• vech42

    Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen

    hej, 

    jag var snäll mot en tjej och betalade för hennes mat på restaurang och efter ett par gånger fick hon luft och trodde att hon ägde mig, samma dag skickade jag ett medddelande "I dump you bitch" det förväntade hon sig minst, och hon svarade att hon inte trodde mig för att hon försökte riktigt hårt. 

    Sen skrev jag, "bye".

    Varför håller vissa tjejer på såhär? Riktigt vidrigt beteende. Riktigt utmattande och jobbigt med.

    Berätta.

  • Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen
  • Anonym (Rules)
    vech42 skrev 2018-08-05 10:42:32 följande:

    Exakt. Liten slyna var hon. Kändes riktigt härligt att offentliggöra det


    Du låter lite väl pojkaktig, självförakt-issues? Jag tror det var hon som tackade nej till dig, du kallade henne bitch för att låtsas som att du inte ville ha henne, det krävs mod att vara sårbar.
  • vech42
    Anonym (Rules) skrev 2018-08-05 12:58:57 följande:
    Du låter lite väl pojkaktig, självförakt-issues? Jag tror det var hon som tackade nej till dig, du kallade henne bitch för att låtsas som att du inte ville ha henne, det krävs mod att vara sårbar.
    hmmm, hon undrade vilken tid vi skulle ses när jag skrev det. 

    Juste. Ditt självförtroende verkar tala för dig.

    Har ingen lust att ge dig tips på hur du kan förbättra dig heller, för jag tycker att du passar perfa i den sitts du befinner dig i.
  • Anonym (Sissi)

    Under trådens gång är det väldigt uppenbart att TS inte vet vad manipulera, självförtroende och betyg betyder.

  • vech42
    Anonym (Sissi) skrev 2018-08-05 19:53:35 följande:

    Under trådens gång är det väldigt uppenbart att TS inte vet vad manipulera, självförtroende och betyg betyder.


    Jaja, tro mig har säkert fått ditt nummer. Ditt namn låter bekant. Är det du som jobbade Ica? eller nåhon matbutik
  • Kirenaj68
    vech42 skrev 2018-08-04 22:11:02 följande:

    hej, 

    jag var snäll mot en tjej och betalade för hennes mat på restaurang och efter ett par gånger fick hon luft och trodde att hon ägde mig, samma dag skickade jag ett medddelande "I dump you bitch" det förväntade hon sig minst, och hon svarade att hon inte trodde mig för att hon försökte riktigt hårt. 

    Sen skrev jag, "bye".

    Varför håller vissa tjejer på såhär? Riktigt vidrigt beteende. Riktigt utmattande och jobbigt med.

    Berätta.


    Berätta vad då? Att du är ett stolpskott av hög rang eller vad?
     
  • Linux1003
    vech42 skrev 2018-08-05 06:42:16 följande:

    Jo jag delar samma uppfattning som du, det säger att jag har klass och att jag platsar perfa på min vita höga häst.


    Och 42 måste vara ditt IQ värde.
  • Anonym (MrB)

    Hoppas TS trollar annars tycker jag synd om honom och hans misslyckade försök till härskartekniker.

  • vech42
    Linux1003 skrev 2018-08-06 17:02:25 följande:
    Och 42 måste vara ditt IQ värde.
    150 around sd15 skalan. Vadårå?
  • vech42
    Anonym (MrB) skrev 2018-08-06 19:58:58 följande:

    Hoppas TS trollar annars tycker jag synd om honom och hans misslyckade försök till härskartekniker.


    Låter riktigt intressant, berätta hur ett "lyckad härskarteknik" är. 

    Tack ser verkligen fram emot "the pick up artists answer"
  • sextiotalist
    vech42 skrev 2018-08-04 22:11:02 följande:

    hej, 

    jag var snäll mot en tjej och betalade för hennes mat på restaurang och efter ett par gånger fick hon luft och trodde att hon ägde mig, samma dag skickade jag ett medddelande "I dump you bitch" det förväntade hon sig minst, och hon svarade att hon inte trodde mig för att hon försökte riktigt hårt. 

    Sen skrev jag, "bye".

    Varför håller vissa tjejer på såhär? Riktigt vidrigt beteende. Riktigt utmattande och jobbigt med.

    Berätta.


    Du får nog förklara vad du menade att hon trodde att hon ägde dig. Utifrån det du skrev så är det du som betett dig illa. Hur betedde sig hon illa?
  • Kirenaj68
    sextiotalist skrev 2018-08-07 13:36:25 följande:
    Du får nog förklara vad du menade att hon trodde att hon ägde dig. Utifrån det du skrev så är det du som betett dig illa. Hur betedde sig hon illa?
    Kan vara så att TS bjöd henne på mat och sedan förväntade sig att få ett nummer som tack, men hon anade vilket skämt han var och dumpade honom och nu är han sned och försöker framställa henne i kass dager.
  • Kirenaj68
    Anonym (MrB) skrev 2018-08-06 19:58:58 följande:

    Hoppas TS trollar annars tycker jag synd om honom och hans misslyckade försök till härskartekniker.


    Inte säkert. Stort sett varje dag hör jag på bussen killar tala om tjejer som "horor". T.o.m i positiva sammanhang. En gång hörde jag en kille säga: Det där blonda knullet som står vid disken verkar vara en schysst tjej.
    Nog för att man själv försökte att verka världsvan innan man blev varm i kläderna när det gäller tjejer, men inte fan gick man omkring och kallade tjejer för "horor" och "knull".  Tycker ärligt talat synd om dagens tjejer. 
  • Gabriella2440
    Kirenaj68 skrev 2018-08-13 03:49:41 följande:

    Inte säkert. Stort sett varje dag hör jag på bussen killar tala om tjejer som "horor". T.o.m i positiva sammanhang. En gång hörde jag en kille säga: Det där blonda knullet som står vid disken verkar vara en schysst tjej.

    Nog för att man själv försökte att verka världsvan innan man blev varm i kläderna när det gäller tjejer, men inte fan gick man omkring och kallade tjejer för "horor" och "knull".  Tycker ärligt talat synd om dagens tjejer. 


    Var bor du?
  • FragaUgglan
    sextiotalist skrev 2018-08-07 13:36:25 följande:
    Du får nog förklara vad du menade att hon trodde att hon ägde dig. Utifrån det du skrev så är det du som betett dig illa. Hur betedde sig hon illa?
    Exakt! Den enda som betett sig illa är TS. 
Svar på tråden Dumpade tjej rakt av hon blev ledsen