• svenskbaggen

Bebis i januari 2019

Hej.

ÄNTLIGEN gravid igen. Efter att ha försökt i ett och ett halv år och haft 4 missfall under denna tiden.

Beräknad födsel 16/1. :)

Jag vill gärna vara med i en Facebook - grupp. Mycket lättare att "prata" där. Någon som är sugen på att starta en? :D

• Svar på tråden Bebis i januari 2019
  • svenskbaggen
    reyna skrev 2018-06-14 16:56:46 följande:

Grattis i efterskott  till din Son som blev  17år  tiden går så fort man hinner  inte med riktigt. Vill ni ha en flicka denna gång? 

Min son blir 11år om 1 månad och min dotter blir 7 år i slutet av året.

Vi har nästa samma beräkningsdag jag har den 14/1. För oss spelar det ingen roll vad det blir för kön men tycker att det är lättare med pojkar. Dock har jag ganska svårt med att välja namn

Jag vet inte, tycker ju pojkar är sötast såklart eftersom mina är det :)
  • svenskbaggen

Grattis i efterskott  till din Son som blev  17år  tiden går så fort man hinner  inte med riktigt. Vill ni ha en flicka denna gång? 

Vi har nästa samma beräkningsdag jag har den 14/1. För oss spelar det ingen roll vad det blir för kön men tycker att det är lättare med pojkar. Dock har jag ganska svårt med att välja namn

• svenskbaggen

• Fruvik

Hej!

Jag vill vara med i Fb-gruppen! Är beräknad till den 27/1 och det här är mitt tredje barn. Har en på 6 år och en 1-åring. En ?hoppsan? alltså, men välkommen såklart!! ??

• T90

Går in i vecka 17 nu. Har sedan någon / några veckor känt stick i underlivet / livmodertappen. Svårt att förklara.. Men känns som stick rakt in. Häromdagen cyklade jag en mil och när jag klev av stack det otroligt mycket. Någon som vet varför det blir så???

• Saima17
    T90 skrev 2018-08-14 21:36:35 följande:

Går in i vecka 17 nu. Har sedan någon / några veckor känt stick i underlivet / livmodertappen. Svårt att förklara.. Men känns som stick rakt in. Häromdagen cyklade jag en mil och när jag klev av stack det otroligt mycket. Någon som vet varför det blir så???

Ja går in i vecka 18 imorron.. har så även om ja int har ansträngt mj. beror lite på hur ja ha sovit. om ja I misstag sovit mkt på mage så har ja mer.. vet int varför.
  • T90
    Saima17 skrev 2018-08-16 17:25:20 följande:

Ja går in i vecka 18 imorron.. har så även om ja int har ansträngt mj. beror lite på hur ja ha sovit. om ja I misstag sovit mkt på mage så har ja mer.. vet int varför.

Okej, tack för svar :)
  • kardemummamamman
    svenskbaggen skrev 2018-06-15 20:13:17 följande:

Nu är vi 4 i Facebook gruppen. Hoppas ni är fler som vill vara med :)

Hej!

Jag vill vara med i Facebook gruppen. Hur blir man med?
  • svenskbaggen
    kardemummamamman skrev 2018-08-16 22:56:05 följande:

Hej!

Jag vill vara med i Facebook gruppen. Hur blir man med?

Du har fått meddelande :)
Svar på tråden Bebis i januari 2019