Vad tycker Du om valresultatet?

Jo, att starta ett parti som för en politik som är bra för Sverige, det är enkelt.
Skåne är också den landsdel där de flesta asylsökande kommer in i landet. Kan ha betydelse. Jag var själv på plats både på Malmö C och i Hyllie hösten 2015 och då kunde man faktiskt tala om att det vällde in människor.
Jo, det är enkelt.
Arbete är bra för alla. Sänkt skatt på arbete leder till mer arbete och därmed en större kaka att dela på för alla. Detta är självklart och superenkelt.
Att bygga en massa ghetton och fylla dem med nyanlända är dåligt för Sverige. Värst är det för de stackare som placeras där.
Att beskatta arbetare ännu hårdare för ge bidrag till de som ska cykla är riktigt dåligt.
Att beskatta arbetare ännu hårdare för ge bidrag till de som ska cykla är riktigt dåligt.
Att sänka skatten och därför inte kunna hjälpa sjuka gynnar inte de som är sjuka. Jag känner några som har kroniska sjukdomar (MS, Parkinson och ALS). De har fått det oerhört mycket sämre de senaste 12 åren. De har det oerhört knapert. Att både ha en hemsk sjukdom och samtidigt hela tiden oroa sig för ekonomin är för jävligt. En av dem har gjort självmordsförsök på grund av detta.
Min partiledare? Vilken är det? Jag tillhör inget parti.
Skrämmande...!!