• Gbgman73a

    Par med extra män på ett omhändertagande sätt

    Många av trådarna om 3-kanter handlar om Cuckold, maktspel och rädda relationer med uselt sex. Jag har träffat par där upplevelsen från början till slut har varit ömsesidigt omhändertagande, laddat med värme, nyfikenhet, passion och livsglädje. "Helt vanliga ordentliga" familjeföräldrar som tar ut svängarna i all hemlighet. 

    Vad är era erfarenheter, tankar och fsntasier i ämnet? 

  • Svar på tråden Par med extra män på ett omhändertagande sätt
  • KimLinnefeldt

    I mina fantasier (MMK eller MMKK) är vi likar, njuter av varandra. Alla med alla, binyfiket. Vi har lyckligt samliv men jag vill krydda lite. Vet inte om jag vill irl.

  • Underbaraälskade

    Vi har haft "relationer" med män och kvinnor och aldrig haft något maktspel eller något sådant.
    Vi är bägge bisexuella och älskar att ha sex med en extra parner man eller kvinna!

    Vi kallar det för "relation" då det är precis det det är för oss... Samspel på alla sätt,underbart!

    /U

  • Gbgman73a
    Underbaraälskade skrev 2022-02-12 16:59:08 följande:

    Vi har haft "relationer" med män och kvinnor och aldrig haft något maktspel eller något sådant.
    Vi är bägge bisexuella och älskar att ha sex med en extra parner man eller kvinna!

    Vi kallar det för "relation" då det är precis det det är för oss... Samspel på alla sätt,underbart!

    /U


    Exakt. Det är dessa härliga exempel på relationer jag vill lyfta fram. Låter ljuvligt. Även om just jag är hetro.
  • Underbaraälskade
    Gbgman73a skrev 2022-02-12 17:06:35 följande:
    Exakt. Det är dessa härliga exempel på relationer jag vill lyfta fram. Låter ljuvligt. Även om just jag är hetro.
    När allt funkar på ett avslappnat och härligt sätt är det helt magiskt.....  Flört

    /U
  • Anonym (M1981)

    Det är väl som TS skriver att det ska vara ömsesidigt njutande även om vi kanske inte pratat om sex på fler än tre dvs  partnerbyte eller så utan vi fantiserar gemensamt om en extra man och att trekanten blir MFM med min sambo i mitten och att fokuset ligger på henne framförallt. Hon har ingen önskan av att jag ska vara med någon annan kvinna och det har inte jag heller. Hon frågade mig någon gång om jag fantiserat om att vara med en man och jag erkände att tanken har åkt förbi i förbifarten men att de männen inte haft något ansikte, att suga eller runka någon men absolut inget kyssande. Men rent spontant skulle jag nog suga av en kille men bara om min tjej ville se mig göra det tror jag. 


    Är lite av filosofin att man ska prova allt minst en gång i allafall. 

  • Bgbg
    +1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

    Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.


    GBGMAN73A SKREV 2022-02-12 17:06:35 FÖLJANDE:
    Exakt. Det är dessa härliga exempel på relationer jag vill lyfta fram. Låter ljuvligt. Även om just jag är hetro.
    När allt funkar på ett avslappnat och härligt sätt är det helt magiskt.....   Flört

    /U
    ????.
    Jaa det är helt magiskt! Så ljuvligt
  • Gbgman73a

    "Citerafunktionen" fungerar inte här för mig så jag svarar Anonym (M1981) så här. Så viktigt och skönt att ni båda kan prata om era fantasier och vad ni funderar på att förverkliga. Jag har varit den extra mannen i MKM tillsammans med ett kärleksfullt par där hon var helt I fokus. Otroligt skönt och spännande. Alla njöt av kvällen. Om alla känner sig trygga så absolut prova minst en gång i livet.  

Svar på tråden Par med extra män på ett omhändertagande sätt