är oskuld ett hinder?
varför skulle någon kvinna acceptera någon kille som är 25+ och oskuld.
jag är oskuld av fel anledningar, ingen kvinna har velat ha mig so far, varför skulle hon förbise detta?
varför skulle någon kvinna acceptera någon kille som är 25+ och oskuld.
jag är oskuld av fel anledningar, ingen kvinna har velat ha mig so far, varför skulle hon förbise detta?
lol du har aldrig sett mig, varför är du så övertygad att du har rätt.
hade du varit intreserad av en kille som lever på fk, har inga vänner, är jätte ful, har konstig röst, och är tråkig? nix. så varför försöker du då övertyga mig att jag har "fel" lol.
fortfarande inte sett EN enda kvinna i hela världen som säger sig acceptera killar om är oskuld av fel anledning. finns det nån? kan någon visa mig? nä just det.
vilken kvinna vill vara med en man som är oskuld pga att ingen kvinna velat ha han so far? var god och visa mig gott folk.
för att jag mår dåligt
varför säger folk att det finns någon för alla när jag och andra killar motbevisar er? du tror att jag inte existerar.
TS, har du sett denna? Ta hand om dig!
www.expressen.se/debatt/nar-oskulder-borjar-hata-och-massmorda/
fortfarande inte sett EN enda kvinna i hela världen som säger sig acceptera killar om är oskuld av fel anledning. finns det nån? kan någon visa mig? nä just det.
vilken kvinna vill vara med en man som är oskuld pga att ingen kvinna velat ha han so far? var god och visa mig gott folk.
Eftersom du startar trådar om samma ämne om och om igen där du skriver samma saker om och om igen måste det helt enkelt vara för att du vinner något på detta. Det här är som en kontaktsökartråd där du mer verkar skrika efter någon som vill ta din oskuld av folket här inne än att få råd. Meningslöst att fortsätta svara.
TS, har du sett denna? Ta hand om dig!
www.expressen.se/debatt/nar-oskulder-borjar-hata-och-massmorda/
Eftersom du startar trådar om samma ämne om och om igen där du skriver samma saker om och om igen måste det helt enkelt vara för att du vinner något på detta. Det här är som en kontaktsökartråd där du mer verkar skrika efter någon som vill ta din oskuld av folket här inne än att få råd. Meningslöst att fortsätta svara.