Oskuld och okysst 25 år
Hej, tycker ni att det är patetiskt att vara oskuld och okysst när man är 25 år?
Hej, tycker ni att det är patetiskt att vara oskuld och okysst när man är 25 år?
Har du något tips på vart dom finns?
Alla kvinnor bryr sig inte om erfarenhet.
Jag är en tjej som gillar blyga nördar, they don't get around much, och det där med "erfarenhet" säger inte alltid så mycket om hur bra nån är i sängen. Jag har dejtat, och dejtar, oerfarna killar, både för enbart sex och kan även tänka mig förhållande med en. Kanske inte oskulder just, men inte ovanligt att de bara legat några ggr, och det vore inget problem om killen hade 0 under bältet. Tycker man kommer rätt långt på entusiasm och viljan att få sin partner att njuta.
Alla kvinnor bryr sig inte om erfarenhet.
Jag är en tjej som gillar blyga nördar, they don't get around much, och det där med "erfarenhet" säger inte alltid så mycket om hur bra nån är i sängen. Jag har dejtat, och dejtar, oerfarna killar, både för enbart sex och kan även tänka mig förhållande med en. Kanske inte oskulder just, men inte ovanligt att de bara legat några ggr, och det vore inget problem om killen hade 0 under bältet. Tycker man kommer rätt långt på entusiasm och viljan att få sin partner att njuta.
Är du intresserad av att börja snacka med mig?
Jag får nästan aldrig några svar på tinder men jag kanske ska gå mer rakt på än att försöka starta en seriös diskussion? Jag är inte religiös, jag är inte så mycket för att festa egentligen men jag ska försöka gå på mer sociala evenemang när corona hysterin lagt sig.
Heja dig! Tycker du verkar va jättegullig
En av mina närmaste vänner är det. Och utan att vara partisk så är hon otroligt söt och vacker. Hon är intelligent och social. Men hon har inget intresse av att hångla eller ligga runt med vem som helst. Hon vill mest hitta någon att bli tillsammans med, men har inte klickat med någon än. Det är allt annat än patetiskt, tvärtom.
Vilket kön är du?
Tjej
En av mina närmaste vänner är det. Och utan att vara partisk så är hon otroligt söt och vacker. Hon är intelligent och social. Men hon har inget intresse av att hångla eller ligga runt med vem som helst. Hon vill mest hitta någon att bli tillsammans med, men har inte klickat med någon än. Det är allt annat än patetiskt, tvärtom.
Vägrar kalla det för patetiskt, men däremot ett problem ja.
Varför?
Jo du ser andra som har gått igenom detta och du känner det misslyckad och på efterkälken.
Detta i sin tur blir en stress för dej och ju mer du tänker på det och desperationen gör att det låser sig än mer för dej.
Du tänker att ingen vill ha dej, du blir blygare, innesluter dej, tar inte ögonkontakt med ett avslappnat leende. Killar kommer tolka detta som att du är upptagen el ointresserad. Ja då är du inne i en ond cirkel eller skulle jag kalla det för ell hål.
När det kommer till oskulden är det ännu ett ok runt nacken för du halkar efter rent erfarenhetsmässigt och det tar emot att träffa första killen då du får ångest över att behöva berätta för han om oskulden och då tar det emot än mer.
Jag det är skit helt enkelt.
Vad gäller den sexuella biten ska du direkt skaffa dej sexleksaker , vibrator o olika dildosar. Lek med dej själv och det behöver faktiskt inte vara en kuk som måste penetrera dej första gången. Gör det med dildo, ha skönt, bygg upp en sexuell erfarenhet/teknik osv på egen hand och därmed bygger du delvis upp din självkänsla på det området.
Finns mycket mer att säga....
Skicka pm för mer tips.