Är präster någonsin otrogna?
I förhållande, förlovade, gifta... är dem någonsin otrogna? Någon med erfarenhet eller någon som är prälle som kan dela med sig?
I förhållande, förlovade, gifta... är dem någonsin otrogna? Någon med erfarenhet eller någon som är prälle som kan dela med sig?
Om jag inte har helt fel toppar yrkeskategorin präster skilsmässostatistiken.
Prästkappa eller inte...de knullar som alla andra..så ja...präster är naturligtvis otrogna..
Det finns såklart idioter även bland präster även om jag vill tro(och sett till min omgivning) att präster och även andra troende har högre moral än så.
Jag själv har varit gift sedan jag var 20 år(47 nu) och har aldrig ens tänkt tanken.
Det finns såklart idioter även bland präster även om jag vill tro(och sett till min omgivning) att präster och även andra troende har högre moral än så.
Jag själv har varit gift sedan jag var 20 år(47 nu) och har aldrig ens tänkt tanken.
Det finns präster som svär, dricker alkohol, är honomsexuella, har sex utanför äktenskapet och säkert även otrogna. Det är 2018..
Och ja, finns ju även präster som pillar på småpojkar. Tror inte det heller är så populärt i bibeln?
Är nog otrogna med både det ena och det andra..även det som har fyra ben..ja jag säger då det..!
Så är min upplevelse när det kommer till relationer. Inte nödvändigtvis på andra områden.