Hur överlever man hjärtesorg
Ja, hur gör man??? Har ett två års förhållande i bagaget nu som precis avslutats. Det har varit ett svajigt förhållande och det är inte första gången det tar slut.
Beslutet var bådas då det är mkt som inte fungerar. Han gör mig inte lycklig. Vi är fruktansvärt olika och många grundstenar som behövs i en relation gick inte att få till.
Jag är så arg och besviken och borde inte ha problem med att släppa honom. Men jag är helt förkrossad! Känns som jag inte kommer överleva. Jag vet att det är en känsla som går över. Men när man är i den gör det så ont att jag knappt orkar lämna sängen. Att han temporärt flyttat till sina föräldrar som bor alldeles för nära gör inte saken bättre.
Jag vet att jag borde sysselsätta mig. Mina barn kommer idag (varannan v, o jag har nu sörjt för mig själv i en v) och jag måste hålla skenet uppe. Vill inte gråta framför de. Vill helst inte ens börja gråta för det känns som jag inte kan sluta.
Detta är vanligt och många går igenom och överlever samma sak. Men det är svårt att se klart just nu.
Han har sårat mig så många ggr...ändå sitter jag o gråter över honom nu...
Hur ska jag klara detta...?