• Anonym (Linda)

    Hur smakar fitta?

    Bara nyfiken eftersom jag inte är så sugen på att göra det. Vad smakar fitta egentligen?

  • Svar på tråden Hur smakar fitta?
  • Anonym (Hahaha)

    Man 45.

    Jag skulle nog påstå att det har luktat mindre och mindre ju äldre jag blir. 


    När man var i tonåren och 20?s åldern så hände det att man sprang på några surfittor. Men visst, då kunde man börja lapa en tjej som varit på festival hela dagen. Hur smart är det liksom?!? 


    Tror att ju äldre man blir ju mer noga är kvinnor (och män) med att allt ska lukta gott innan man kommer så långt. 


    Min fru till exempel smyger ner ett finger som hon luktar på innan hon släpper ner mig, och jag respekterar det! 

    Men många tjejer (Inklusive min fru) slickar gärna av mina fingrar som precis varit inne i henne. Likaså tycker vi om att kyssa varandra djupt efter oralsex. 

  • KimLinnefeldt
    Baxtet skrev 2020-06-01 20:12:20 följande:

    Tjena! Kille här på 21 år och kan intyga att fitta och fittsaft smakar lite "metalliskt". Varierar även vad personen har ätit under de 2 senaste dygnen. Det sägs att om tjej äter annanas ska saften även bli sötare. 
    Men skulle inte påstå att det är gott direkt, men man gör det ju mest för att få tjejen att njuta så mycket som möjligt, så då får man "bita i det sura äpplet" ibland också (bokstavligt talat :P)


    Ja, lite metalliskt, och ostron/hav/räkor

    Gott
  • Anonym (Doftoman)
    Anonym (Adam) skrev 2023-02-07 20:20:07 följande:

    Rutten fisk me sur filmjölk 


    Bakteriell vaginos! Så luktar inte ett friskt kvinnokön om de inte undvikit tvätta sig senaste dygnen.
  • Anonym (Slickepott)

    Har haft förmånen att smaka på ett antal olika fittor. Alla med olika smak och smakat olika ibland beroende på läge i menscykeln.
    Bara en som varit så  ..... att jag fått tårar i ögonen och gett upp - min nuvarande när vi träffades ... Hon måste haft någon obalans på något sätt. Nu är det inga problem.
    Mitt ex smakade och luktade frisk västkust, haha. Hon fick rätt mycket tunga kan man säga .....

  • Anonym (Bubs)
    Anonym (Slickepott) skrev 2023-02-09 20:03:04 följande:

    Har haft förmånen att smaka på ett antal olika fittor. Alla med olika smak och smakat olika ibland beroende på läge i menscykeln.
    Bara en som varit så  ..... att jag fått tårar i ögonen och gett upp - min nuvarande när vi träffades ... Hon måste haft någon obalans på något sätt. Nu är det inga problem.
    Mitt ex smakade och luktade frisk västkust, haha. Hon fick rätt mycket tunga kan man säga .....


    Västkustfitta är bästkustfitta!
  • Anonym (Conny Lingus)

    Hon kunde inte kyssas gott, alldeles för stor och vidöppen mun. Och så smakade hon hemskt beskt mellan benen. Det blev en kort romans.

  • Anonym (F)

    Smakar och smakar, mysigt att tungkyssa den precis som munnen.

  • Anonym (Svensson)

    Min sambos fitta smakar faktiskt..men det gjorde mitt ex fitta med helt underbart...

  • Tom Araya
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-30 23:11:18 följande:
    Hur smakar fitta?

    Bara nyfiken eftersom jag inte är så sugen på att göra det. Vad smakar fitta egentligen?


    Lite som sushi tycker jag.
  • Anonym (Tvättad_otvättad)

    En kvinna som är noga med att tvätta sig smakar mest bara lite salt, möjligen med en svag ton av skaldjur. En kvinna som är mindre noga med hygienen både luktar och smaka fiskbil.

Svar på tråden Hur smakar fitta?