• Johannus

    Let´s Dance 2022

    Nu har Let´s Dance börja och jag hoppas det är fler som tittar och vill diskutera om danserna som deltagarna dansar. Välkommen alla som gillar programmet. Skål

  • Svar på tråden Let´s Dance 2022
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-14 21:59:40 följande:

    Jaa det blev som jag trodde redan tidigare att Erik och Filip är i finalen.


    Ja,samma här. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-21 22:40:05 följande:
    Grattis,eric!  smile1.gif

    Och tack alla som varit med för en trevlig säsong!  smile1.gif
    Jaaa min favorit vann. Höll hela tiden på Erik och ja han och Katja vann såååå roligt.

    Som sagt jag har varit på helg resa som jag fick i födelsedags present därför skrev jag inget på lördag kväll. Kom hem sent på söndag kväll/nattl. Upp tidigt på morgonen jobbat från 09.30 till 21.00. ...Suttit nu halva natten och tittat i kapp alla program som vi skriver om.

    Men helt klart bästa vann...

    Säger som du tack alla som varit med denna säsong. Hjärta
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-24 01:15:55 följande:
    Jaaa min favorit vann. Höll hela tiden på Erik och ja han och Katja vann såååå roligt.

    Som sagt jag har varit på helg resa som jag fick i födelsedags present därför skrev jag inget på lördag kväll. Kom hem sent på söndag kväll/nattl. Upp tidigt på morgonen jobbat från 09.30 till 21.00. ...Suttit nu halva natten och tittat i kapp alla program som vi skriver om.

    Men helt klart bästa vann...

    Säger som du tack alla som varit med denna säsong. Hjärta
    Hoppas du hade trevligt. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-24 11:25:45 följande:
    Hoppas du hade trevligt.  smile1.gif
    Jag /vi hade det jätte trevligt på helg resan. Vi var till Gotland, mycket att se, bra boende, bra frukost.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-24 21:30:34 följande:
    Jag /vi hade det jätte trevligt på helg resan. Vi var till Gotland, mycket att se, bra boende, bra frukost.
    Det låter härligt. 
    Har också varit på Gotland. Där är fint. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-24 22:56:27 följande:
    Det låter härligt.  smile1.gif
    Har också varit på Gotland. Där är fint.  smile1.gif
    Ja det var väldigt fint. Träden var annorlunda eller växte annorlunda. Visby gamla stan var verkligen vackert med sina ruiner och gränder. Det var även fint och se Rauker. Lummelunda grottorna vågade inte jag mig med in i, men däremot var min dotter med familj inne där. Jag har fobi för trånga utrymmen Skäms
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-25 01:51:31 följande:
    Ja det var väldigt fint. Träden var annorlunda eller växte annorlunda. Visby gamla stan var verkligen vackert med sina ruiner och gränder. Det var även fint och se Rauker. Lummelunda grottorna vågade inte jag mig med in i, men däremot var min dotter med familj inne där. Jag har fobi för trånga utrymmen Skäms
    Ja,det är jättevackert.
    Jag var inte i Lummelundagrottorna. Det var faktiskt intressant.
    Men jag förstår att det inte är så lätt om man inte gilla trånga utrymmen.
    Även om jag inte minns att det var så trångt därinne.
  • molly50
    molly50 skrev 2022-05-25 07:48:01 följande:
    Ja,det är jättevackert.
    Jag var inte i Lummelundagrottorna. Det var faktiskt intressant.
    Men jag förstår att det inte är så lätt om man inte gilla trånga utrymmen.
    Även om jag inte minns att det var så trångt därinne.
    *Jag var inne i Lummelundagrottorna,ska det stå. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-25 07:48:01 följande:
    Ja,det är jättevackert.
    Jag var inte i Lummelundagrottorna. Det var faktiskt intressant.
    Men jag förstår att det inte är så lätt om man inte gilla trånga utrymmen.
    Även om jag inte minns att det var så trångt därinne.
    Jag har fått fobi av att jag fastnat 2 gånger i hiss. Var 9 år första gången, andra gången var i Göteborg på Universum. Så aldrig mera hiss eller trånga utrymmen. 

    Dottern min tog bilder så jag fick se hur det såg ut där inne. Garanterat häftig tur för dem som vågar. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-25 21:59:14 följande:
    Jag har fått fobi av att jag fastnat 2 gånger i hiss. Var 9 år första gången, andra gången var i Göteborg på Universum. Så aldrig mera hiss eller trånga utrymmen. 

    Dottern min tog bilder så jag fick se hur det såg ut där inne. Garanterat häftig tur för dem som vågar. 
    Ok. Då förstår jag.

    Ja,det var en häftig upplevelse faktiskt. 
  • Johannus

    Tack alla som varit med att prata om Let`s Dance. Nu får jag önska alla en trevlig sommar för det lär väl inte komma så många program som vi kommer att följa under sommaren.

  • molly50
    Johannus skrev 2022-05-26 21:54:47 följande:

    Tack alla som varit med att prata om Let`s Dance. Nu får jag önska alla en trevlig sommar för det lär väl inte komma så många program som vi kommer att följa under sommaren.


    Tack själv!   
Svar på tråden Let´s Dance 2022