Omlottbodies eller "vanliga"?
Hej!
Jag är nu gravid i v. 27 med första barnet och vi har sakta men säkert börja köpa upp oss på det mesta som behövs och där räknas såklart även den lilla söta garderoben till bebis som jag är lite beroende av, haha!
Har bara en fråga ang det gär med omlottbodies vs "vanliga" med knäppning där uppe. Varför är det viktigt med omlottbodies framför de andra? Är det pga enklare vid ev olycka, tycker bebisarna det är obehagligt bodies som dras över huvudet eller är det en säkerhetsgrej? Jag beställde hem nu för några dagar sedan 5 bodies i storlek 50 som inte var omlott, är det smartast att skicka tillbaka de och byta ut till omlott iaf i den storleken? Har era bebisar kunnat använda vanliga bodiesar med itan problem eller är det omlott som gäller bara?
Så många frågor haha, men är ju lite ny gameat så blir gärna upplyst av lite erfarna mammor! Bara en undran som gnagt i mitt huvud några dagar sen jag läste något om omlottbodies är der enda rätta och då hade jag redan hunnit beställa. Tack för svar!