• Loomi

BIM 18 september. Fler? Symptom?

Hej.

Hoppas på att bli gravid med andra barnet nu. Har precis haft ÄL i dagarna och har BIM (enligt appen) 18/9.

Tycker mig känna "aktivitet" i äggstockarna eller livmodern sedan igår morse. Tycker det hugger och gör lite ont av och till, känner mig ganska öm. Minns inte att det känns såhär annars efter ÄL. Och minns verkligen inte hur det kändes precis innan jag plussade med dottern -14 Tungan ute

Någon som har BIM ungefär samtidigt? Hur känns det för er just nu? Några "symptom"?

Följs gärna åt på vägen mot ett plus! PlusSolig

• Svar på tråden BIM 18 september. Fler? Symptom?
  • Naomii

Har också Bim idag men vågar inte heller testa ifall mensen kommer... i natt trodde jag den skulle dyka upp för somnade med typisk mensvärk. Men ingen mens... idag har jag mer träningsvärk liknande känsla i livmodern men väntar ändå mensen.....hoppas..

• LillaAw

Bim idag men ännu ingen. Tagit test tidigare som varit helt negativa så har inte så mycket förhoppningar tyvärr :/ lite lätt mensvärk med

• Naomii

Hur gick det för er andra idag, kom der någon mens? Min har ännu inte kommit trots mega mensvärk hela dagen... fått mycket flytningar dock så tror den kommit hela tiden... får se om den dyker upp i natt annars har jag gått en dag över tiden ocg hoppet kommer tändas igen...

• Loomi

Har BIM idag men ingen mens ännu. Känns verkligen som att den är på väg dock...

Har jag inte fått mens i morgon bitti testar jag!

Nån annan som testat idag eller ska i morgon?

• Atja

Jag fick mens igår 18/9.:// en dag för tidigt dessutom. Man blir ju lika besviken varje gång. Men de är inget att deppa ihop över.. Kommande ÄL blir fjärde aktiva försöket för oss.. Och nästa ÄL för mig blir redan nästa helg 29/9 ,känns ju super nära! Så bara att ladda om batterierna och "vila lite" nu under mensen.:,)

Håller verkligen tummarna för er andra!! ++++

• Naomii

Va tråkigt att mensen kom... men som du säger nya tag och jag kommer hålla tummarna för er att nästa gång är eran gång!!

Min mens är nu en dag sen trots otroligt mycket molande mensvärk i över en veckas tid nu... testade dock negativt igår på cb digital veckoindikator och då känns det rätt kört...

Nån som testat "ej gravid" på cb på Bim dagen och ändå vart gravid eller är hoppet ute?

• Loomi

Hej på er... tror min menscykel är längre än min app menar. Skulle ha mens igår enligt appen men den har fortfarande inte kommit. Tog ett test i morse som visade negativt...

Har inte mensen dykt upp i morgon bitti testar jag igen med ett CB den här gången.

Tråkigt för er som fått mens. Nya tag!

• vickanj82

2a dagen med lägre temp men ingen mens. Så imorgon borde mensen verkligen komma ju. Någon som är duktig på det här med temp?

• Brittsommar

Bim +1 ingen mens i sikte. Testa med cb digital och fick se inte gravid håna mig från displayen. Suck är väl bara att vänta på mensen nu då

• Loomi

God morgon!

Inatt kom mensen här. Hade helt enkelt inte koll på min cykel eftersom jag slutade med p-piller förra månaden. Tror jag har bättre koll denna cykel och nu har jag börjat tempa med NC.

Bara att se fram emot försök nr 2! ÄL 4-5 oktober

Någon som plussat?

Ni som försöker vidare, när har ni ÄL?

• Atja
    Loomi skrev 2017-09-21 06:33:00 följande:

God morgon!

Inatt kom mensen här. Hade helt enkelt inte koll på min cykel eftersom jag slutade med p-piller förra månaden. Tror jag har bättre koll denna cykel och nu har jag börjat tempa med NC.

Bara att se fram emot försök nr 2! ÄL 4-5 oktober

Någon som plussat?

Ni som försöker vidare, när har ni ÄL?

Äsch då tråkigt för dig :/

Jag har ÄL 29/9 :) Nästa veckas fredag :)
  • vickanj82

Mensen kom men nu är den slut ???? men tänkte ta det lugnt denna månad. Inga äl test eller grav test .vet inte riktigt vad jag vill längre då jag inte mår så bra i mig själv. Så om det händer blir jag glad men inte ledsen om det inte blir liksom

• Aprilkulla

Jag har ägglossning den här veckan, har köpt ägglossningstest från clerblue för första gången. Tänkte att den här månaden ska jag verkligen pricka rätt ;)

• Atja
    Aprilkulla skrev 2017-09-26 06:55:18 följande:

Jag har ägglossning den här veckan, har köpt ägglossningstest från clerblue för första gången. Tänkte att den här månaden ska jag verkligen pricka rätt ;)

Kul jag har har också ÄL Denna vecka!:) Men den här månaden så skippar jag ÄL testerna helt. Har kört med CBs ältester och vanliga stickor i 3 månader nu så nu provar jag utan :,)
  • Aprilkulla
    Atja skrev 2017-09-26 10:29:45 följande:

Kul jag har har också ÄL Denna vecka!:) Men den här månaden så skippar jag ÄL testerna helt. Har kört med CBs ältester och vanliga stickor i 3 månader nu så nu provar jag utan :,)

Hehe, vi gör helt tvärtemot varandra alltså ;) Oavsett hoppas jag på att det blir ett plus för oss båda!
Svar på tråden BIM 18 september. Fler? Symptom?