• Blomma1995

    Orolig om pappan

    Hej

    Just nu är jag i graviditets vecka 30

    Innan jag blev gravid då hade min partner träffat en annan, då vi hade en tjafsande relation, och båda träffade andra men ändå kunde vi inte sluta träffa varandra. Efter några månaders krånglande relation började vi ändå fortsätta fram som för även det fanns brist på trohet. Men en gång när han åkte i väg hem i från för att jobba och var borta i 2-3 dagar då träffade jag en annan för jag kunde inte lita på honom helt. Och min ultraljuds beräkning visar att jag skulle ha min ägg lösning då och blev gravid då.

    Den 4de skulle jag få mens (har inte koll på datumet sj då jag har varit glömsk med P-piller) och två veckor efter (då datumet blir 18 ) hade jag ägglösning. Jag minns inte hur jag och min partner hade sex då, men den 20de då när han åkte i väg träffade jag den andra killen, även om vi hade sex så kom han inte i mig, efter det så får jag reda på att jag är gravid.

    Just nu bor jag och min partner tillsammans, för att lungan min mamma och pappa som har en annan religion har vi förlovat oss och jag har alltid varit säker på att det är hans barn, under hela tiden även all svårighet så har han och alla hans nära och kära varit bredvid mig för jag har lyckats övertyga alla om att det är han som är pappan, men ju mer tiden börjar gå och förlossnings tiden börjar närma sig så blir jag mer o mer o säker och vet inte vad jag ska tro på. Jag kan inte titta han i ögonen när han ligger och myser med magen och känner på magen. Får ångest av att tänka på detta, tanken på vad folk o min familj kommer säga om det inte blir hans barn till slut!

    Vad ska jag tro på? Vad kan jag göra?

    Jag kommer göra ett faderskaps test då barnet är född men tills dess, jag klart inte av mer.....

  • Svar på tråden Orolig om pappan
  • Meriall

    Jag blir lite förvirrad av din text. 


    När hade du ägglossning (datum)? När hade du sex med dessa killar(datum)? Skyddat eller oskyddat? När hade du mens (datum)? När fick du plus på stickan? 

Svar på tråden Orolig om pappan