• TomAnd

Sexnoveller vs porrfilm

Tycker om att läsa välskrivna sexnoveller som jag tycker kan vara mer upphetsande än porrfilmer. Visst är en porrfilm upphetsande menade känslor och tankar som framkommer i en novell är härliga o lite svårare att återge i film

Smaken är som stjärten delad :)

Gillar du läsa o skriva välkommen till gruppen

Sexnoveller

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexnoveller vs porrfilm
  • MammAmma
    Leostar skrev 2020-11-12 15:43:39 följande:

Har du nån länk att bidra med?

Det är bara att ladda ner reddit-appen och söka på t ex u/gonewildaudios. Där finns massor med innehåll att välja mellan, utifrån ens egna preferenser, men man får läsa taggarna så man vet vad man ger sig in på. En del är mer professionella röstskådespelare med väluttänkta och välgjorda storys, medan en del mest bara snackar snusk medan de onanerar. Och allt däremellan. To each their own. Jag lyssnar på manliga skapare som vänder sig till kvinnor, eller ickekönsspecifika audios, med riktiga storys som leder till snusket

Den absoluta majoriteten är på engelska dock, så är det inte ens starkaste sida kanske man ska leta annanstans.
  • MammAmma

De riktigt bra är som välskrivna sexnoveller, fast med en uppläsare med sexig röst och inte sällan riktiga ljud (dvs att de onanerar medan de läser, eller improviserar, och får orgasm på riktigt).

• sugarfun

Att läsa en välskriven sexnovell så upphetsande.....

Ni som skriver egna, vill ni tala om vart och ert nick name :)

• droppen25

Jag gillar båda. Försöker hitta noveller med bra betyg på siter jag litar på så man slipper avtändande språk och klyschiga macho-historier.
    Porren ska helst vara hemgjord och de ska se ut som om de gillar det. Kåta par som gör egna filmer är bra men tyvärr är fokus ofta mer på att filma än att ha det skönt. Tröttsamma Cam-shower där aktörerna (entreprenörerna?) kollar skärmen för att se om de fått nog med pengar för att ta nästa steg går bort.

• TomAnd

Läser gärna noveller som känns äkta med lite krydda:)....

Vilka sajter läser ni på idag? Finns ju många men vilken är favoriten?

• Johan Nn

Literotica.com

Finns en app till den. Tusentals noveller sökbart. Läste pocketböcker förr, Penthouse Letters. En viss känsla att läsa en fysisk bok. Det jag uppskattar med berättelser är att man själv skapar bilderna. De egna snuskbilderna i huvudet kan vara mer intensiva än porrclip. För er som gillar ljudböcker finns en hel del. Personligen tycker jag nog porr och text kompletterar varandra.

• Johan Nn

Literotica.com

Finns en app till den. Tusentals noveller sökbart. Läste pocketböcker förr, Penthouse Letters. En viss känsla att läsa en fysisk bok. Det jag uppskattar med berättelser är att man själv skapar bilderna. De egna snuskbilderna i huvudet kan vara mer intensiva än porrclip. För er som gillar ljudböcker finns en hel del. Personligen tycker jag nog porr och text kompletterar varandra.

• TomAnd

Skulle trycka på GILLA knappen men blev fel Håller med i en novell kan du själv sätta upp din egen bild.......

Johan Nn skrev 2021-03-08 17:06:30 följande:

Literotica.com

• KimLinnefeldt
    sugarfun skrev 2020-11-13 14:06:08 följande:

Att läsa en välskriven sexnovell så upphetsande.....

Ni som skriver egna, vill ni tala om vart och ert nick name :)

Sexnovell.se  Samma nick som här, Kim Linnefeldt.
  • KimLinnefeldt
    Evablonde skrev 2020-09-06 08:34:17 följande:

Finns lite i gruppen Sexnoveller

Sen finns det lite blandat på Bubbel erotik.

Har försökt komma in där, men det har inte gått att komma med i gruppen 
  • pon315
    Evablonde skrev 2020-09-06 08:34:17 följande:

Finns lite i gruppen Sexnoveller

Sen finns det lite blandat på Bubbel erotik.

Är det sexnoveller.se du menar? Den sidan gillar jag, mysigt ibland med deras chatt... :)
  • Tukt
    pon315 skrev 2021-03-09 20:25:52 följande:
    Är det sexnoveller.se du menar? Den sidan gillar jag, mysigt ibland med deras chatt... :)
    Har dom en chat där på sidan? Den har jag aldrig sett....ja jag ser den inte nu heller då jag letar.
  • Tukt
    pon315 skrev 2021-03-09 20:25:52 följande:
    Ah, såg först nu det var sexnoveller och inte sexnovell... så lika men ändå så olika! Cool
Svar på tråden Sexnoveller vs porrfilm