• Svar på tråden BF JANUARI 2023
  • Anonym (2a gången gillt)
    Lilablommande skrev 2022-08-19 14:20:10 följande:

    Någon annan som lider av värmen? Jag känner mig som en boll med anklar som blir helt vätskefyllda, korvfingrar och svullna handleder. Liggandes med fötterna högt och fläkten på högvarv hittar man mig just nuCool


    Jag får också SÅ ont i anklarna/vaderna senare på dagen/när jag gått långt (kommer upp i ca 15,000+ steg) och tror absolut det är vätska? men inte känt något i fingrar eller handleder. Har också känt av kramp i vaderna på natten Förvånad 
  • Lilablommande
    Anonym (2a gången gillt) skrev 2022-08-22 20:42:09 följande:
    Jag får också SÅ ont i anklarna/vaderna senare på dagen/när jag gått långt (kommer upp i ca 15,000+ steg) och tror absolut det är vätska? men inte känt något i fingrar eller handleder. Har också känt av kramp i vaderna på natten Förvånad 
    Wow, 15000 steg! Det var imponerande! Just nu känns det som att jag aldrig mer i mitt liv kommer att kunna gå så många steg på en dagFlört Min kropp är så otroligt gravid, jag är i vecka 22 nu och har fått stor mage och har som sagt en hel del fysiska krämpor så nu känner jag mig iaf gravid på riktigt. Det är tungt men också väldigt härligt!

    Hur mår alla? Vore kul med lite uppdateringar Hjärta
  • MagganTop
    Lilablommande skrev 2022-08-24 09:22:07 följande:
    Wow, 15000 steg! Det var imponerande! Just nu känns det som att jag aldrig mer i mitt liv kommer att kunna gå så många steg på en dagFlört Min kropp är så otroligt gravid, jag är i vecka 22 nu och har fått stor mage och har som sagt en hel del fysiska krämpor så nu känner jag mig iaf gravid på riktigt. Det är tungt men också väldigt härligt!

    Hur mår alla? Vore kul med lite uppdateringar Hjärta
    Jag är i v 21, magen har växt på men förutom det känner jag mig rätt ogravid. verkar få en symtomfri graviditet precis som sist Oskyldig precis börjat jobba sen mammaledigheten o det känns/går jättebra. 
  • Kmamman

    Hej! Hoppar in här då jag blev framflyttad 8 veckor. 😅 Vi trodde vi fått missfall pga en 5dagars blödning men tji fick vi. Beräknade 24/1. ☺️ väntar andra barnet (sladdi) och har mått oförskämt bra hela vägen. Ska på ultraljud på tisdag så får se lillplutt då. Det ska bli spännande. 


    en oro är att vi inte kunnat gjort kub, fick tillbaka av nipt att de inte kan få ett resultat På proven Och går snart in i vecka 20. 😢 Hur har ni tänkt kring alla test som gått att göra? Någon som kommer göra fostervattensprov? 

  • Fell23

    Hej! 


    inte varit inne här sen jag gick med i facebookgruppen. Vet inte hur det fungerar men tror hon som var admin inte fortsatte sin graviditet och därför inte kollar sina meddelanden. Gruppen heter Familjeliv BF Januari 2023 om den går att söka på :) 

  • MagganTop
    Fell23 skrev 2022-08-28 14:24:24 följande:

    Hej! 


    inte varit inne här sen jag gick med i facebookgruppen. Vet inte hur det fungerar men tror hon som var admin inte fortsatte sin graviditet och därför inte kollar sina meddelanden. Gruppen heter Familjeliv BF Januari 2023 om den går att söka på :) 


    gruppen är hemlig och bara admin som kan dela länken tror jag Skäms
  • Sofia9811
    MagganTop skrev 2022-08-28 15:53:51 följande:
    gruppen är hemlig och bara admin som kan dela länken tror jag Skäms
    Hej! Jag har skapat en gravidgrupp för oss. ♥️Jag var admin i en gravidgrupp och jag la till en annan person som admin hon tog då bort mig som admin och blockade mig från gruppen. :(  Så jag har skapat en ny grupp. Den heter Gravid bf januari 2023
    fb://group/1133359770919125?ref=share
     
  • Anonym (Fb grupp)

    @lindflower du kanske ska utse en ny admin så fb gruppen kan leva vidare? 

  • MagganTop

    hej på er! Väcker lite liv i gruppen! Glad
    hur mår ni? nu är det bara några dagar kvar tills det endast är en månad kvar till nytt år Hjärta

  • ems1991
    MagganTop skrev 2022-11-28 15:40:54 följande:

    hej på er! Väcker lite liv i gruppen! Glad
    hur mår ni? nu är det bara några dagar kvar tills det endast är en månad kvar till nytt år Hjärta


    Hej! Jag mår bra måste jag säga. Känner av lite små krämpor här och där ibland men överlag så mår jag bra vilket är skönt :) Hur mår du? Ja tänk att hela hösten är förbi nu, det har verkligen gått så sjukt fort och nu står det inte på innan vi får träffa vår nya familjemedlem Glad Hjärta
  • Lillan2022
    MagganTop skrev 2022-11-28 15:40:54 följande:

    hej på er! Väcker lite liv i gruppen! Glad
    hur mår ni? nu är det bara några dagar kvar tills det endast är en månad kvar till nytt år Hjärta


    Hej! Jag tycker det börjar bli tungt här. Väntar ju tvillingar i januari men är beredd på att dom egentligen kan komma när som helst nu så allting är färdigt här hemma. Hur mår du? {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BF JANUARI 2023