• silver33

Sola och bada i string?

Jag är 40 plus och man.

Men jag tänkte fråga er andra...man som kvinna. Jag tänker ta en sommar här hemma där jag ska sola och bada i sting. Både i de som är gjorda för bad, men kanske också stringkalsonger.

Kroppen är i god form. Kan tillägga att jag dejtar en tjej som gillar det. 

Ge mig tips på bra sol-ställen på västkusten! Naket eller med string!

• Svar på tråden Sola och bada i string?
  • Anonym (HannaSophia)
    silver33 skrev 2020-06-24 22:36:27 följande:

Jag har gjort det nu, solat och badat i string. Det var en ganska privat strand, men det gick flera förbi och båtar passerade. Det var en extremt skön känsla och idag är jag lite röd om skinkorna men har fått en fin bränna! Tjejen som jag solade med hade inget emot det, tvärtom. Hon log upphetsat när jag drog av mig shortsen och visade min string-byxa...

En fantastisk upplevelse, Mer string till männen!

Riktigt gott att höra att ni njuter, tjejen och du! Har hon bikini eller baddräkt?

Hoppas du inspirerar fler killar att ta steget till string på stranden i sommar!
  • Anonym (D)

String är väl okej på inhängnat område eller klippor vid havet.
    Men ser dem som solar i string på offentliga stränder och mitt i stan på gräsmattor / parker?!??

• NHult

Hårig gubbröv i string. guuud så sexigt

Varför inte
  • Anonym (Solar)

Solar endast i string när jag solar hemma på altanen

• Anonym (Ddd)

Fruktansvärt fult med stringbadbyxor på män men trivs du med det så kör livet är kort.

• Anonym (A)

Fult både på män och kvinnor. Tyder på att man inte fick tillräckligt med uppmärksamhet som barn.

• Anonym (Caroline)

Ju mindre badkläder desto hetare, gäller båda könen! Eller helt näck, kanske lite undanskymt på vanliga badplatsen

• Anonym (Stringbrud)

Jag har både badat och solat i string 

• Anonym (Börje)

Inte lyft en hantel på 60 + år så fysiken är kurvig.
    Härligt att låtsas böja sig ned med string.

• Anonym (T)

Varför Måste röven vara hårig för att man har string och är man en gubbe när man är 40? För mig beror det på hur man tar hand om sig. Vilket fall som helst så är jag 45 men har ingen hårig röv. 

NHult skrev 2024-03-31 08:30:13 följande:

Hårig gubbröv i string. guuud så sexigt

• Anonym (Japp)
    Anonym (T) skrev 2024-06-27 19:53:51 följande:

Varför Måste röven vara hårig för att man har string och är man en gubbe när man är 40? För mig beror det på hur man tar hand om sig. Vilket fall som helst så är jag 45 men har ingen hårig röv. 

Brukar gubbar raka röven menar du?
    Ja, man är gubbe vid 40.
  • Anonym (String)

Det är mycket praktiskt med String dom sitter still och perfekt passform och jag bryr mig inte vad andra tycker jag gör vad som är skönt och praktiskt för mig och det är väl klart att en man kan väll raka sig och för min del så har jag väldigt liten hårväxt på kroppen och det är jag glad för 

Svar på tråden Sola och bada i string?