• MammaMu89

Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt

Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu bim-6 & bim-5 är negativt.

Är de hjärn spöken, felaktiga svar.. Alla är tagna på morgon urin förutom dagen då jag helt glömde bort å ta ett.

Kan de första 2 visat fel å jag inte är gravid.. Har förvisso inte bim förens torsdag..

• Svar på tråden Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt
  • MammaMu89
    Solblomma30 skrev 2020-08-19 19:12:31 följande:

Jag tycker inte att det sista är negativt. Sådär har alla mina tester sett ut 9 dagar efter ägglossning när jag har varit gravid.

Å är de sant, jag hoppas så innerligt att de är ett plus på riktigt. Får hem nya test i morgon bitti som ska vara testa tidigt test från rfsu så hoppas på något tydligare då så man verkligen vet.
  • Solblomma30
    MammaMu89 skrev 2020-08-19 19:57:11 följande:

Å är de sant, jag hoppas så innerligt att de är ett plus på riktigt. Får hem nya test i morgon bitti som ska vara testa tidigt test från rfsu så hoppas på något tydligare då så man verkligen vet.

Lycka till :D
  • Evi82
    MammaMu89 skrev 2020-08-19 09:03:42 följande:

Okej, tack

Tog nytt i morse ser du på denna eller är de min hjärnspöken?

Det där är positivt :)
  • MammaMu89
    Evi82 skrev 2020-08-19 22:22:43 följande:

Det där är positivt :)

Åå hoppas hoppas, tack snälla för svar =D
  • MammaMu89

Tog 2 tidiga test i morse och båda visar negativt. Så tror inte de är någon idé att testa mera nu, tack för alla era svar. Får bli att satsa på nästa månad igen.

• Evi82
    MammaMu89 skrev 2020-08-20 06:15:42 följande:

Tog 2 tidiga test i morse och båda visar negativt. Så tror inte de är någon idé att testa mera nu, tack för alla era svar. Får bli att satsa på nästa månad igen.

Tidiga tester är inte så bra, när har du bim?
  • Aliona

Jag känner med dig, vet hur det är ju att gå och vänta och hoppas! Tiden är olidlig. Men ett gott råd är att verkligen låta bli det där tidiga testandet som bara orsakar extra hopp, vånda och besvikelse. Försök att glömma så gott det går, planera in extra många roliga aktiviteter mellan äl och bim, och ta testet på äl+14 alt bim. Jag vet att det känns helt omöjligt att få plus, tills det en dag kommer! Lycka till!
  • MammaMu89
    Aliona skrev 2020-08-20 21:55:54 följande:

Jag känner med dig, vet hur det är ju att gå och vänta och hoppas! Tiden är olidlig. Men ett gott råd är att verkligen låta bli det där tidiga testandet som bara orsakar extra hopp, vånda och besvikelse. Försök att glömma så gott det går, planera in extra många roliga aktiviteter mellan äl och bim, och ta testet på äl+14 alt bim. Jag vet att det känns helt omöjligt att få plus, tills det en dag kommer! Lycka till!

Ja den är ju de tyvärr. Ska försöka göra de nästa gång. Hålla ut i de sista ändå inte förens bim man vet helt hundra ändå.

Tack snälla för dina fina ord, tack! =)
  • Solblomma30

Åh vad tråkigt! Man blir lika hemskt besviken varje gång! Håller tummarna för att nästa månad är din <3
  • MammaMu89
    Solblomma30 skrev 2020-08-21 09:04:12 följande:

Åh vad tråkigt! Man blir lika hemskt besviken varje gång! Håller tummarna för att nästa månad är din <3

Ja man blir ju de. Tack snälla <3 de hoppas jag med =)
Svar på tråden Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt