HUR går man???
Jag och min man har varit gifta i 3 år, vi har 3 underbara barn tillsammans och har nyligen flyttat till en större bostad.
Det låter bra, eller hur?
Men det är inte så, vi flyttade hit i hopp om att det skulle bli bättre, visst i bråkar mindre och vardagen är likadan dag till dag, vi pussas och någon kram men utöver det har vi ingen intimitet.
Min man vill så gärna men jag har ingen lust.
Jag är besatt av att titta på andra boenden och tänker jämt på hur det skulle vara att bo själv, jag har en slags längtan inom mig men samtidigt velar jag för att vad skulle alla andra tycka o säga? Hur skulle jag klara av att såra honom? Hur skulle barnen klara det? Jag har bara ett kontaktnät via honom och jag är så rädd för ensamheten som skulle uppstå om jag flyttar.
MEN är det här det jag vill? Är det dags att gå? Vad skulle andra säga? Klarar jag av att såra honom? Älskar jag inte honom? Kan man få tillbaka intimiteten? Eller är det kört och dags att gå?
Jag har nyligen fått ett jobb med mindre procent och det är bara på jobbet jag känner mig glad, uppskattad och det känns tungt att gå hem.
Kan ni ge mig råd?