• silver33

    String allt vanligare...

    Jag tänkte starta upp en tråd här, för jag har känslan av två saker, rätta mig om jag har fel.


    Känsla 1. Allt fler män bär string till vardags.


    Känsla 2. Allt fler tjejer/kvinnor bär stringbikini på badstranden.


    Jag älskar båda "känslorna". Jag tycker om att ha stringkalsonger på mig och trivs i det, likaväl som jag tycker om att se en kvinna med stringbikini på stranden.


    Vad säger ni, forumet? Har jag rätt?


    Vad är era tankar om detta?

  • Svar på tråden String allt vanligare...
  • Pussan
    Anonym (Två vale) skrev 2024-03-23 00:15:50 följande:

    Inget jag har märkt av. Kvinnor klär sig efter bekvämlighet. String är fult, vulgärt och skär in mellan stjärthalvorna vilket gör det väldigt ohygieniskt på kuppen. 

    Vedervärdigt plagg som jag själv aldrig hade burit ens om hela världen gjort det. 
    Skulle heller aldrig dejta nån som bär string. Tyder på dålig smak¨. 


    ¨Kvinnor klär sig efter bekvämlighet¨
    Hela Jordens kvinnliga befolkning? Alla gör likadant.... SkrikandesSkrikandesSkrikandes

    Men vet du vad? Jag gillar att vara lite vulgär.
    Jag vill inte dejta dig heller.
  • Anonym (String tjej)
    Anonym (Två vale) skrev 2024-03-23 00:15:50 följande:

    Inget jag har märkt av. Kvinnor klär sig efter bekvämlighet. String är fult, vulgärt och skär in mellan stjärthalvorna vilket gör det väldigt ohygieniskt på kuppen. 

    Vedervärdigt plagg som jag själv aldrig hade burit ens om hela världen gjort det. 
    Skulle heller aldrig dejta nån som bär string. Tyder på dålig smak. 


    Tur att alla är olika för min kille gillar att jag använder string 
  • Anonym (Två vale)
    Anonym (String tjej) skrev 2024-03-26 20:15:23 följande:
    Tur att alla är olika för min kille gillar att jag använder string 
    Vulgära män gillar vulgära, ohygieniska underkläder.

    Ja, det är tur att man själv kan välja bort såna typer och istället välja vuxna män med god smak.
  • Anonym (Två vale)
    Pussan skrev 2024-03-24 22:46:50 följande:
    ¨Kvinnor klär sig efter bekvämlighet¨
    Hela Jordens kvinnliga befolkning? Alla gör likadant.... SkrikandesSkrikandesSkrikandes

    Men vet du vad? Jag gillar att vara lite vulgär.
    Jag vill inte dejta dig heller.
    Att vara vulgär och klä sig därefter är inget att skryta med precis.

    Fast jag behöver inte oroa mig för dejting då jag är en seriös person som lockar till mig vettiga partners.

    En vulgär kvinna kommer endast att möta ytliga män som utnyttjar kvinnor för sex. Ingen seriös man kommer att bilda en seriös relation med kvinnor som uttrycker sig grovt online och fläker upp sin sexualitet som en del kvinnor gör härinne.

    De enda män som går in i riktiga förhållanden med sådana kvinnor är incels (dejtingmarknadens bottenskrap) då de inte har så mycket annat att välja på.
  • Anonym (String tjej)
    Anonym (Två vale) skrev 2024-03-26 20:20:31 följande:
    Vulgära män gillar vulgära, ohygieniska underkläder.

    Ja, det är tur att man själv kan välja bort såna typer och istället välja vuxna män med god smak.
    String är inte mera ohygieniska än andra trosor.
  • Anonym (Två vale)
    Anonym (String tjej) skrev 2024-03-26 20:27:29 följande:
    String är inte mera ohygieniska än andra trosor.
    Jo, det är de i allra högsta grad med tanke på hur de är formade och hur de sitter.
  • Anonym (Finns mindre obekväma)
    Anonym (Två vale) skrev 2024-03-23 00:15:50 följande:

    Inget jag har märkt av. Kvinnor klär sig efter bekvämlighet. String är fult, vulgärt och skär in mellan stjärthalvorna vilket gör det väldigt ohygieniskt på kuppen. 

    Vedervärdigt plagg som jag själv aldrig hade burit ens om hela världen gjort det. 
    Skulle heller aldrig dejta nån som bär string. Tyder på dålig smak. 


    Det finns mindre obekväma string. men alla är mer eller mindre obekväma imho. Värst är de där som skall vara nåt mellanting mellan string och normal trosa.

    Jag känner att i situationer där jag skulle vara bekväm med string, så kan jag lika gärna vara naken och vara ännu bekvämare.

    String har jag kommit på är världens onödigaste plagg, vill jag kåta upp gubben hemma funkar det bättre att bara vara naken. Det här har jag testat på honom flera hundra gånger så jag vet att det funkar så. Helt onödigt med string för att vara sexig. 
  • Pussan
    Anonym (Två vale) skrev 2024-03-26 20:24:55 följande:
    Att vara vulgär och klä sig därefter är inget att skryta med precis.

    Fast jag behöver inte oroa mig för dejting då jag är en seriös person som lockar till mig vettiga partners.

    En vulgär kvinna kommer endast att möta ytliga män som utnyttjar kvinnor för sex. Ingen seriös man kommer att bilda en seriös relation med kvinnor som uttrycker sig grovt online och fläker upp sin sexualitet som en del kvinnor gör härinne.

    De enda män som går in i riktiga förhållanden med sådana kvinnor är incels (dejtingmarknadens bottenskrap) då de inte har så mycket annat att välja på.
    Vet inte om jag skryter med det, tycker mer att jag bara konstaterar att jag gillar att vara lite vulgär. 
    För övrigt är det du skriver helt rätt för mig. Jag söker inte en seriös relation, det är snarare jag som utnyttjar män för sex. Jag stannar aldrig över hos en kille bara för att vi har knullat, för då tror han kanske att jag vill ha en relation. 
  • Anonym (Snyggmorsa)

    Jag använder inget annat än string och har inte gjort så länge jag kan minnas.
    Jag är närmare 50 än 40...

  • Anonym (Pompe)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-03-30 11:25:02 följande:

    Jag använder inget annat än string och har inte gjort så länge jag kan minnas.
    Jag är närmare 50 än 40...


    Då är du en riktigt äkta stringtjej...nice...
  • Anonym (Sträng och string)

    Ingen aning vilket mode som gäller. Där jag badar och solar får man inte ha tyg på sig. Så skönt att slippa blöta badkläder både på stranden och efteråt 

Svar på tråden String allt vanligare...