• poppa01

är oskuld ett hinder?

varför skulle någon kvinna acceptera någon kille som är 25+ och oskuld.

jag är oskuld av fel anledningar, ingen kvinna har velat ha mig so far, varför skulle hon förbise detta?

• Svar på tråden är oskuld ett hinder?
  • Katten47
    poppa01 skrev 2018-05-20 00:06:06 följande:

lol du har aldrig sett mig, varför är du så övertygad att du har rätt.

hade du varit intreserad av en kille som lever på fk, har inga vänner, är jätte ful, har konstig röst, och är tråkig? nix. så varför försöker du då övertyga mig att jag har "fel" lol.

Varför startar du ens en massa forum trådar om ämnet?
  • poppa01
    Aurora Borrealis skrev 2018-05-20 00:02:04 följande:
    Kärlek har inget med utseende att göra. Det ser du när du tittar på folk på stan som har förlovningsringar. Många människor som inte ser kloka ut och är konstiga på alla sätt och vis blir älskade hela livet. Hitler kan du se och höra hans röst gapa och han hade en partner. Sedan finns det vackra människor som ser ut som Marilyn Monroe som inte kan behålla en partner. Märkligt men sant.
    det är väldigt få killar som är väldigt fula som ingår i förhållanden, du bara se de fåtal som går emot strömmen, märkligt. notera, väldigt fula, inte fula, inte average, väldigt fula sa jag.

jag är för ful för att ingå i ett förhållande, hade du sett mig så hade du hållt med mig precis som alla andra som sett mig gör. 
  • poppa01
    Katten47 skrev 2018-05-20 00:08:55 följande:
    Varför startar du ens en massa forum trådar om ämnet?
    för att jag mår dåligt

varför säger folk att det finns någon för alla när jag och andra killar motbevisar er? du tror att jag inte existerar.
  • poppa01

fortfarande inte sett EN enda kvinna i hela världen som säger sig acceptera killar om är oskuld av fel anledning. finns det nån? kan någon visa mig? nä just det.

vilken kvinna vill vara med en man som är oskuld pga att ingen kvinna velat ha han so far? var god och visa mig gott folk.

• Katten47
    poppa01 skrev 2018-05-20 00:10:16 följande:

för att jag mår dåligt

varför säger folk att det finns någon för alla när jag och andra killar motbevisar er? du tror att jag inte existerar.

Men tydligen har du någon diagnos, varför letar du inte efter partners med samma diagnos?
  • Kjell2
    poppa01 skrev 2018-05-21 23:37:55 följande:

fortfarande inte sett EN enda kvinna i hela världen som säger sig acceptera killar om är oskuld av fel anledning. finns det nån? kan någon visa mig? nä just det.

vilken kvinna vill vara med en man som är oskuld pga att ingen kvinna velat ha han so far? var god och visa mig gott folk.

En vän till mig. Nerd, ensam, udda. Hittade till sist kärleken och är nu gift.

QED
  • Aurora Borrealis

Eftersom du startar trådar om samma ämne om och om igen där du skriver samma saker om och om igen måste det helt enkelt vara för att du vinner något på detta. Det här är som en kontaktsökartråd där du mer verkar skrika efter någon som vill ta din oskuld av folket här inne än att få råd. Meningslöst att fortsätta svara.

• poppa01
    Katten47 skrev 2018-05-22 00:27:39 följande:
    Men tydligen har du någon diagnos, varför letar du inte efter partners med samma diagnos?
    det gör jag nu, men de vill inte ha något att göra med mig
  • poppa01
    Spagettimonstret skrev 2018-05-22 01:05:41 följande:

TS, har du sett denna? Ta hand om dig!
    www.expressen.se/debatt/nar-oskulder-borjar-hata-och-massmorda/

japp klart jag har, ensamma killar/oskulds killar, fula killar är seda som kriminella, inget nytt, alla ser ned på oss trots att vi mår så dåligt. vad har jag med det fanskapet att göra? jag avskyr sådana som han. finns ingen fakta som visar på att ensamma oskulds killar skulle vara farligare än någon annan grupp. att vara ledsen gör mig inte till en mördare. ingen som demoniserar ensamma kvinnor på det här sättet.

vad menar han förövrigt med "du är inte dömt till ensamhet" ? det är jag ju. ingen vill ju vara vän eller flickvän med en kille med mina defekter det är ju just därför jag är så ensam. och jag får inte prata om det heller, får då kommer du med dina länkar och demonsierar mig :)  tufft av dig , hatten av. du har ett normal liv och ändå så sparkar du på mig som sitter på botten. jag vill bara ha någon att prata med .
  • poppa01
    Aurora Borrealis skrev 2018-05-22 10:34:50 följande:

Eftersom du startar trådar om samma ämne om och om igen där du skriver samma saker om och om igen måste det helt enkelt vara för att du vinner något på detta. Det här är som en kontaktsökartråd där du mer verkar skrika efter någon som vill ta din oskuld av folket här inne än att få råd. Meningslöst att fortsätta svara.

lol ingen kommer vilja vara min vän eller flickvän någonsin.

men skulle väldigt gärna vilja ha någon att prata med i pm
  • Spagettimonstret
    poppa01 skrev 2018-05-22 18:40:30 följande:
    japp klart jag har, ensamma killar/oskulds killar, fula killar är seda som kriminella, inget nytt, alla ser ned på oss trots att vi mår så dåligt. vad har jag med det fanskapet att göra? jag avskyr sådana som han. finns ingen fakta som visar på att ensamma oskulds killar skulle vara farligare än någon annan grupp. att vara ledsen gör mig inte till en mördare. ingen som demoniserar ensamma kvinnor på det här sättet.
    Det var inte alls så jag menade. Tyckte artikeln var väldigt bra, även om den tog avstamp i något otäckt.

Kom för övrigt att tänka på en bekant som fick en flickvän för första gången när han var c:a 30. Han är mager, har mycket finnar, skelar ganska rejält och är dessutom väldigt blyg. Sen släppte det bara, och han har nu både haft ett seriöst förhållande och dejtat andra kvinnor.
  • poppa01
    Spagettimonstret skrev 2018-05-22 22:38:44 följande:
    Det var inte alls så jag menade. Tyckte artikeln var väldigt bra, även om den tog avstamp i något otäckt.

Kom för övrigt att tänka på en bekant som fick en flickvän för första gången när han var c:a 30. Han är mager, har mycket finnar, skelar ganska rejält och är dessutom väldigt blyg. Sen släppte det bara, och han har nu både haft ett seriöst förhållande och dejtat andra kvinnor.
    jag är inte din bekant, vi är alla olika....din bekant har en del flaws....men jag har betydligt fler flaws....således är det kört för mig...
  • Spagettimonstret
    poppa01 skrev 2018-05-22 23:05:47 följande:
    jag är inte din bekant, vi är alla olika....din bekant har en del flaws....men jag har betydligt fler flaws....således är det kört för mig...
    Då är det bara att fokusera på annat som gör dig glad.
  • poppa01
    Spagettimonstret skrev 2018-05-22 23:19:35 följande:
    Då är det bara att fokusera på annat som gör dig glad.
    kan inte, är nedstämd ofta
Svar på tråden är oskuld ett hinder?