Vad gäller för er under fortsatt pandemin? Jobbar in fortfarande hemifrån?
Hur gör ni med jobb? Sitter ni bara hemifrån eller på arbetsplatsen?
Vad gäller för er i denna fortsatta pandemi?
Hur gör ni med jobb? Sitter ni bara hemifrån eller på arbetsplatsen?
Vad gäller för er i denna fortsatta pandemi?
Jag har jobbat som vanligt under hela pandemin då jag jobbar med hästar på en stor ridskola. Vi har kvar de regler som infördes från början med maxantal i omklädningsrum, stängt café, 1 person åt gången i sadelkammaren och max 1 person som medföljer i stallet för det barn som ska rida.
Jag har jobbat som vanligt under hela pandemin då jag jobbar med hästar på en stor ridskola. Vi har kvar de regler som infördes från början med maxantal i omklädningsrum, stängt café, 1 person åt gången i sadelkammaren och max 1 person som medföljer i stallet för det barn som ska rida.
Jag har ett jobb som kräver att jag är på plats, men de i administrativ tjänst har jobbat hemifrån. Från 1 sep har man tillåtit dem att återvända till arbetsplatsen men bara ett visst antal per dag (man måste boka en plats i förväg) så att vi fortsatt kan hålla avstånd. Möten etc. hålls fortfarande digitalt och vi förväntar oss att det totala masktvånget som togs bort ganska nyligen återinförs. Vi ska fortsatt ha mask om vi inte kan hålla 2 meters avstånd.
Får jobba hemma ett par dagar i veckan. Dock inte utifrån smittskydd utan för att arbetsgivaren har fattat att det är en bra ide.
Tjänstledig och tacksam!
Jag jobbar fortfarande hemifrån. Jag får börja komma tillbaka från årsskiftet, men då bara på halvtid. Resten hemifrån. Jag tror dock att vi kommer fortsätta jobba hemifrån ytterligare en tid.
Tjänstledig och tacksam!
Jag jobbar fortfarande hemifrån. Jag får börja komma tillbaka från årsskiftet, men då bara på halvtid. Resten hemifrån. Jag tror dock att vi kommer fortsätta jobba hemifrån ytterligare en tid.
Jobbar du hemifrån heltid eller in på kontoret någon dag?
Hemifrån. Du då, Mandelskrutten?
Jag jobbar fortfarande hemifrån och trivs så bra med det. Sedan september har det varit bestämt att jag ska vara där en gång i veckan eller en vecka på dryga månaden men det har inte blivit så mycket. Saknar dock en del av tjänsteresorna som antagligen kommer igång efter nyår, efter nästan två års uppehåll. Tidigare reste jag ca 6-8 gånger per år i jobbet.
Hemifrån. Du då, Mandelskrutten?
Jag jobbar fortfarande hemifrån och trivs så bra med det. Sedan september har det varit bestämt att jag ska vara där en gång i veckan eller en vecka på dryga månaden men det har inte blivit så mycket. Saknar dock en del av tjänsteresorna som antagligen kommer igång efter nyår, efter nästan två års uppehåll. Tidigare reste jag ca 6-8 gånger per år i jobbet.
Där ser man. Trodde du var på jobbet eftersom du lunchar och har kafferast med den där mannen du skriver om.
Vad jobbar du inom?
Jag jobbar inom internationellt utvecklingssamarbete i ideell organisation. Det senaste året har jag lett projekt, bedrivit studier och hållt utbildningar i sammanlagt 20 länder och deltagit i konferenser i många fler utan att en endaste gång lämna köksbordet!