• Anonym (Undrar)

Är präster någonsin otrogna?

I förhållande, förlovade, gifta... är dem någonsin otrogna? Någon med erfarenhet eller någon som är prälle som kan dela med sig?

• Svar på tråden Är präster någonsin otrogna?
  • Anonym (Padre)

Sover Dolly Parton på rygg?

Har Påven rolig hatt?

• Anonym (Undrar)

Vad säger bibeln om det?

• Castrup

Präster är människor precis som vi andra. Jag kände (numera avliden) en gift präst som var otrogen och äktenskapet kraschade. De gamla tanterna i försmlingen var väl inte överlyckliga, men övriga ryckte på axlarna och såg människan.

• Anonym (Müsli)

Ja det gör det såklart.

En gift präst i min församling bedrog sin fru flera gånger och nån blev visst gravid också.

• Anonym (D.D.)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-02-12 19:19:41 följande:

I förhållande, förlovade, gifta... är dem någonsin otrogna? Någon med erfarenhet eller någon som är prälle som kan dela med sig?

Fråga Helge Fossmo.
  • Anonym (Müsli)

Om jag inte har helt fel toppar yrkeskategorin präster skilsmässostatistiken.

• Anonym (D.D.)
    Castrup skrev 2018-02-12 20:21:00 följande:

Präster är människor precis som vi andra. Jag kände (numera avliden) en gift präst som var otrogen och äktenskapet kraschade. De gamla tanterna i försmlingen var väl inte överlyckliga, men övriga ryckte på axlarna och såg människan.

Präst är ett av de mest vanliga yrkena för psykopater.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (D.D.) skrev 2018-02-12 20:36:13 följande:

Fråga Helge Fossmo.

Tänkte kanske inte på frikyrkor och sekter. Utan mer helylle präster, svenska kyrkan.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Müsli) skrev 2018-02-12 20:36:50 följande:

Om jag inte har helt fel toppar yrkeskategorin präster skilsmässostatistiken.

Det är väl nästan lite ironiskt
  • Thomas60

För några år sedan så såg man på äktenskap - vilka yrken skiljer sig inte.

Präster är bra att satsa på, men bäst är samer som har renar.

Svar på tråden Är präster någonsin otrogna?