• Anonym (Ella 27)

Hur får/ger du smisk?

Jag får smisk ganska ofta. Jag känner på mig när det börjar bli dags, jag vet med mig att jag varit dryg och retsam mot honom lite för länge. När vi sedan blir ensamma på kvällen är det dags. När han talar om att det ska ske blir jag så konstigt lugn och trygg.

Jag får lägga mig över hans knä eller armstödet på soffan, och sedan smiskar han mig hårt och länge. Det är så konstigt, för det gör ont och samtidigt inte? Förnedrande i viss mån, men mest blir jag så lugn och trygg. Det är skönt när han sätter ner foten och sätter mig på plats.

Ibland, eller ja ganska ofta, knullar han mig hårt bakifrån efteråt. Älskar känslan av hur han stöter i min ömma rumpa. Älskar hur han tar kommando och jag bara får åka med.

Sedan är jag en lugn och snäll tjej i några dagar. Innan det är dags igen. Visst är det dumt att vara så dryg som jag är mot mannen jag älskar men jag kan inte låta bli. Och det är så skönt att veta att han sätter mig på plats, bestämt och kärleksfullt, när det behövs.

Kan inte ni berätta om hur ni smiskar/blir smiskade?

• Svar på tråden Hur får/ger du smisk?
  • Anonym (?)

Har verkligen såå svårt för smisk. Knullade ett o.n.s för typ 10 år sedan som skrek "det gör inget om gör ont" när jag knullade henne bakifrån - snacka om att det slaknade.
    Fattar att folk är olika men - göra ont? Nää.

• Brasse

Kom ihåg m be din mysa efteråt och be din master om förlåtelse de är en viktig detalj många glömmer

• KM36

Med klämmor i hennes bröstvårtor och stålplugg inne.. det kunde vara både hennes och mitt initiativ.
    Absolut härligast var över knät med handflatan tills den ömmade.. Så vackert och härligt med en underbart rund rumpa under handflatan.. Detta var mycket för bådas njutning.. Ibland ville hon ha mer, bälte och padel...

Men som någon skrev det viktigaste är stunden efter.. För henne var det orgasm och sedan få koppla av med lite närhet..

.......
  • Anonym (Daddy)
    SannnaB skrev 2024-01-28 06:33:11 följande:

Jag brukar få smisk när han tar mig bakifrån. Jag älskar det och det är inte bara en lätt klapp på rumpan utan det är riktigt smisk.

Helt riktigt! Du har varit en olydig kvinna du ;)
  • SannnaB
    Anonym (Daddy) skrev 2024-02-15 16:27:13 följande:
    Helt riktigt! Du har varit en olydig kvinna du ;)
    Ibland kan jag vara det. Flört
  • Anonym (Kaffedraken)

Jag brukar ge tjejer en dask i rumpan lite lekfullt. Unga tjejer alltså.

• Anonym (smiskad man)
    Anonym (Inte jag men gubben) skrev 2024-02-05 21:22:05 följande:

Min man får smisk de flesta helger, oftast med handflatan men ibland med något redskap. Han älskar verkligen smisk, han blir så nöjd och kåt. Och kärleksfull efteråt.
    Själv har jag testat att få någon enstaka gång men gick inte direkt igång på det. 

Samma här fast det omvända. Jag får smisk av min tjej. Hon skulle aldrig gå med på att få smisk men ger mig gärna. Det är upphetsande att få med den maktförskjutning detta innebär. Jag är stor och stark men mjuknar i hennes närvaro.
    Det händer inte så ofta men när det inträffar är det en verklig upplevelse. 
  • Anonym (Daddy)
    SannnaB skrev 2024-02-25 13:03:06 följande:
    Ibland kan jag vara det.  // Flört
    Då måste jag bestraffa dig ;)
  • Anonym (Konstapel Blom)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-25 13:04:16 följande:

Jag brukar ge tjejer en dask i rumpan lite lekfullt. Unga tjejer alltså.

Om hon inte bjudit in till det så räknas det som sexuella trakasserier och är åtalbart.

"Lekfullt" förutsätter att båda är med på leken, det räcker inte att du tycker att du är lekfull.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Konstapel Blom) skrev 2024-02-28 14:24:53 följande:
    Om hon inte bjudit in till det så räknas det som sexuella trakasserier och är åtalbart.

"Lekfullt" förutsätter att båda är med på leken, det räcker inte att du tycker att du är lekfull.
    Allt som sägs här är sant.
  • Anonym (?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-28 14:32:13 följande:
    Allt som sägs här är sant.
    Om du verkligen går runt och daskar tjejer på rumpan hoppas jag att du en dag daskar helt fel tjej. Någon som ger dig en rejäl pungspark och en polisanmälan.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (?) skrev 2024-02-28 14:53:48 följande:
    Om du verkligen går runt och daskar tjejer på rumpan hoppas jag att du en dag daskar helt fel tjej. Någon som ger dig en rejäl pungspark och en polisanmälan.
    Ja, det skulle jag förtjäna i så fall.
  • Anonym (Röd rumpa)

Jag brukar oftast få smisk liggandes över ena knäet/benet, med hans andra ben över mina så att jag inte kan vrida mig undan så mycket. Och med händerna bakbundna. 

Sen brukar jag först få smisk med bara handen som uppvärmning innan han övergår till att använda en träslev. Sen får jag skinkorna smiskade en stund längre än då jag börjar böna och be. Då brukar han byta till en smal plaststav, sära mina skinkor och smiska mellan dem (direkt på stjärth*let) och fortsätter även där en stund längre än då jag börjar böna o be. 
    Sen börjar han om och fortsätter så ett antal gånger. Så jag brukar bara få en paus/vila skinkorna medan jag får smisk mellan dem (eller tvärtom).

Och ja, det svider riktigt ordentligt när jag blir smiskad mellan skinkorna Flört

Jag smiskar min kvinna ibland, och hon verkar inte ha något emot det. Hon bryter efter en liten stund. Jag använder handflatan, tycker det ger en skön sveda i handen som går direkt ner i underlivet. 

Jag skulle vilja smiska henne framtill också, har provat lite försiktigt, men jag vet inte om hon gillar det. "Jamen fråga henne då!" Javisst, absolut, det ska jag göra.

• Anonym (?)

Har bundit kvinnor och vi har en mjuk siliconpiska men ..smisk? Nope.
    Jag är verkligen inte intresserad efter två damer med problematik av misshandel.
    Dessutom kan ja verkligen inte begripa det här med dominans.
    Vi är alla olika, men smisk går helt bort, inte så mycket för smisket utan för det psykiska "övertaget".

• Anonym (Man)

Läser tråden med intresse. Min fru vill ha smisk men jag kan inte slå henne på ett trovärdigt sätt  Jag vet inte hur jag ska tillfredsställa henne på detta. 

Anonym (Man) skrev 2025-06-30 22:13:16 följande:

Läser tråden med intresse. Min fru vill ha smisk men jag kan inte slå henne på ett trovärdigt sätt  Jag vet inte hur jag ska tillfredsställa henne på detta. 

Se det som ett rollspel. Du är inte du, du är i en roll. Karaktären är Mefisto, en kraftfull, egenkär man som tar för sig som han vill av "sin kvinna", som straffar henne när hon varit olydig.

Det här är en lek som funkar i sängen (om båda är med på det), och relationen kan/bör förstås vara helt annorlunda i det vanliga livet.

Jag älskar att vara Mefisto ibland. Det får mig att känna mig vild och skön, kraftfull och ohämmat kåt.
Svar på tråden Hur får/ger du smisk?