• Anonym (Acta)

Hur träffar man en affär?

Hej!

Tröttnat på att inte få bra sex i förhållandet men vill hålla ihop för barn, hus ich ekonomi. Vill inte att min fru ska drabbas, det är ju inte hennes fel att hon inte är tillräckligt nere i mig.

Så lösningen blir en affär vid sidan av som handlar enbart om sex. Jag ser bra ut och är vältränad och trevlig så det ska väl inte vara några problem att hitta någon, men någon som har några tips på hur man går tillväga? Ragga upp mån på krogen? Datingsite? Gå med i en förening och hitta nån där?

Hur gjorde ni?

• Svar på tråden Hur träffar man en affär?
  • Anonym (Acta)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-16 20:21:03 följande:
    Långt ifrån mig. Bor i Skåne, 22 år, snygg tjej. :)
    Jaså, men då var du nog lite för ung för mig i alla fall... ;) 
  • Anonym (Acta)
    Anonym (fabulous) skrev 2017-12-16 20:56:33 följande:

Jag tror att det är väldigt olika hur hormonkickarna slår till kvinnor inför klimakteriet.

Jag är 40+ och har aldrig varit kåtare, min hjärna planerar sex med kollegor dagligen utan att bli tillfrågad och livet blir ibland rätt besvärligt då. Känner mig som en kille på 15 med samma koncentrationsproblem ibland.

Men då är jag ganska nöjd med mitt liv, mitt utseende och har aldrig haft några allvarliga problem med mitt underliv som att inte bli våt, vestibulit, övergrepp eller så. Vi har haft bra sex i många år och jag har aldrig känt mig utan uppskattning eller beröring.

Ska tillägga att min man just varit på julfest med jobbet och två kvinnor 40+ försökte ragga på honom. Då blev han genast ännu lite snyggare för mig också så i morse blev det en het omgång. Det är egentligen synd att inte fler kvinnor får uppskatta honom.

Exakt varför jag känner lust att bara dela ut gratis sex till nya män just nu vet jag inte riktigt, men jag minns att jag kände ungefär samma som ung och nyförälskad. Kåt och glad och vill ge bort mig själv i present till alla män som är snälla och smarta men inte verkar nöjda med sitt hemliv. Men jag vill klart inte riskera skvaller och vill aldrig såra min underbara man, så det får stanna vid fantasier.

Hur fick du reda på att han blivit påraggad? Berättade han det?
  • Anonym (Acta)

Jag tror att det är väldigt olika hur hormonkickarna slår till kvinnor inför klimakteriet.

Jag är 40+ och har aldrig varit kåtare, min hjärna planerar sex med kollegor dagligen utan att bli tillfrågad och livet blir ibland rätt besvärligt då. Känner mig som en kille på 15 med samma koncentrationsproblem ibland.

Men då är jag ganska nöjd med mitt liv, mitt utseende och har aldrig haft några allvarliga problem med mitt underliv som att inte bli våt, vestibulit, övergrepp eller så. Vi har haft bra sex i många år och jag har aldrig känt mig utan uppskattning eller beröring.

Ska tillägga att min man just varit på julfest med jobbet och två kvinnor 40+ försökte ragga på honom. Då blev han genast ännu lite snyggare för mig också så i morse blev det en het omgång. Det är egentligen synd att inte fler kvinnor får uppskatta honom.

Exakt varför jag känner lust att bara dela ut gratis sex till nya män just nu vet jag inte riktigt, men jag minns att jag kände ungefär samma som ung och nyförälskad. Kåt och glad och vill ge bort mig själv i present till alla män som är snälla och smarta men inte verkar nöjda med sitt hemliv. Men jag vill klart inte riskera skvaller och vill aldrig såra min underbara man, så det får stanna vid fantasier.

Hur fick du reda på att han blivit påraggad? Berättade han det?
  • Anonym (Acta)
    Anonym (Mammi) skrev 2017-12-16 20:12:55 följande:

Hej hur gammal e du? Jag har samma issue med min man. Så why not :)

Fyllde 40 häromåret...
    Du? 
  • Anonym (Mammi)
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-16 21:00:31 följande:

Fyllde 40 häromåret...

Du? 

28 perfekt ju :) alltid velat ha en äldre man.
  • Anonym (man)
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-16 15:31:11 följande:
    Ok, men jag ska förklara på riktigt. Du glömde nämligen de två kriterierna man måsta uppfylla först:

1. Var attraktiv
    2. Var inte oattraktiv

När man väl uppfyller dessa två kriterier fungerar det utmärkt att använda sig av dina tips. Om man däremot inte uppfyller kriterierna kan man gå på hur många bioföreställningar och middagar som helst utan att det kommer att komma en enda liten droppe i trosorna. 
    Båda dina val gäller väl även en älskarinna?
    Kan du vara tillräckligt attraktiv för en älskarinna kan du väl vara attraktiv för din kvinna med? Om du inte är tillräckligt attraktiv för att din fru ska vilja ligga med dig så lär ingen älskarinna vilja ligga med dig heller. 
  • Anonym (Acta)
    Anonym (Mammi) skrev 2017-12-16 21:01:50 följande:
    28 perfekt ju :) alltid velat ha en äldre man.
    Har du träffat någon äldre man än? :)
  • Anonym (Acta)
    Magicspace skrev 2017-12-16 23:44:50 följande:

Skicka pm till mig om du vill :)

• Anonym (Acta)
    Magicspace skrev 2017-12-16 23:44:50 följande:

Skicka pm till mig om du vill :)

Ok då, du kommer strax att få ett PM från ett burnerkonto.

Mer spännande så
  • Jonnynilsson

Haha. Jag har alltid planerat sex med andra kvinnor på både arbetsplatser, föreningar och på krogen. Precis som du känner jag mig nästan dagligen som en hormonstinn 15-åring och inte minskar det trots mina 50+.

Men jag kan naturligtvis tygla mina handlingar eftersom jag levt i förhållanden större delen av mitt vuxna liv och aldrig varit otrogen (bara i tanken).

Min fru är lika kåt eller kanske lite kåtare än vad jag är så det är inte brist på sex som ställer till det. Men det är fan att man skall behöva gå omkring och känna som om man vill lägga ner varenda hona som passerar :(

Jag hade en väldig svacka när ståndet svek och då blev mina tankar om andra kvinnor ännu starkare. Men efter att ha fått hjälp med den biten är jag på banan igen och sexet har väl aldrig varit så bra tycker jag.
Svar på tråden Hur träffar man en affär?