• Litenmenhård

    The Big Bang Theory

    Tyst. Jag måste bara uttrycka min kärlek för den här serien! Amerikanska sitcoms känns så krystade, men den här serien är briljant!Tyst
  • Svar på tråden The Big Bang Theory
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-01-19 01:52:57 följande:
    Ok, där bräckte du mig kan jag säga.
    Scratch that. Jag skulle kunna tänka mig en full-size Penny i mitt sovrum. Mumma.Skrattande
  • Litenmenhård
    Pappelelle skrev 2020-01-24 12:43:29 följande:
    Jag antar att du inte gillar The Big Bang Theory? Letar man efter fel så hittar man det överallt.
  • Pappelelle
    Litenmenhård skrev 2020-01-24 13:06:17 följande:
    Jag antar att du inte gillar The Big Bang Theory? Letar man efter fel så hittar man det överallt.
    Alltid bra med perspektiv.
  • Litenmenhård
    Pappelelle skrev 2020-01-24 13:11:45 följande:
    Alltid bra med perspektiv.
    Det där var ju vinklat. Typ som att det enda serien handlar om är fyra "nördar" som inte har respekt för kvinnor.
  • Pappelelle
    Litenmenhård skrev 2020-01-24 15:30:05 följande:
    Det där var ju vinklat. Typ som att det enda serien handlar om är fyra "nördar" som inte har respekt för kvinnor.
    Det är ju en tolkning av showen. På samma sätt kan det ses som "vinklat" att helt okritiskt hylla showen som något otroligt fantastiskt. Båda perspektiven är tillåtna.
  • Litenmenhård
    Pappelelle skrev 2020-01-24 15:40:11 följande:
    Det är ju en tolkning av showen. På samma sätt kan det ses som "vinklat" att helt okritiskt hylla showen som något otroligt fantastiskt. Båda perspektiven är tillåtna.
    Jag hyllar den inte okritiskt. Den har sina fel och brister som allt annat, men den har kvalitéer som övertrumfar det dåliga i den.
  • Litenmenhård

    "Jäklar, jag rapade så hårt att jag dog i spelet!" En riktig rolig replik, haha.

  • Pappelelle
    Litenmenhård skrev 2020-01-24 15:42:15 följande:
    Jag hyllar den inte okritiskt. Den har sina fel och brister som allt annat, men den har kvalitéer som övertrumfar det dåliga i den.
    Okej, Let's agree to disagree helt enkelt :)
  • Litenmenhård
    Pappelelle skrev 2020-01-24 21:02:57 följande:
    Okej, Let's agree to disagree helt enkelt :)
    Ja, det är nog lika bra.Glad
  • Litenmenhård

    Jag skulle kolla The Big Bang Theory på Dplay, men man var tvungen och registrera sig och sen betala. Synd.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    Jag såg precis det sista avsnittet. Nu kör de om den från början. Jag älskar den serien, men hur länge tänker kanal 5 mjölka den?


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    En pusspoäng till den som kan svara på vad Leonards mellannamn är.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård
    Litenmenhård skrev 2020-03-17 17:36:19 följande:

    En pusspoäng till den som kan svara på vad Leonards mellannamn är.


    Pluspoäng.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    BTW. Han heter Leakey i andranamn. 


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden The Big Bang Theory