• Anonym (Ledsen)

    När kuken blir mjuk

     


    Jag är en 25 årig tjej som helt plötsligt fått upp ögonen för lite äldre män. Dom som är runt 45-62 år typ. Har legat massor med killar i min egna ålder och aldrig haft sexuella problem tidigare. 


    Men när jag ligger med dom äldre gubbarna kan dom mitt i samlaget bli liksom mjuka. Dom får typ börja runka upp den till stånd igen för att vi ska kunna fortsätta?. Men har det här med mig att göra? Dom kanske inte vill ha sex med mig egentligen men typ säger att dom vill det men inte typ tänder på mig? Eller är det här något som händer när män blir äldre? 


    Jag är van med män som är stenhårda, hela tiden. 

  • Svar på tråden När kuken blir mjuk
  • Anonym (SS)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-15 20:06:05 följande:
    När kuken blir mjuk

     


    Jag är en 25 årig tjej som helt plötsligt fått upp ögonen för lite äldre män. Dom som är runt 45-62 år typ. Har legat massor med killar i min egna ålder och aldrig haft sexuella problem tidigare. 


    Men när jag ligger med dom äldre gubbarna kan dom mitt i samlaget bli liksom mjuka. Dom får typ börja runka upp den till stånd igen för att vi ska kunna fortsätta?. Men har det här med mig att göra? Dom kanske inte vill ha sex med mig egentligen men typ säger att dom vill det men inte typ tänder på mig? Eller är det här något som händer när män blir äldre? 


    Jag är van med män som är stenhårda, hela tiden. 


    Givetvis individuellt och kan orsakas av mycket, men ja potensproblem kan komma med åldern av olika anledningar. 
  • Tecum

    Det har inget med dig att göra, sånt kan hända äldre män. Gör det inte till en stor sak, då blir det bara värre.

  • Anonym (Sugen 50 åring)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-15 20:06:05 följande:
    När kuken blir mjuk

     


    Jag är en 25 årig tjej som helt plötsligt fått upp ögonen för lite äldre män. Dom som är runt 45-62 år typ. Har legat massor med killar i min egna ålder och aldrig haft sexuella problem tidigare. 


    Men när jag ligger med dom äldre gubbarna kan dom mitt i samlaget bli liksom mjuka. Dom får typ börja runka upp den till stånd igen för att vi ska kunna fortsätta?. Men har det här med mig att göra? Dom kanske inte vill ha sex med mig egentligen men typ säger att dom vill det men inte typ tänder på mig? Eller är det här något som händer när män blir äldre? 


    Jag är van med män som är stenhårda, hela tiden. 


    Om det är viktigt för dig med hårdhet får du väl ta med dig några blå piller till era träffar {#emotions_dlg.djavulsk}. Det fungerar i 99% av fallen....
  • Anonym (Ledsen)
    Tecum skrev 2022-05-15 20:27:47 följande:

    Det har inget med dig att göra, sånt kan hända äldre män. Gör det inte till en stor sak, då blir det bara värre.


    Men det handlar inte om att han/dom tycker jag är avtändande? 
  • Anonym (SS)
    Priapus skrev 2022-05-16 16:05:50 följande:

    Jag är 63 och har aldrig råkat ut för mjuknande kuk av annan snleding än ejakulation


    Jaha?
  • Anonym (SS)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-16 16:02:14 följande:
    Men det handlar inte om att han/dom tycker jag är avtändande? 

    Hur ska någon här kunna veta det? 


    Det är, som sagt, inte ovanligt med potensproblem när man blir lite äldre. Eller av många andra anledningar för den delen. 

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (SS) skrev 2022-05-16 16:47:18 följande:

    Hur ska någon här kunna veta det? 


    Det är, som sagt, inte ovanligt med potensproblem när man blir lite äldre. Eller av många andra anledningar för den delen. 


    Nej men andra kanske har liknande erfarenheter som inte har med kvinnans utseende att göra 
  • Tecum
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-16 16:02:14 följande:
    Men det handlar inte om att han/dom tycker jag är avtändande? 
    Men isf skulle han väl inte inleda något sexuellt med dig? Eller gör du något särskilt under akten som kan uppfattas som avtändande?
  • Anonym (Händer med åldern)

    Det här händer med åldern, men är ofta bara ett problem om man har sex mer än en gång/dygn. 

    Så många äldre män tror sig vara potenta med penis som står som spett...men det är för att de har sex 1 gång i månaden eller så, inte så konstigt att man tror kyken funkar då.

  • Anonym (Ledsen)
    Tecum skrev 2022-05-16 17:13:45 följande:
    Men isf skulle han väl inte inleda något sexuellt med dig? Eller gör du något särskilt under akten som kan uppfattas som avtändande?
    Nej jag gör inget annorlunda :) utan den slocknar lite bara 
  • Anonym (Medicin)

    Olika mediciner kan väl ge denna biverkning. Tex medel mot högt blodtryck som blir vanligt för män över 50. Eller antidepressiva. 

    Vill du ha styv lem primärt så är chansen större med yngre män. 

    Det beror initialt inte på dig men om du gör en grej av det kan nervositet göra det värre. 

  • Hotelliggaren

    Är väl ingen hemlighet att potensen sjunker med åren? Och precis det du beskriver att den står först men sen mjuknar för att komma igång med lite runk igen är klockrent exempel på detta.
    Har absolut inget med dig att göra.
    Jag menar, om de unga killar du haft inte haft några problem utan det bara är de äldre så är väl svaret enkelt?

  • Lejon10

    Ett ålderstecken med det problemet 
    men individuellt 
    ör 56 år och har inga problem att vara hård under sexet 

  • Anonym (Bä)
    Anonym (Medicin) skrev 2022-05-16 21:23:11 följande:

    Olika mediciner kan väl ge denna biverkning. Tex medel mot högt blodtryck som blir vanligt för män över 50. Eller antidepressiva. 

    Vill du ha styv lem primärt så är chansen större med yngre män. 

    Det beror initialt inte på dig men om du gör en grej av det kan nervositet göra det värre. 


    Ja flera läkemedel påverkar potensen och ju äldre man blir behöver fler ta nån form av läkemedel.
Svar på tråden När kuken blir mjuk