa mens?
  • Meriall

    När borde du få mens? Tycker man anar något svagt på testet. Jag fick sådär på brösten och ovanför dem när jag var gravid men det kom rätt sent i graviditeten. Sammanknippar det ändå med graviditet.

  • LolloN
    Anonym (Majken) skrev 2017-08-21 18:42:30 följande:
    Kanske kan ana nått svagt. När ska du ha nästa mens?
    de är de som är problemet, vet inte de, för äter minipiller och får ingen mens om ja inte missar nått piller. men har inte fått nån mens än
  • LolloN
    Meriall skrev 2017-08-21 18:44:17 följande:

    När borde du få mens? Tycker man anar något svagt på testet. Jag fick sådär på brösten och ovanför dem när jag var gravid men det kom rätt sent i graviditeten. Sammanknippar det ändå med graviditet.


    jag vet inte det, för äter minipiller och får ingen mens om ja inte missar nått piller. men har inte fått nån mens än sen jag missade (3:e aug). fick bara en pytteliten blödning den 11:e, misstänker att det kunde ha varit en nidis


    ja jag tycker de är så konstigt eftersom att jag inte hade nån synlig ådra på brösten för en vecka sedan. och de syns lite mer för varje dag. man får väl inte såhär synliga ådror för ingenting lixom..?  

Svar på tråden Ådriga bröst! Någon som känner igen sig?