Är präster någonsin otrogna?
I förhållande, förlovade, gifta... är dem någonsin otrogna? Någon med erfarenhet eller någon som är prälle som kan dela med sig?
I förhållande, förlovade, gifta... är dem någonsin otrogna? Någon med erfarenhet eller någon som är prälle som kan dela med sig?
Du bestämmer alltså vad som är guds ord. Om du inte är gud så tror jag att du kommer få problem vid pärleporten. Det är bara omtanke om dig.
Tack för omtanken det uppskattas. Teologi är intressant men jag anar en tagg av missunnsamhet i din ton, det är lite synd.
Lycka till på vägen!
Det är mycket som är synd och du anar fel.
Lycka till o hoppas du hittar svaren på dina frågor!
...måste få.... sista...ordet...
Pax vobiscum!
Ja. Jag har ett förhållande med en ung och snygg gift prälle. Jag är hans domanitrix.
Pax romana.
Ja. Jag har ett förhållande med en ung och snygg gift prälle. Jag är hans domanitrix.
Präster är människor som alla andra och är förmodligen lika otrogna som alla andra. Kristna lever sällan som de lär. De visar ofta en fasad utåt men lever efter helt annan agenda privat.
Präster är människor som alla andra och är förmodligen lika otrogna som alla andra. Kristna lever sällan som de lär. De visar ofta en fasad utåt men lever efter helt annan agenda privat.
Satt precis och berättade för min man: på orten där vi hade sommarhus när jag var lite sanns ett lokalt fiskrökeri. Ett år hade det plötsligt stängt och när vi frågade runt på orten fick vi höra följande:
Den nya prästen på orten, en lesbisk kvinna, hade under hösten flyttat dit tillsammans med sin sambo. Fram åt vårkanten rymde dock prästen med ägaren till rökeriet (en gift man) så exfrun var inte så sugen att driva rökeriet vidare! Så visst förekommer otrohet bland präster! De är väl som folk är mest?
Våran präst lämnade frun för kantorn. Har för mig de båda var otrogna mot respektive partner innan. Han blev utfryst och fick byta församling.
Otrogna?? Hell, yes! Bishops too!
Det händer. Min konfirmationspräst lämnade fru och tre barn för församlingssekreteraren under min konfa-utbildningstid, det var stor skandal!
Jag vet inte om ni misstolkar eller om jag bara formulerat mig dåligt. Jag åsyftar mer att dom har en affär, lever dubbelliv motsvarande